Weer een voorbeeld van alles over een kam scheren. Dit gebeurt niet bij Marokkanen(uiterst zeldzaam).
(maar bij turken)
Blijkbaar is het moeilijk om eerst ergens in te verdiepen voordat je zomaar mensen in een hok stopt.
Noem eens een geval vande afgelopen jaar waarin een Noor afrikaan z'n dochter heeft vermoord.
Ik kan zonder enige moeite 5 Nederlanders noemen die hun gezin het afgelopen jaar hebben vermoordt.
Nogmaals, ik probeer niemand wijs te maken dat tuig vaker of minder vaak bij een bepaalde bevolkingsgroep voorkomt. maar wat ik wel wil zeggen is dat het beter is als we niet meteen de etniciteit erbij halen. Ook lijkt het me beter als we eerst naar ons zelf kijken, voordat we andere bekritiseren.
De wereld zou een stuk beter eruit zien als we dat deden
---------- Toegevoegd om 20:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:14 ----------
wat heeft dat met Marokkanen te maken?
---------- Toegevoegd om 20:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:17 ----------
Dat zeg je nu, maar als je tigmalen niet wordt aangenomen, de politie toch effe jou ID wilt zien, maar niet dat van je autochtone vriend en je in een overvolle tram wantrouwig wordt beken en de omaatjes hun tassen stevig vastgrijpen.
Geloof me, als je dat vaker meemaakt, dan zal je niet blij zijn als het beestje bij de naam wordt genoemd. Dit kan op termijn alleen maar averechts werken.
---------- Toegevoegd om 20:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:21 ----------
en nu rellen!!