Fitness Seller

Groep Samir A. wilde bomgordels maken

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
AMSTERDAM - De groep rond terreurverdachte Samir A. was zeker bezig met het voorbereiden van aanslagen. A. en de zijnen hadden het niet alleen voorzien op landelijk bekende politici, maar op iedereen in Nederland die niet dezelfde ideologie aanhangt als zij. De groep wist hoe zij bomgordels moest maken en wilde de ingrediënten daarvoor in Duitsland halen.

Lees meer...

Onschuldig he? :rolleyes:

*Gaap*

bomgordel, nu met modieuze gesp.:)

stelletje wannebee terroristen cq parasieten cq ter***lijers cq kklijers

Jaja, moeten ze dat nu nog zeggen, dit is puur om de mensen ban te maken...omdat ze dan op een bepaalde (gewenste) manier reageren...
:rolleyes:

Jaja, moeten ze dat nu nog zeggen, dit is puur om de mensen ban te maken...omdat ze dan op een bepaalde (gewenste) manier reageren...
:rolleyes:
Het is een doorbraak in de hele zaak dat er 1 zijn mond opendoet:

Dat verklaarde vrijdagochtend de 28-jarige L.B. als getuige in het proces tegen Samir A., Nourriddin El F. en vier medeverdachten. Zij worden ervan verdacht dat zij bezig waren terreuraanslagen voor te bereiden.

En onze linkse vrienden van justitie maar het handje boven het hoofd houden :thumbup:

Laat ze ze maar omdoen en uitproberen op een afgelegen stukje heide.
2 problemen in een keer opgelost.
Komt die vuurwerk versoepeling toch nog van pas en tevens de eerste klanten voor het islamitisch ziekenhuis.

ach samiertje toch.. omdat het alleen maar plannen waren mag je na 1 jaar hechtenis weer de straat op, even schadevergoeding eisen (want ja wat is nou een plan?)

nu weer braaf zijn hoor poepert!

yeah guys, hier ben ik weer. Inderdaaad zijn dat een stelletje klootzakken die wellicht wel hun straf zullen verdienen EENS ZE SCHULDIG BEVONDNE WORDEn.

Ik heb het nogal moeilijk met:
"Formeel heeft B. niet de status van bedreigde getuige, maar justitie biedt hem wel bescherming. De man zegt bang te zijn voor zijn vroegere makkers, maar ziet het tevens als zijn plicht tegen hen te getuigen. Hij heeft geen overeenkomst gesloten met justitie, zegt hij. "Als ik dit niet doe, wie moet het dan doen? Ik doe het gewoon. Ik word nu beschermd en hoop dat dat zo blijft. Ik zie wel waar het schip strandt."
-------
Een overeenkomst gesloten met justitie. Nou dan zou het best es kunnen dat hij zaken verklaard die niet waar zin he. Bijv zijn eigen rol verkleienen en die van anderen vergroten.

Ik wil niet de advocaat van de duivel spelen, en als er bewijzen zijn (ipv getuigenissen) dan mag men ze van mijn part opsluiten en de sleutel weggooien. Maar aangezien ik criminoloog van opleiding ben vind ik het nogal belangrijk te benadrukken dat iedere verdachte, louter een verdachte tot zijn schuld bewezen is.

Laat ze ze maar omdoen en uitproberen op een afgelegen stukje heide.
2 problemen in een keer opgelost.
Komt die vuurwerk versoepeling toch nog van pas en tevens de eerste klanten voor het islamitisch ziekenhuis.

Ik moet wel zeggen dat ik niet akkoord ga met die grap!! (maar ze wel heel grappig vond :D

Terug
Naar boven