MuscleMeat

Shocking Gruwelijk zware mishandeling groep allochtonen tegen 1 persoon

Sorry, maar dit is ziek en vind ik walgelijk.

En nu gaan ze het raar vinden dat ze vervolgd worden.

Kan hier echt zo kwaad om worden. Stuur die mensen gewoon terug naar hun land verdomme, je hebt er echt niets aan.

Ziek, ziek ziek. En dan te bedenken dat ik daar regelmatig kwam. Dan te bedenken dat mijn vrouwtje daar al die tijd tegenover werktte, 's avonds. Zieke mensen, zieke gasten.

@ yasmine

Besef maar goed dat jij mee verantwoordelijk bent voor wat die jongen heeft meemaakt, en wat er nog veel anderen zullen meemaken

Gezellig daar in Brabant

• Topic Starter Topic Starter
Dat teringlijertje die vol tegen die gast aan spingt en daarna blijft uithalen moeten ze echt heel snel van de straat plukken en een flinke taakstraf geven als passende straf. Laat hem voelen hoe we dat doen in Nederland !

En nu gaan ze het raar vinden dat ze vervolgd worden.

Kan hier echt zo kwaad om worden. Stuur die mensen gewoon terug naar hun land verdomme, je hebt er echt niets aan.

Wat terug sturen naar Nederland? :roflol:
Net zoiets als dat vorige filmpje met die belgen, straf zal wel weer veel te laag zijn als ze gepakt worden.
En of ze nou zwart, geel, wit of paars zijn het is gewoon tuig.

Hunger Games met hun en de kopschoppers van Eindhoven. De winnaar mag in een Nederlandse gevangenis verblijven.

in on another anti-mocro topic

Als ik die dude was, was ik toch snel weggelopen

Het slachtoffer was duidelijk geen Jason Bourne. :haha:

zielig volk..

---------- Post toegevoegd Mon 25 Feb 2013 om 19:42 ----------

jammer dat die kerel niet 1 of andere vechtsport doet. hij lijkt wel te kunnen vechten maar is volgens mij zat ofzo.
die 5 gasten kunnen helemaal niks...

Stel nu dat je bij zo'n geval, onmiddelijk op de grond gaat liggen met je armen en benen gespreid, dus voor het gevecht begint

Zou dat niet helpen? Of zouden ze alsnog op je kop schoppen?

K*t turken

Re: SCHOKKEND: Gruwelijk zware mishandeling groep allochtonen tegen 1 persoon

Hier komen tenminste mensen helpen. :thumbs:

Vind t sowieso best meevallen.

Laffe honden man, aan t filmpje te zien zijn t zelfs prutsers met vechten. Zo hard mogelijk aanpakken.. ik zou zulke gasten zelf ook wel aan willen pakken. Yes badass. Punt is dat ze sowieso t groepje nodig hebben wat je ook kan zien in t filmpje.. godver zeg, wordt hier echt pissig van

Terug
Naar boven