XXL Nutrition

Stelling Grootste artiest aller tijden?

Peiling Peiling Wat was de grootste artiest aller tijden

• Elvis Presley

Stemmen: 24 14,4%
  • The Beatles

Stemmen: 7 4,2%
  • Michael Jackson

Stemmen: 60 35,9%
  • Prince

Stemmen: 4 2,4%
  • Madonna

Stemmen: 1 0,6%
  • Freddie Mercury

Stemmen: 15 9,0%
  • Jim Morrison

Stemmen: 4 2,4%
  • Nana Mouskouri

Stemmen: 3 1,8%
  • Monique Smit

Stemmen: 19 11,4%
  • Anders, namelijk...

Stemmen: 30 18,0%

• Totaal stemmers
    167
Hans Zimmer is toch wel een ekte bovenmodale baas

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Elvis, undisputed wat mij betreft. Als er 1 artiest geweest is in de laatste 100 jaar in wiens schoenen ik een dag zou willen staan, dan is het Elvis wel. Zijn muziek, zijn cool, zijn grenzeloze eager en brutaliteit op een bepaald moment, gecombineerd met zijn onweerstaanbare charmes. Elvis respecteer ik niet alleen als artiest. Ik vind zijn hele leven een kunstwerk.

ik snap deconsistentie in de poll niet. Waarom freddie mercury wordt vermeld ipv queen, of jim morrisson ipv the doors, of beatles ipv paul/john/george/ringo?

Jimi Hendrix was the man !

whahahahahahhahahahahahahaha ik ben de eerste die op jim morrison heeft gestemd. Wtf is wrong with you guys?

monique smit, das toch duidelijk!

Het lijkt wel alsof er een tendens is ingezet in deze poll dat MJ en Elvis de grootsten zijn, Monique Smit (wie ze ook mag wezen) hot on their heels en F.Mercury een distant vierde. Spannend.

Ik kan geen youtube vid zien op het werk :( Is ze lekker? Ik verwacht muziekaal alleszins niet te veel van de zus van Jan Smit :D Wie weet verbaast ze me nog :)

Nah, ze zit nu in haar bulkperiode, maar daarna is ze misschien wel te doen. De muziek is niet zo heel boeiend :P

Anders, namelijk: "Van Morrison" :thumb:

Van "The Man" Morrison weet mij altijd weer te raken met bepaalde nummers van hem, en muzikaal zit het zo steengoed in elkaar allemaal, topklasse.
"Van" pleegde vroeger ook nogal eens "een biertje" te gaan pakken na een concert, en was dan meestal na een tijdje aan het knokken met de locale bevolking!
Van zo'n man moet je wel gaan houden! :D

Elvis "the king" Presley natuurlijk.

• Topic Starter Topic Starter
Ik kan geen youtube vid zien op het werk :( Is ze lekker? Ik verwacht muziekaal alleszins niet te veel van de zus van Jan Smit :D Wie weet verbaast ze me nog :)

Dacht dat iedereen wel wist hoe tenenkrommend haar muziek is, vandaar als geintje erbij gezet...

Bob Dylan vanzelfsprekend.

1963-dylan-greenwood-2-60.jpg

Best singer-songwriter of all times.

Queen

Terug
Naar boven