Crackerjack
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 6
- Lengte
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier kan je ook goed zien dat hij een pruik draagt. Als je goed kijkt zie je zelfs de kleine haartjes eronder.
Dar vroeg ik me dus ook al af.ik snap deconsistentie in de poll niet. Waarom freddie mercury wordt vermeld ipv queen, of jim morrisson ipv the doors, of beatles ipv paul/john/george/ringo?
ik snap deconsistentie in de poll niet. Waarom freddie mercury wordt vermeld ipv queen, of jim morrisson ipv the doors, of beatles ipv paul/john/george/ringo?
Het lijkt wel alsof er een tendens is ingezet in deze poll dat MJ en Elvis de grootsten zijn, Monique Smit (wie ze ook mag wezen) hot on their heels en F.Mercury een distant vierde. Spannend.

Is ze lekker? Ik verwacht muziekaal alleszins niet te veel van de zus van Jan Smit
Wie weet verbaast ze me nog 
Ik kan geen youtube vid zien op het werkIs ze lekker? Ik verwacht muziekaal alleszins niet te veel van de zus van Jan Smit
![]()

Ik kan geen youtube vid zien op het werkIs ze lekker? Ik verwacht muziekaal alleszins niet te veel van de zus van Jan Smit
![]()
Dan had je Lil Wayne neer moeten zettenDacht dat iedereen wel wist hoe tenenkrommend haar muziek is, vandaar als geintje erbij gezet...