AndroidHealthClinic

Contest Log GruX zijn dramalog =]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Succes! :lifter:

• Bicep
Waarderingen: GruX
Heb je ook iets voor je oestrogeen met test en deca? Je vetpercentage is wel riskant, zelfs met minder vet kreeg ik snel gyno wat jaren terug.

Nu ben ik ongeveer twee maanden weer aan het trainen, maar helaas ben ik in 1,5 maand twee keer goed ziek geweest.

Vind dat je desondanks best flink een fysiek hebt weten te behouden en/of nu al opgebouwd hebt :thumb:

Afgelopen maanden ben ik uit de roulatie geweest door ernstige rugklachten en daardoor vrijwel geen benen, onderrug en buik kunnen trainen. Als je mijn front pic ziet dan staat mijn rug nog steeds iets krom en hiervoor ben ik nog wekelijks in behandeling.

Wil je hier meer over vertellen? Wat was/is er mis? Denk je straks in de gym weer LB te kunnen trainen?

Succes!

• Topic Starter Topic Starter
Heb je ook iets voor je oestrogeen met test en deca? Je vetpercentage is wel riskant, zelfs met minder vet kreeg ik snel gyno wat jaren terug.
Heb eerder deze stack gedaan en nooit last van oestrogeen gehad. Maar daarom zet ik er mast bij voor 'zekerheid' en heb nog potje liggen voor het geval dat. Enige keer dat ik last van een bultje kreeg was op tren, maar dat was wel de minst verschrikkelijke bijwerking op dat moment ;) (achteraf dan)

:hedbang:
Wil je hier meer over vertellen? Wat was/is er mis? Denk je straks in de gym weer LB te kunnen trainen?

Succes!
Ben vorige week dinsdag begonnen met trainen en voorzichtig benen meegepakt en direct reactie avonds. Maar de dagen erna lijkt het beter te worden en vandaag na het trainen van rug nog geen reactie. Morgenvroeg even afwachten en dan toch maar proberen op te bouwen. Wat er precies mis is weten ze niet en blijft een ontzettend frustrerend punt. Heb mijn hele leven al rugklachten gehad en de laatste 3 jaar vormen aangenomen die niet meer gingen. Toen ik nog veel trainde had ik ook nergens last van en pas toen ik half jaar gestopt was begon de ellende weer. Mri (rugpolie) en verschillende onderzoeken gehad.

Het onderzoek richt zich nu op mijn core en onderrug die uitverhouding zijn. Dat die de boel scheeftrekken en ik daarom telkens zo krom als een banaan wordt :p

• Bicep
Vandaag borst/triceps getraind en toch nog reactie met de rug. Ook vreemd genoeg vandaag paar keer kramp gehad in de hamstrings🤣 Gister met tegelslijpen constant voorover gebukt gestaan met gestrekte benen…

Had wel wat last van mij mood dat ik weinig kon hebben en waardoor dit precies komt is lastig te zeggen.

Training erop zitten en spieren lopen al lekker vol. Veel pomp en bepaalde hardheid voel ik terugkomen.

Setjes gingen goed, maar merkte dat er mee in zat en toen toch nog twee extra oefeningen gepakt. Benen ook weer eens wat oefeningen kunnen doen en voelde goed. Trap lopen is even iets minder 😅

Ben vanaf zaterdag weer on en merk dat ik wel weer sneller geïrriteerd ben. Zeker de eerste twee weken kan ik niet zo goed tegen de achonmeling.

Kids weer ziek en waterpokken onzin etc. helaas. Vannacht weer halve nacht wakker en op de bank gelegen met een kleine. Wel aandoenlijk, maar fitter word je er niet van.

Eten gaat lekker alleen die roze koeken… man man man. Haha Naja mijn doel is vanaf volgende week ook die rotzooi over te slaan en dat gaat wel lukken.

@wovano hoe krijg jij zes liter erg. Ik zeik me een reiger en na 4 liter wordt toch best een ding. Maar goed misschien moet ik het ook meer opbouwen.

