- Waardering
- 1.478
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 10%
er zijn genoeg andere filmpjes gepost hier in de comments en heb de OP ook aangepast zodat er een filmpje staat dat wel werkt
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Shit zeg, wat een armoe.
In dit soort topics vraag ik me altijd af wat voor geretardeerden en internetverbinding hebben.
Gifgassen op kinderen, vrouwen en onschuldige burgers loslaten lijkt me in geen enkele situatie een goed idee. Zelfs op schuldige burgers lijkt me dat geen goed idee.
Verder is het net zo treurig te moeten constateren dat we aan de VN ook geen fl**ker hebben als het om kordaat optreden komt. Typisch, want het is natuurlijk Syrie maar en het zal niemand wat boeien.
Inmiddels zijn er ook alweer wat dagen overheen, dus tegen de tijd dat die slappe zakken wel ter plaatse zijn is de kans aanwezig dat er niets bruikbaars meer gevonden gaat worden.
Je zal maar Syrier zijn zeg, voel je je ook goed verlaten. Godsamme.

We hebben de morele plicht om hier iets aan te doen,
Sorry maar nee, zo werkt het niet. We hebben het recht om er wat aan te doen.
OT: ziek volkje, zoiets doe je zelfs niet met je ergste vijanden, oorlog of niet. Het verbaast me echter niet dat het regeringsleger dit doet.
tja dan delen we niet hetzelfde morele kader. Als mens heb je nu eenmaal plichten en verantwoordelijkheden ten aanzien van je medemens, indien je die laakt ben je imo niet meer dan een beest dat zijn eigen behoeftes najaagt, daar is nix edels of respectabel aan. Het is een kwestie dat je als samenleving bepaalde standaarden durft naleven die verder gaan dan eigenbelang.

Ja
Isolationisme > Interventionisme
Verder kan ik me ook niet meteen een militaire interventie voor de geest halen, in de 20e of 21e eeuw, die omwille van humanitaire redenen plaatsvond. Hoe naïef om te denken dat wel alle pijn en leed uit de wereld kunnen helpen door westerse mannen door de vleesmolen te gaan draaien.
En daarbij is de VN zelf een epische faal.

Ik doel niet op de mens als biologisch wezen, maar op de mogelijkheid om je als mens boven je eigenbelang te verheffen.
Inb4 alle menselijke handelingen en emoties vallen te reduceren tot eigenbelang.

is ook zo
wat jij wilde zeggen was: "Als lid van een samenleving heb je nu eenmaal plichten en verantwoordelijkheden ten aanzien van je medemens"
Als mens moet je geen ****.
stond nergens aangegeven
true, maar die plichten reiken een stuk verder dan gaan helpen in syrië en worden dagdagelijks al door iedereen verwaterd, dus beetje redundant om dat aan te halen

Dit. En dan vooral die opmerkingen dat het onze zaken niet zouden zijn als westerling. **** that. We hebben de morele plicht om hier iets aan te doen, wat het ook mag kosten. dit is een kwestie van je menselijkheid als samenleving tonen, en waar je geen kosten/baten analyse op moet uitvoeren. Het zou me niet verwonderen dat de mensheid hier over 100 jaar met schaamte op terugkijkt.
En dan als een bende hypocrieten elk jaar de bevrijding tav Duitsers vieren alsof we zo'n helden zijn. Misselijkmakend.
Het zou me niet verwonderen dat de mensheid hier over 100 jaar met schaamte op terugkijkt.
Het gaat me hier vooral om de selectieve verontwaardiging rond een bericht die de pershonden ons nu voorschotelen.
Nooit lees ik hier wat over de burgeroorlog in Soedan. Eveneens niet over Noord Koreaanse concentratiekampen, alwaar kampbewakers hun Duitse tegenhangers qua brutaliteit overstijgen. In diezelfde Kampen worden mensen 'gekweekt' om meer slaven te hebben. En dan laat ik hun 'biologische' onderzoek nog even buiten beschouwing.
Zoals Belgen nu terugkijken op Kongo-Vrijstaat van Leopold II? De doorsnee burger weet geeneens wat daar is gebeurd. [10-15 Miljoen Doden]
En wie praat nu nog over de Rwandese genocide [500,000+ doden] en Srebrenica [8000+ doden] alwaar VN troepen aanwezig waren?
---------- Post toegevoegd 24 August 2013 om 12:14 ----------
Als ik onder de 'superieure' westerse morele waarden moet verstaan; het illegaal binnenvallen van landen [Irak & Aghanistan] en er dood en verderf aanrichten, dan pas ik.
---------- Post toegevoegd 24 August 2013 om 12:15 ----------
Wie logisch denkt zou weten dat veel van onze westerse leiders ook voor een oorlogstribunaal zouden moeten verschijnen.
En Obama zijn spierballen zijn ook ineens verdwenen, zoals verwacht.