Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee geen trolletje

probleem mee als ik je in mijn sign zet?Even serieus, ik heb dit probleem.
vond mijn d*ck vroeger toen ik 17 was ong. echt hugh, en sinds ik echt uber buf ben lijkt het een klein verschrompelt worm vormig aanhangsel met doperwten eronder hangen.

je ballen trekken naar je lichaam toe net voordat je klaarkomt...als je ze voordat je klaarkomt naar benenden trekt duurt de coïtus ook langerik heb een ander probleem... Na het rukken bewegen mijn ballen heel spastisch.
probleem mee als ik je in mijn sign zet?
---------- Toegevoegd om 19:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:55 ----------
je ballen trekken naar je lichaam toe net voordat je klaarkomt...als je ze voordat je klaarkomt naar benenden trekt duurt de coïtus ook langer
srs

probleem mee als ik je in mijn sign zet?
---------- Toegevoegd om 19:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:55 ----------
je ballen trekken naar je lichaam toe net voordat je klaarkomt...als je ze voordat je klaarkomt naar benenden trekt duurt de coïtus ook langer
srs
dat wou ik nog zeggen pics or it didnt happen.srs?
en is het in en uitzetten van een halve centimeter dan normaal?
of moet ik voor de gaybrah's eventjes een filmpje maken?
"een hele minuut lang een bewegende bal!"
dat wou ik nog zeggen pics or it didnt happen.
is het niet gewoon dat ie weer indaalt?
tja, mischien is het wel normaal.
ik bestuudeer mijn ballen niet na het klaarkomen,![]()

U joking right?
nee, het indalen zie je wel direct. Maar dit is anders. Heb dit ook nog maar sinds een paar dagen. Wel grappig toen het me de 1e keer opvalde xD
Heb het net gedaan en er bewoog nietsMoet je voor de gein eens je boxer uittrekken en vervolgens naar je ballen kijken. Dan beweegt er ook vanalles vanwege temp. verandering. werkelijk fascinerend vind ik het.