Fitness Seller

Shocking Gruwelijk zware mishandeling groep allochtonen tegen 1 persoon

offtopic:
Heet :roflol: Blijft denk ik toch het beste om in de wintermaanden heen te gaan. Ik word echt gek van die hitte, toch niet echt mijn klimaat. Maar misschien is dat ook wel wennen en heb je daar een paar weken voor nodig (ik was er maar 5 dagen). Maar verder vooral erg bizar. Als je bijna gaat landen en eenmaal op het vliegveld bent, gewoon bizar om te zien allemaal. Daar houd ik dan wel weer van, moderne infrastructuur en prestigeprojecten. Het scheelt wel als je meereist met iemand die de omgeving kent. Toch wel voor herhaling vatbaar denk ik, maar dat wordt nog ff sparen :(

Laatst bewerkt:
Gaat 't om dit nieuwsbericht?

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederla...van-brute-mishandelingen-in-fietstunnel.dhtml

Ze mogen ook niet meer vermelden dat het om Noord-Afrikaanse mensen gaat, echt triest.

Als een Nederlander besluit om zijn geweer in een drukke centrum leeg te schieten of zijn dochtertje en dan zichzelf neerschiet of zijn 2 zoons wurgt, dan wordt er toch ook niet vermeld dat het om een Nederlander gaat? Waarom dan wel als het een "Noord Afrikaan" is?
Als je de Marokkanen bestempeld als dieven, dan kan je net zo goed de Nederlanders bestempelen als kinder/gezinsmoordenaars en pedo's. Dat is waarschijnlijk iets wat je niet leuk vindt, maar zo heb je ongeveer een beeld hoe de gemiddelde allochtoon zich voelt na het kijken van het nieuws.

Als je wilt dat "ze" (lees "Noord Afrikanen") zich als "Nederlanders" gedragen, kan je op z'n minst beginnen om ze Nederlanders te noemen. Door ze als gelijke te behandelen geef je de overige "noord Afrikanen" geen excuus om de onderlinge wanggedrag te verdedigen.

Door ze naar hun etniciteit te noemen, versterk je alleen maar de haat tussen de verschillende bevolkingsgroepen en deze zullen in het dagelijks leven elkaar alleen maar wantrouwen. Hierdoor beland je in een neerwaartse spiraal en dan is heel moeilijk om eruit te komen.

Laatst bewerkt:
Please iedereen kon zien dat Tristan van der vlis geen n*ger was, wat een k*t voorbeeld :roflol:

Tevens zijn t de katholieken die pedo zijn

Please iedereen kon zien dat Tristan van der vlis geen n*ger was, wat een k*t voorbeeld :roflol:

Tevens zijn t de katholieken die pedo zijn

Ik gaf een voorbeeld over elkaar naar etniciteit te noemen. In dat geval zijn de Nederlanders pedo, het zelfde als dat de noord afrikanen dieven zijn;).

Jij bent dus een vieze pedo :roflol:

je snapt wat ik bedoel:D

uhh sorry, ik kom uit Roosendaal en zulke gevallen komen vaker voor en bijna altijd door Marokkanen. Marokkanenoverlast is hier groot en in de afgelopen week zijn er twee x een jongen van 16 zomaar in elkaar geslagen door 5 man. Omwonenden hebben al gemeld dat het om Marokkanen ging en niemand is verbaasd dat het weer zo is. Laatst is er een zwangere vrouw in elkaar geslagen en een bejaarde vrouw die te hulp schoot door zo'n 16 jarig k*tventje. Ik vraag me alleen af waarom Nederlanders het nog steeds blijven pikken hier.

@ adil, noem alsjeblieft het beestje bij de naam, want in veel plaatsen in Nederland zijn zulke gevallen bijna nooit door autochtone Nederlanders gepleegd en vaak ook niet door Chinezen.

Ik gaf een voorbeeld over elkaar naar etniciteit te noemen. In dat geval zijn de Nederlanders pedo, het zelfde als dat de noord afrikanen dieven zijn;).

Wat is er mis met te zeggen dat Dutroux een Belgische pedofiel is? Jij gaat er dan direct van uit dat je MOET veralgemenen en dat alle belgen pedofielen zijn.

Zo niet, dan zie ik niet wat er mis is met het beestje bij naam te noemen?

