- Waardering
- 1.884
- Lengte
- 1m82
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik volg jou, broer!Voor iedereen die dit topic gaat of wilt volgen! Ik heb mijn start topic aangepast en foto's toegevoegd!
Nu ben ik ongeveer twee maanden weer aan het trainen, maar helaas ben ik in 1,5 maand twee keer goed ziek geweest.
Afgelopen maanden ben ik uit de roulatie geweest door ernstige rugklachten en daardoor vrijwel geen benen, onderrug en buik kunnen trainen. Als je mijn front pic ziet dan staat mijn rug nog steeds iets krom en hiervoor ben ik nog wekelijks in behandeling.
Heb eerder deze stack gedaan en nooit last van oestrogeen gehad. Maar daarom zet ik er mast bij voor 'zekerheid' en heb nog potje liggen voor het geval dat. Enige keer dat ik last van een bultje kreeg was op tren, maar dat was wel de minst verschrikkelijke bijwerking op dat momentHeb je ook iets voor je oestrogeen met test en deca? Je vetpercentage is wel riskant, zelfs met minder vet kreeg ik snel gyno wat jaren terug.
(achteraf dan)
Ben vorige week dinsdag begonnen met trainen en voorzichtig benen meegepakt en direct reactie avonds. Maar de dagen erna lijkt het beter te worden en vandaag na het trainen van rug nog geen reactie. Morgenvroeg even afwachten en dan toch maar proberen op te bouwen. Wat er precies mis is weten ze niet en blijft een ontzettend frustrerend punt. Heb mijn hele leven al rugklachten gehad en de laatste 3 jaar vormen aangenomen die niet meer gingen. Toen ik nog veel trainde had ik ook nergens last van en pas toen ik half jaar gestopt was begon de ellende weer. Mri (rugpolie) en verschillende onderzoeken gehad.Wil je hier meer over vertellen? Wat was/is er mis? Denk je straks in de gym weer LB te kunnen trainen?
Succes!

Was meer als reminderIk ben nog niet begonnen? Zou oneerlijk zijn toch? Eerste week van jullie begin ik en komen er foto’s… Moest start van de log toch zijn en niet bij de opening ?

Had mijn dag niet
Excuses 
Geen probleem meewovano hoe krijg jij zes liter erg. Ik zeik me een reiger en na 4 liter wordt toch best een ding. Maar goed misschien moet ik het ook meer opbouwen.
maar opbouwen is wel slim

Lekker bezig broer!Update 09-07-2024
De eerste week erop zitten en ga nu tweede week in. Gaat lekker en heb nu zin om door te knallen
Gevoel
In het begin van vorige week was ik wat onrustig en snel geïrriteerd. Heb dit goed kunnen verbloemen en merk dat het deze week wel weggenomen is. Dag na de injectie ben ik altijd wel onrustiger en zit mijn mood iets fanatieker op van alles.
Kracht
Hier vol ik nog geen daadwerkelijk verschil en bouw rustig op. Merk wel dat er enige verbetering inzit.
Shape
Waar ik de eerste week zichtbaar vet aan het verliezen was hou ik momenteel wat vocht vast in het gezicht. Mijn spieren krijgen wat voller gevoel en harder. Blij mee
Gewicht en metingen
Gewicht : onbekend (vergeten)
Armomtrek : 41 cm
Buik: 101 cm
Borst: 106 cm
Bovenbeen: 59 cm
Foto selfies:
![]()
![]()
![]()
Deze week nog op 150 test / 500 Deca. Volgende week ziet het er anders uit (SPOILER =})
Haha nee nooit meer buik harsen🤣 Heb 3 weken wonden overhouden en bulten waar pus uitliep 🤣🤣Lekker bezig broer!
Je kan een harstripje of 6 gebruiken voor je buik. Wel even tanden op elkaar, is beetje au, klein beetje maar stelt niks voor. 🤣🤣
Ja het is wat. Laser erover heen lijkt me het beste. Ik ben niet superbehaard ofzo maar ik ben liever helemaal kaal behalve mijn wenkbrauwen, wimpers en gezicht.
Scheermes kan ook maar liever hars, dan trek je de hele haar eruit en komt ie, als t goed is, dunner terug en uiteindelijk worden ze dunner. Hopelijk blijven ze dan weg
Juist, bips heb ik nog nooit geharst, was nooit nodig....was....misschien binnenkort maar eens "met de billen bloot"Ik hars elke 6/8 weken. Scheren kan ook, maar krijg dan niet zon goed resultaat. Harsen is 1 a 2 dagen ellende wat roodheid, maar daarna weken lang goed.
Plus scheer je kont maar eens, kreeg echt jeuk als een malle. Met harsen vrijwel nihil.

Wie zijn huis opruimt verwacht bezoek.Juist, bips heb ik nog nooit geharst, was nooit nodig....was

Geniaal dit.