MuscleMeat

Shocking Gruwelijk zware mishandeling groep allochtonen tegen 1 persoon

Ik snap nooit dat die 'goede" allochtonen niet eens met ze alle de straat op gaan om die k*tkoters die hun goede naam verzioeken ervan langs te geven.
Zij weten namelijk exact wie het zijn, wij roepen alleen maar die marokkaan of noord-afrikaan, maar de "goede" weten vaak exact wie het zijn, nou haal zon jong uit ze nest en mep hem verrot, licht meteen even ze pa en ma in en dan ben je er zo vanaf.

Dan komen die 'goede' weer in het nieuws : " zes marrokkanen mishandelen twee personen" .

• Topic Starter Topic Starter
Een groep jonge criminelen van 15 tot 18 jaar oud heeft gedurende acht maanden leerlingen van middelbare scholen in Zuid beroofd en afgeperst. De daders zijn van Surinaamse, Antilliaanse en Marokkaanse afkomst, zij werden geleid door een achttienjarige jongen die ook vanochtend is opgepakt.

Haha slim A'dam Zuid zijn blanke scholen, ik ga er dan ook vanuit dat de slachtoffers blank waren. Met een beetje geluk komen de daders in de top 600 en krijgen ze van van der Laan een woning+baan garantie.

Nee Noord-Afrikanen vermoorden hun dochters niet omdat ze coïtus hebben voor het huewelijk ed?

:roflol:

Weer een voorbeeld van alles over een kam scheren. Dit gebeurt niet bij Marokkanen(uiterst zeldzaam).
(maar bij turken)
Blijkbaar is het moeilijk om eerst ergens in te verdiepen voordat je zomaar mensen in een hok stopt.

Noem eens een geval vande afgelopen jaar waarin een Noor afrikaan z'n dochter heeft vermoord.
Ik kan zonder enige moeite 5 Nederlanders noemen die hun gezin het afgelopen jaar hebben vermoordt.

Nogmaals, ik probeer niemand wijs te maken dat tuig vaker of minder vaak bij een bepaalde bevolkingsgroep voorkomt. maar wat ik wel wil zeggen is dat het beter is als we niet meteen de etniciteit erbij halen. Ook lijkt het me beter als we eerst naar ons zelf kijken, voordat we andere bekritiseren.

De wereld zou een stuk beter eruit zien als we dat deden

---------- Toegevoegd om 20:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:14 ----------

Ik geloof in mezelf niet in een kapitalistische god aanbeden door een hoop achterlijke mensen.

Daarnaast is benadrukken van etniciteit zeer belangrijk anders ga je het probleem ontkennen en kun je het nooit oplossen. Want hoe je t ook wend of keert t percentage criminele jongeren met een tintje overstijgt dat van blanke jongeren.

Dat daar racisme uit voortvloeit is gewoon natuurlijk.

In plaats van te janken over racisme kun je ook zorgen dat er geen reden meer is voor racisme. Helaas is janken over racisme makkelijker dan opstaan tegen je eigen soort en zeggen dat ze eens moeten kappen met dat gekloot.

---------- Post added at 15:59 ---------- Previous post was at 15:58 ----------

Noord Afrika is Marokko enz.

Niet alle Afrikanen zijn n*gers, dat is enkel Sahara en lager.
wat heeft dat met Marokkanen te maken?

---------- Toegevoegd om 20:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:17 ----------

Ik zou als allochtoon juist blij zijn als het beestje bij de naam word genoemd. Zo komt er meer aandacht voor de rotte appels en meer aanpak (ah het blijft NL dat wel) zodat het niet blijft dooretteren. Want dat gebeurd namelijk als je niet correct kan ingrijpen = als niet correct wordt weergegeven wat er aan de hand is. Als vanaf dag 1 gewoon werd vermeld dat allochtonen stelselmatig crimineler zijn dan was het mogelijk nu stukken beter toeven voor iedereen in NL.

Tevens kunnen we eindelijk eens de waarheid horen (wat massa immigratie betreft) want we moeten bijvoorbeeld wel altijd aanhoren hoe aardig het wel niet was van al die gastarbeiders dat ze hier ons land zogenaamd hebben opgebouwd.

Dat zeg je nu, maar als je tigmalen niet wordt aangenomen, de politie toch effe jou ID wilt zien, maar niet dat van je autochtone vriend en je in een overvolle tram wantrouwig wordt beken en de omaatjes hun tassen stevig vastgrijpen.

Geloof me, als je dat vaker meemaakt, dan zal je niet blij zijn als het beestje bij de naam wordt genoemd. Dit kan op termijn alleen maar averechts werken.

---------- Toegevoegd om 20:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:21 ----------

en nu rellen!! :D

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Dat zeg je nu, maar als je tigmalen niet wordt aangenomen, de politie toch effe jou ID wilt zien, maar niet dat van je autochtone vriend en je in een overvolle tram wantrouwig wordt beken en de omaatjes hun tassen stevig vastgrijpen.

Geloof me, als je dat vaker meemaakt, dan zal je niet blij zijn als het beestje bij de naam wordt genoemd. Dit kan op termijn alleen maar averechts werken.