Het moet eens gedaan zijn met dat veralgemenen, zou al veel makkelijker gaan. Maar een dader van Noord-Afrikaanse afkomst, is en blijft iemand van Noord-Afrikaanse afkomst, hoe je het ook draait of keert!

Juist zoals Dutroux een Belg is..maar dat wilt niet zeggen dat alle Belgen zo zijn. Juist dat niet alle Noord-Afrikanen dieven of wat dan ook zijn..

• Topic Starter Topic Starter
Door ze naar hun etniciteit te noemen, versterk je alleen maar de haat tussen de verschillende bevolkingsgroepen en deze zullen in het dagelijks leven elkaar alleen maar wantrouwen. Hierdoor beland je in een neerwaartse spiraal en dan is heel moeilijk om eruit te komen.

Ik zou als allochtoon juist blij zijn als het beestje bij de naam word genoemd. Zo komt er meer aandacht voor de rotte appels en meer aanpak (ah het blijft NL dat wel) zodat het niet blijft dooretteren. Want dat gebeurd namelijk als je niet correct kan ingrijpen = als niet correct wordt weergegeven wat er aan de hand is. Als vanaf dag 1 gewoon werd vermeld dat allochtonen stelselmatig crimineler zijn dan was het mogelijk nu stukken beter toeven voor iedereen in NL.

Tevens kunnen we eindelijk eens de waarheid horen (wat massa immigratie betreft) want we moeten bijvoorbeeld wel altijd aanhoren hoe aardig het wel niet was van al die gastarbeiders dat ze hier ons land zogenaamd hebben opgebouwd.

Alle bomen hebben rotte appels, sommige gewoon meer dan andere.

ik wou ook even zien wat er zo erg was, maar het filmpje is al weg

Als een Nederlander besluit om zijn geweer in een drukke centrum leeg te schieten of zijn dochtertje en dan zichzelf neerschiet of zijn 2 zoons wurgt, dan wordt er toch ook niet vermeld dat het om een Nederlander gaat? Waarom dan wel als het een "Noord Afrikaan" is?
Als je de Marokkanen bestempeld als dieven, dan kan je net zo goed de Nederlanders bestempelen als kinder/gezinsmoordenaars en pedo's. Dat is waarschijnlijk iets wat je niet leuk vindt, maar zo heb je ongeveer een beeld hoe de gemiddelde allochtoon zich voelt na het kijken van het nieuws.

Als je wilt dat "ze" (lees "Noord Afrikanen") zich als "Nederlanders" gedragen, kan je op z'n minst beginnen om ze Nederlanders te noemen. Door ze als gelijke te behandelen geef je de overige "noord Afrikanen" geen excuus om de onderlinge wanggedrag te verdedigen.

Nee Noord-Afrikanen vermoorden hun dochters niet omdat ze coïtus hebben voor het huewelijk ed?

:roflol:

Ik geloof in mezelf niet in een kapitalistische god aanbeden door een hoop achterlijke mensen.

Daarnaast is benadrukken van etniciteit zeer belangrijk anders ga je het probleem ontkennen en kun je het nooit oplossen. Want hoe je t ook wend of keert t percentage criminele jongeren met een tintje overstijgt dat van blanke jongeren.

Dat daar racisme uit voortvloeit is gewoon natuurlijk.

In plaats van te janken over racisme kun je ook zorgen dat er geen reden meer is voor racisme. Helaas is janken over racisme makkelijker dan opstaan tegen je eigen soort en zeggen dat ze eens moeten kappen met dat gekloot.

---------- Post added at 15:59 ---------- Previous post was at 15:58 ----------

Nee Noord-Afrikanen vermoorden hun dochters niet omdat ze coïtus hebben voor het huewelijk ed?

:roflol:

Noord Afrika is Marokko enz.

Niet alle Afrikanen zijn n*gers, dat is enkel Sahara en lager.

Ik snap nooit dat die 'goede" allochtonen niet eens met ze alle de straat op gaan om die k*tkoters die hun goede naam verzioeken ervan langs te geven.
Zij weten namelijk exact wie het zijn, wij roepen alleen maar die marokkaan of noord-afrikaan, maar de "goede" weten vaak exact wie het zijn, nou haal zon jong uit ze nest en mep hem verrot, licht meteen even ze pa en ma in en dan ben je er zo vanaf.

Terug
Naar boven