AndroidHealthClinic

Shocking Gruwelijk zware mishandeling groep allochtonen tegen 1 persoon

• Topic Starter Topic Starter
Vind t sowieso best meevallen.

Wat ? Die gast krijgt meer dan 20 harde klappen/trappen op zijn kop, toch wel een van de kwetsbaarste plekken van iemand en raakt bewusteloos en je vindt het meevallen ?

Hoop ook dat je zo reageert als iemand jou 20 pompen op je kop geeft waar je nokkie van gaat.

Re: SCHOKKEND: Gruwelijk zware mishandeling groep allochtonen tegen 1 persoon

Dit is supertriest natuurlijk, maar had het schokkender verwacht naar aanleiding van alle verhalen.

"hier komen tenminste mensen helpen"

Ja, helpen die kerel in elkaar te trappen :').

al kreeg ie geen klappen maar gewoon 1 trap op zijn hoofd terwijl hij op straat ligt...........kan resulteren in voor de rest van je leven als een plantje verder moeten, en dan hoeft er niet eens hard getrapt te worden. Dan er bij, met 5 man tegen 1 en dan ook nog allochtoon zijn........

Dat ze echt minutenlang op m intrappen ofzo.

Gaat laatste tijd lekker, hoop dat deze randdebielen ook goed aanpakken maar vrees dat het zal meevallen zoals gewoonlijk in Nederland.

Ja, een op een kan ook verkeerd aflopen. Zal niet de eerste keer zijn.

Maar meerdere op een of trappen als iemand op de grond ligt is sws laf. Het is alleen niets nieuws en gebeurt elk weekend wel. Dan vind ik dit geval nog meevallen.

Die jongens mochten echt van geluk spreken dat tbeest daar niet liep. Anders zouden dat groepje Marokkanen nu in het ziekenhuis liggen.

Maar meerdere op een of trappen als iemand op de grond ligt is sws laf. Het is alleen niets nieuws en gebeurt elk weekend wel. Dan vind ik dit geval nog meevallen.

women.........

Als je zoiets meevallen vindt, ben je iig niet veel beter dan de daders

ik kots van dit filmpje

In b4 tbeest vs yasmine vs bryce vs de rest.

Die jongens mochten echt van geluk spreken dat tbeest daar niet liep. Anders zouden dat groepje Marokkanen nu in het ziekenhuis liggen.

Je lacht, maar als wij daar aanwezig waren, waren er nu wel 5 bontkraagjes minder

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Desensitized to violence.

Nog mazzel dat zr slaan als kleine meisjes.

Blij dat het deze keer geen belgen waren..
Knap van die vele mensen die dat hebben gezien!

Hoe kun je jezelf nog in de spiegel aankijken als je dit ziet en niets doet?

Wat een mentaliteit...

OT: Hier gaat m'n bloed van koken... Zeker als je weet dat die gasten amper gestraft zullen worden.
Wel dapper van hem dat hij zich nog probeert te verweren. Velen zouden het niet durven.

Terug
Naar boven