---------- Toegevoegd om 20:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:21 ----------

Neem het mij niet kwalijk dat mensen vooroordelen hebben, die ontstaan niet zomaar en dat kost even om daar vanaf te komen. Dus harde aanpak en zeggen waar het op staat en op lange termijn gaat dat beter zijn dan alles maar stil houden want dan is er ook geen gerichte aanpak en heb je over 40 jaar nog steeds hetzelfde probleem en diezelfde vooroordelen die ik gewoon menselijk vind. Ik bedoel we zijn amper een stap verder dan pak hem beet 15 jaar terug (mijn inschatting).

Laatst bewerkt:
amen too that!

Weer een voorbeeld van alles over een kam scheren. Dit gebeurt niet bij Marokkanen(uiterst zeldzaam).
(maar bij turken)
Blijkbaar is het moeilijk om eerst ergens in te verdiepen voordat je zomaar mensen in een hok stopt.

Noem eens een geval vande afgelopen jaar waarin een Noor afrikaan z'n dochter heeft vermoord.
Ik kan zonder enige moeite 5 Nederlanders noemen die hun gezin het afgelopen jaar hebben vermoordt.

Nogmaals, ik probeer niemand wijs te maken dat tuig vaker of minder vaak bij een bepaalde bevolkingsgroep voorkomt. maar wat ik wel wil zeggen is dat het beter is als we niet meteen de etniciteit erbij halen. Ook lijkt het me beter als we eerst naar ons zelf kijken, voordat we andere bekritiseren.

De wereld zou een stuk beter eruit zien als we dat deden

---------- Toegevoegd om 20:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:14 ----------

wat heeft dat met Marokkanen te maken?

---------- Toegevoegd om 20:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:17 ----------

en nu rellen!! :D

Die smeris vond jou gewoon geyle gladde mocro boy en was jaloers op je Hollandse vriendje

Ook lijkt het me beter als we eerst naar ons zelf kijken, voordat we andere bekritiseren.

Dus als Galit een oud vrouwtje beroofd en voor haar leven lang (hoe lang het ook nog mag wezen) traumatiseert, moet ik eerst naar mijzelf gaan kijken?
Wat is deze redenatie

Dus als Galit een oud vrouwtje beroofd en voor haar leven lang (hoe lang het ook nog mag wezen) traumatiseert, moet ik eerst naar mijzelf gaan kijken?
Wat is deze redenatie
Die context heb je volledig uit z'n verband gerukt. En laat dat nou net zijn waar ik het constant over heb.

Met een selectieve gehoor en idem dito interpretatie kan je mij nog zoveel quoten als je wilt, maar je zult mij toch niet snappen. (dat heb je ondertussen wel bewezen)

Loop eens je kamer uit en wandel eens buiten! Je zult zien dat er genoeg diversiteit is op het straatbeeld en meestal gaat dat in perfecte harmonie samen.

Als je maar achter je pc blijft, zal je nooit en te nimmer een verschil maken.

com'n mate, uncle sam need you!

gvd ik lees de hele tijd aldi

Die context heb je volledig uit z'n verband gerukt. En laat dat nou net zijn waar ik het constant over heb.

Met een selectieve gehoor en idem dito interpretatie kan je mij nog zoveel quoten als je wilt, maar je zult mij toch niet snappen. (dat heb je ondertussen wel bewezen)

Loop eens je kamer uit en wandel eens buiten! Je zult zien dat er genoeg diversiteit is op het straatbeeld en meestal gaat dat in perfecte harmonie samen.

Als je maar achter je pc blijft, zal je nooit en te nimmer een verschil maken.

com'n mate, uncle sam need you!

Heb zelf in dienst gezeten.
En moet toevallig iedere dag over de Amsterdamsestraatweg in Utrecht.
Dus ja ik weet waar ik het over heb.
Die k*tmarokanen (zo mag je ze noemen volgens de wet dacht ik) verpesten het gewoon, en of ze dan marokaans of turks zijn boeit me geen reet, iedereen weet waar je het over hebt en wat je bedoeld.
één ding hebben ze allemaal gemeen, en dat is zwart haar

Heb zelf in dienst gezeten.
En moet toevallig iedere dag over de Amsterdamsestraatweg in Utrecht.
Dus ja ik weet waar ik het over heb.
Die k*tmarokanen (zo mag je ze noemen volgens de wet dacht ik) verpesten het gewoon, en of ze dan marokaans of turks zijn boeit me geen reet, iedereen weet waar je het over hebt en wat je bedoeld.
één ding hebben ze allemaal gemeen, en dat is zwart haar
En armani petje
Zogenaamd italiaanse schoenen
Heuptasje

En scooters,
Ik zie ze dagelijks omdat waar ik train ook een roc is in het gebouw.
Soms gaan ze ook trainen met een ecto leraar van roc.

Ik vind ze wel lachen en vermakelijk die kinders en ze zijn nooit bijdehand dus kan niet zeggen dat ik een slechte indruk van hun heb.

Terug
Naar boven