Die linkse op de foto is GEEN dader. Deze foto is niet van de avond dat het is gebeurd. Heb geen hoop mensen, check eerst wat jullie concluderen.![]()
Wauw 3% vet
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die linkse op de foto is GEEN dader. Deze foto is niet van de avond dat het is gebeurd. Heb geen hoop mensen, check eerst wat jullie concluderen.![]()
en je woont in Abu Dhabi?
Nah business en vakantie, zit nu alweer een tijdje in Nederland

Hoe was het daarzo?Nah business en vakantie, zit nu alweer een tijdje in Nederland![]()
Gaat 't om dit nieuwsbericht?
http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederla...van-brute-mishandelingen-in-fietstunnel.dhtml
Ze mogen ook niet meer vermelden dat het om Noord-Afrikaanse mensen gaat, echt triest.
Blijft denk ik toch het beste om in de wintermaanden heen te gaan. Ik word echt gek van die hitte, toch niet echt mijn klimaat. Maar misschien is dat ook wel wennen en heb je daar een paar weken voor nodig (ik was er maar 5 dagen). Maar verder vooral erg bizar. Als je bijna gaat landen en eenmaal op het vliegveld bent, gewoon bizar om te zien allemaal. Daar houd ik dan wel weer van, moderne infrastructuur en prestigeprojecten. Het scheelt wel als je meereist met iemand die de omgeving kent. Toch wel voor herhaling vatbaar denk ik, maar dat wordt nog ff sparen 
Gaat 't om dit nieuwsbericht?
http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederla...van-brute-mishandelingen-in-fietstunnel.dhtml
Ze mogen ook niet meer vermelden dat het om Noord-Afrikaanse mensen gaat, echt triest.
Please iedereen kon zien dat Tristan van der vlis geen n*ger was, wat een k*t voorbeeld
Tevens zijn t de katholieken die pedo zijn
.

Wat is er mis met te zeggen dat Dutroux een Belgische pedofiel is? Jij gaat er dan direct van uit dat je MOET veralgemenen en dat alle belgen pedofielen zijn.Ik gaf een voorbeeld over elkaar naar etniciteit te noemen. In dat geval zijn de Nederlanders pedo, het zelfde als dat de noord afrikanen dieven zijn.
Jij bent dus een vieze pedo![]()
je snapt wat ik bedoel
Door ze naar hun etniciteit te noemen, versterk je alleen maar de haat tussen de verschillende bevolkingsgroepen en deze zullen in het dagelijks leven elkaar alleen maar wantrouwen. Hierdoor beland je in een neerwaartse spiraal en dan is heel moeilijk om eruit te komen.
Alle bomen hebben rotte appels, sommige gewoon meer dan andere.
Als een Nederlander besluit om zijn geweer in een drukke centrum leeg te schieten of zijn dochtertje en dan zichzelf neerschiet of zijn 2 zoons wurgt, dan wordt er toch ook niet vermeld dat het om een Nederlander gaat? Waarom dan wel als het een "Noord Afrikaan" is?
Als je de Marokkanen bestempeld als dieven, dan kan je net zo goed de Nederlanders bestempelen als kinder/gezinsmoordenaars en pedo's. Dat is waarschijnlijk iets wat je niet leuk vindt, maar zo heb je ongeveer een beeld hoe de gemiddelde allochtoon zich voelt na het kijken van het nieuws.
Als je wilt dat "ze" (lees "Noord Afrikanen") zich als "Nederlanders" gedragen, kan je op z'n minst beginnen om ze Nederlanders te noemen. Door ze als gelijke te behandelen geef je de overige "noord Afrikanen" geen excuus om de onderlinge wanggedrag te verdedigen.
Door ze naar hun etniciteit te noemen, versterk je alleen maar de haat tussen de verschillende bevolkingsgroepen en deze zullen in het dagelijks leven elkaar alleen maar wantrouwen. Hierdoor beland je in een neerwaartse spiraal en dan is heel moeilijk om eruit te komen.

Ik gaf een voorbeeld over elkaar naar etniciteit te noemen. In dat geval zijn de Nederlanders pedo, het zelfde als dat de noord afrikanen dieven zijn.
Jij bent dus een vieze pedo![]()
je snapt wat ik bedoel
Nee Noord-Afrikanen vermoorden hun dochters niet omdat ze coïtus hebben voor het huewelijk ed?
![]()