- Waardering
- 2.886
- Lengte
- 2m
- Massa
- 158kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je lacht, maar als wij daar aanwezig waren, waren er nu wel 5 bontkraagjes minder
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik ging vantevoren van beschrijvingen als deze uit:
En dat is gewoon niet juist.
Je lacht, maar als wij daar aanwezig waren, waren er nu wel 5 bontkraagjes minder
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ga spelen aub, mislukte Hooligans
Het zijn gvd weer van die turken en marokkanen, met dank aan links hebben we deze raddraaiers hier nu met bosjes lopen in grote steden, ze maken een onbetrouwbare en agressieve indruk en stellen zich zeer agressief op als je ze ook maar aankijkt of aanspreekt.
Mijn zusje werd eens aangehouden door marokkanen uit het niets, ze trokken aan dr haren en scholden haar uit voor h**r.
Zie jij jezelf al in een ander land een beetje gaan stelen, inbreker, rellen schoppen, mishandelen enz enz ? nee, in een vreemd land probeer je beheerst en sociaal over te komen,je aan te passen, je bent daar te gast, ook als je er geboren bent en je ouders (of daar de ouders van) zijn geemigreerd naar het land.
Het cultuur en geloof van deze mannetjes horen niet thuis in een land als nederland, daar kun je lang of kort over discuseren, iedereen ziet toch dat de grote steden aan het islamiseren zijn, maar ze mogen of durven er niks van te zeggen, want dan discrimineer je !
Maar ik zeg je waar het op staat en als ik dan discrimineer, dan is dat maar zo.Ik steek mijn hoofd niet in het zand.Ik zeg oppakken, paspoort of id-kaart innemen en uitzetten!
Amen![]()
De AIVD leest vrolijk mee?dat zeg je idd, en wat denk je wat er nu gaat gebeuren nu je dit gezegd hebt?

@ yasmine
Besef maar goed dat jij mee verantwoordelijk bent voor wat die jongen heeft meemaakt, en wat er nog veel anderen zullen meemaken
Ik denk dat dit de eerste post is van je waar ik echt van vind dat je moet gebanned worden. Dit is werkelijk ongehoord wat je nu zegt.
Nooit heb ik dergelijk gedrag goedgekeurd, noch gebagatelliseerd.
ben je nu wat gefrustreerd omdat jij dit topic niet geopend hebt?

Dat teringlijertje die vol tegen die gast aan spingt en daarna blijft uithalen moeten ze echt heel snel van de straat plukken en een flinke taakstraf geven als passende straf. Laat hem voelen hoe we dat doen in Nederland !
@ yasmine
Besef maar goed dat jij mee verantwoordelijk bent voor wat die jongen heeft meemaakt, en wat er nog veel anderen zullen meemaken
Stel nu dat je bij zo'n geval, onmiddelijk op de grond gaat liggen met je armen en benen gespreid, dus voor het gevecht begint
Zou dat niet helpen? Of zouden ze alsnog op je kop schoppen?
Deze jongeren doen mijn bloed koken. Moest ik dit zien gebeuren, ik neem om het even wat, als ik het maar een kei, en ik beuk hun hoofd in; Dit is echt niet normaal man. Ik kan niet geloven dat mensen zo rot kunnen zijn. Wat gaat er in hen om? Als ze deze daders te pakken krijgen dan moeten die 10 jaar effectief krijgen, althans dat zouden ze verdienen; De wetgever moet nu ingrijpen en campagnes voeren op school: "jongens, pleeg je dergelijk geweld, dan is wet "x" van toepassing en krijg je tien jaar effectief. Geen dag minder."
Dit kan zo niet blijven duren; Ik denk dat we net als bij die jongeren van een aantal dagen/weken geleden alles moeten doen om ze te identificeren.