AndroidHealthClinic

Groeistop door winny?

iron732

Novice
Waardering
0
Ik heb op dit forum een bericht gelezen, waarin iemand zei dat hij een winny only kuur had gedaan, en hij was nu bang dat z'n groei was gestopt.
Er was inderdaad een kans dat zijn groei nu was gestopt zei een moderator.

Op een ander bericht zei een moderator: je groei wordt gestopt door anabolen die aromatiseren.

Op een ander bericht zei een moderator: winstrol only aromatiseert niet.

Wat is nu waar?

Graag reacties.

Laatst bewerkt:
Nobody is perfect...

Winny only kan geen epifyse groeistop veroorzaken. Maar dat wil niet zeggen dat het gebruik ervan voor 21 j verantwoord is.

T.

Beste T,

Ik kan me herrineren dat je tegen mij wat anders zei:

Ik citeer:

Het is de aromatisering (test naar estrogeen) die de groeistop veroorzaakt. Anavar aromatiseert niet en kan dus niet voor een groeistop van de botten zorgen. Alle andere as doen dat wel.

----------------------------------------------------------------------

bertbert zei:
Beste T,

Ik kan me herrineren dat je tegen mij wat anders zei:

Ik citeer:

Het is de aromatisering (test naar estrogeen) die de groeistop veroorzaakt. Anavar aromatiseert niet en kan dus niet voor een groeistop van de botten zorgen. Alle andere as doen dat wel.

----------------------------------------------------------------------
Hoezo wat anders, dat is toch net hetzelfde? Winstrol is net als anavar een derivaat van DHT en kan dus niet aromatiseren. Misschien wel voor misverstand vatbaar ja.

T was waarschijnlijk gewoon vergeten te vermelden dat winny ook niet aromatiseerd (correctie: aromatiseert). ;)

bertbert zei:
Je zegt alle andere anabolen doen dat wel.
Ik veronderstel dat men weet welke AAS aromatiseren en welke niet, daarom bedoelde ik: "alle andere as die aromatiseren"

Hopelijk duidelijk nu.

En welke AS aromatiseren nu niet??

Anavar, winstrol en.......??

bertbert zei:
En welke AS aromatiseren nu niet??

Anavar, winstrol en.......??
proviron
fina/tren (opletten bij stacks met andere as)*
winny
anavar
primobolan
masteron