MuscleMeat

Shocking Gruwelijk zware mishandeling groep allochtonen tegen 1 persoon

Mijn zusjes fiets eergister gejat en vandaag staat er een gloednieuwe fiets van hetzelfde merk op marktplaats in de zelfde stad. Aangeboden door yousseff :roflol:

Misschien zie ik snel overeenkomsten maar toch vind ik dit verdacht :D

Mijn zusjes fiets eergister gejat en vandaag staat er een gloednieuwe fiets van hetzelfde merk op marktplaats in de zelfde stad. Aangeboden door yousseff :roflol:

Ik heb nog een fiets nodig, link?

Ik ben er mee bezig. Mijn zusje is nu aan het uitzoeken of er een framenummer op staat en wat dat nummer is.

Je weet aan de andere kant natuurlijk nooit of het jouw fiets is, misschien heeft die yousseff wel een andere fiets gestolen die toevallig van hetzelfde merk is;)

Hehe, een soortgelijks iets meegemaakt tijdje terug. Voor werk (overledenen ophalen en begraven) zaten we in Amsterdam-West met busje en we waren het schaarwagentje waar de kist opgaat bij een muurtje vergeten te laten staan.
Echt een dag later vonden we hem terug op marktplaats onder 'karretje' aangeboden voor 50 euro door een mocro. Hebben we netjes in pak en ons busje dat schaarkarretje opgehaald dat door die mocro was overgespoten zodat de naam van ons bedrijf niet zichtbaar was. Die flapdrol had geen idee waar dat karretje voor was en wist dat ie de sigaar was en heeft hem netjes teruggegeven aan ons en we hebben toch nog een beetje met hem kunnen lachen om het geval, was een jonge gozer.

Hehe, een soortgelijks iets meegemaakt tijdje terug. Voor werk (overledenen ophalen en begraven) zaten we in Amsterdam-West met busje en we waren het schaarwagentje waar de kist opgaat bij een muurtje vergeten te laten staan.
Echt een dag later vonden we hem terug op marktplaats onder 'karretje' aangeboden voor 50 euro door een mocro. Hebben we netjes in pak en ons busje dat schaarkarretje opgehaald dat door die mocro was overgespoten zodat de naam van ons bedrijf niet zichtbaar was. Die flapdrol had geen idee waar dat karretje voor was en wist dat ie de sigaar was en heeft hem netjes teruggegeven aan ons en we hebben toch nog een beetje met hem kunnen lachen om het geval, was een jonge gozer.
En vervolgens er met hem om lachen, ja dat zal er voor zorgen dat hij het nooit meer doet.

6/10 voor je persoonlijke aanval met woordspeling op het laatste :roflol:

Waarom vroeg je dan geen ademtest als hij dronken was, yasmine? Kan je perfect een overste bij laten komen of een andere agent.
Heb ik ook gevraagd maar daar gingen ze niet op in; Wat moet ik dan doen? Zeggen dat ik "aandring"? Be real!

---------- Post toegevoegd 26 June 2013 om 21:06 ----------

lol alsof jij zo stom gaat zijn om hier bewijsmateriaal te posten mocht die kerel ooit deze post vinden of iemand anders die dit leest je gaan verklikken. Of overschat ik je nu? Als ik zoiets had gedaan had ik in elk geval tegen niemand een woord erover gezegd en zeker niet tegen die kerel zelf. Hij had makkelijk weer wraak op jou kunnen nemen door je huis plat te branden als je op vakantie was. Dus of je bent niet zo snugger of je zit hier gewoon cafépraat te verkondigen :D

Jij moet dringend mijn vorige posts lezen waar ik duidelijk zeg dat ze zelf met deze verklaring niks kunnen doen.

---------- Post toegevoegd 26 June 2013 om 21:08 ----------

Snap Christiaan aka Yasmine wel.

Ik zit voor een gedeelte ook zo in elkaar, verder heeft hij de man geen lichamelijk letsel toegebracht.

Goed dat je het zelf gedaan hebt, smart thinking!!
Als je iemand betaalt en het laat doen kan hij later altijd nog proberen om meer geld van je te eisen om te zwijgen,of hij is een keer lam of zit vast en praat ze mond voorbij.

Tja voor de mensen die het niet kunnen snappen,
Soms tref je zulke getruukte in en in slechte mensen op je pad die je zo vies willen naaien dat je wel moet, vaak is geweld helaas de enige taal die deze mensen verstaan.
Ik ben er van overtuigt dat deze mensen ook een paar chromosomen missen waardoor ze niet voor rede vatbaar zijn.

Moral of the story, deze mensen weten het heel goed wat ze doen en zijn er vaak genoeg mee weg gekomen en dus hebben ze lef om het weer te doen en weer te doen, en als ze wat terugkrijgen vinden ze het vaak niet zo vreemd, zelf eerder normaal.

Ja inderdaad. Had ik hem hard in elkaar gemept dan had ik me daarna slecht en schuldig over gevoeld. Hij heeft me geld gekost, nou, wat ik deed heeft hem iets meer gekost.

---------- Post toegevoegd 26 June 2013 om 21:09 ----------

Inderdaad. Gebeurd wel vaker. Toen mijn Trek werd gepikt heb ik weken aan een stuk deze tweedehandssites afgezocht maar jammer genoeg stond die er niet op.

Mijn achternaam is yousfi...

Ja tuurlijk, als ze je pinpas jatten bij de lidl tik je een paar Oostblokkers in elkaar maar een mocro die een schaarkarretje jat is geen enkel probleem.:D

dat is pas discriminatie .

Die linkse op de foto is GEEN dader. Deze foto is niet van de avond dat het is gebeurd. Heb geen hoop mensen, check eerst wat jullie concluderen. ;)

Pff prive video

kan hier geen slotje op? waarom in godsnaam dit topic bumpen.

Terug
Naar boven