MuscleMeat

groot lichaam kleine plasser

ik heb een ander probleem... Na het rukken bewegen mijn ballen heel spastisch.

trolletje

Door dikkere benen lijkt hij nu juist niet meer zo verschrikkelijk groot

dat lijkt niet zo, dat is gewoon zo.

Even serieus, ik heb dit probleem.
vond mijn d*ck vroeger toen ik 17 was ong. echt hugh, en sinds ik echt uber buf ben lijkt het een klein verschrompelt worm vormig aanhangsel met doperwten eronder hangen.
probleem mee als ik je in mijn sign zet? :engel:

---------- Toegevoegd om 19:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:55 ----------

ik heb een ander probleem... Na het rukken bewegen mijn ballen heel spastisch.
je ballen trekken naar je lichaam toe net voordat je klaarkomt...als je ze voordat je klaarkomt naar benenden trekt duurt de coïtus ook langer

srs

Toen ik nog voetbalde had ik dat probleem ook.

Maar nu ik voetbal heb vervangen door squatten en deadliften, smelt de lean muscle mass gewoon van mijn benen af en lijkt mijn c**k weer in verhouding te zijn! :cool:

---------- Toegevoegd om 19:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:55 ----------

je ballen trekken naar je lichaam toe net voordat je klaarkomt...als je ze voordat je klaarkomt naar benenden trekt duurt de coïtus ook langer

srs

Srs?Ga ik op zeker proberen brah.:D

Ik heb een klein lichaam en een kleine plasser, beat that!:(

srs

srs?

en is het in en uitzetten van een halve centimeter dan normaal?

of moet ik voor de gaybrah's eventjes een filmpje maken?

"een hele minuut lang een bewegende bal!"

tja, mischien is het wel normaal.

ik bestuudeer mijn ballen niet na het klaarkomen, :trollface:

Nee sorry

hahaha arme jij

ik train juist om m wat kleiner te laten lijken :mad:

nee, het indalen zie je wel direct. Maar dit is anders. Heb dit ook nog maar sinds een paar dagen. Wel grappig toen het me de 1e keer opvalde xD

Opviel

Moet je voor de gein eens je boxer uittrekken en vervolgens naar je ballen kijken. Dan beweegt er ook vanalles vanwege temp. verandering. werkelijk fascinerend vind ik het.

Terug
Naar boven