Update 09-07-2024

De eerste week erop zitten en ga nu tweede week in. Gaat lekker en heb nu zin om door te knallen :)

Gevoel
In het begin van vorige week was ik wat onrustig en snel geïrriteerd. Heb dit goed kunnen verbloemen en merk dat het deze week wel weggenomen is. Dag na de injectie ben ik altijd wel onrustiger en zit mijn mood iets fanatieker op van alles.

Kracht
Hier vol ik nog geen daadwerkelijk verschil en bouw rustig op. Merk wel dat er enige verbetering inzit.

Shape
Waar ik de eerste week zichtbaar vet aan het verliezen was hou ik momenteel wat vocht vast in het gezicht. Mijn spieren krijgen wat voller gevoel en harder. Blij mee :)

Gewicht en metingen
Gewicht
: onbekend (vergeten)
Armomtrek : 41 cm
Buik: 101 cm
Borst: 106 cm
Bovenbeen: 59 cm

Foto selfies:
thumbnail_image0.jpg
thumbnail_image1.jpg
thumbnail_image2.jpg

Deze week nog op 150 test / 500 Deca. Volgende week ziet het er anders uit (SPOILER =})

Update 09-07-2024

De eerste week erop zitten en ga nu tweede week in. Gaat lekker en heb nu zin om door te knallen :)

Gevoel
In het begin van vorige week was ik wat onrustig en snel geïrriteerd. Heb dit goed kunnen verbloemen en merk dat het deze week wel weggenomen is. Dag na de injectie ben ik altijd wel onrustiger en zit mijn mood iets fanatieker op van alles.

Kracht
Hier vol ik nog geen daadwerkelijk verschil en bouw rustig op. Merk wel dat er enige verbetering inzit.

Shape
Waar ik de eerste week zichtbaar vet aan het verliezen was hou ik momenteel wat vocht vast in het gezicht. Mijn spieren krijgen wat voller gevoel en harder. Blij mee :)

Gewicht en metingen
Gewicht
: onbekend (vergeten)
Armomtrek : 41 cm
Buik: 101 cm
Borst: 106 cm
Bovenbeen: 59 cm

Foto selfies:
thumbnail_image0.jpg
thumbnail_image1.jpg
thumbnail_image2.jpg

Deze week nog op 150 test / 500 Deca. Volgende week ziet het er anders uit (SPOILER =})
Lekker bezig broer!
Je kan een harstripje of 6 gebruiken voor je buik. Wel even tanden op elkaar, is beetje au, klein beetje maar stelt niks voor. 🤣🤣

Lekker bezig broer!
Je kan een harstripje of 6 gebruiken voor je buik. Wel even tanden op elkaar, is beetje au, klein beetje maar stelt niks voor. 🤣🤣
Haha nee nooit meer buik harsen🤣 Heb 3 weken wonden overhouden en bulten waar pus uitliep 🤣🤣

Volgende week maak ik de buik speciaal voor jou met ontharingscrème mijn buik leeg 😜

Ps: ook om minder haar dan @AK en @Spambod te hebben 🤣🤣🤣

• Haha
Waarderingen: K82
Haha nee nooit meer buik harsen🤣 Heb 3 weken wonden overhouden en bulten waar pus uitliep 🤣🤣

Volgende week maak ik de buik speciaal voor jou met ontharingscrème mijn buik leeg 😜

Ps: ook om minder haar dan @AK en @Spambod te hebben 🤣🤣🤣
Ja het is wat. Laser erover heen lijkt me het beste. Ik ben niet superbehaard ofzo maar ik ben liever helemaal kaal behalve mijn wenkbrauwen, wimpers en gezicht.
Voor de rest mag het allemaal wel weg.

• Like
  • Like
Ik hars elke 6/8 weken. Scheren kan ook, maar krijg dan niet zon goed resultaat. Harsen is 1 a 2 dagen ellende wat roodheid, maar daarna weken lang goed.

Plus scheer je kont maar eens, kreeg echt jeuk als een malle. Met harsen vrijwel nihil.

Ik hars elke 6/8 weken. Scheren kan ook, maar krijg dan niet zon goed resultaat. Harsen is 1 a 2 dagen ellende wat roodheid, maar daarna weken lang goed.

Plus scheer je kont maar eens, kreeg echt jeuk als een malle. Met harsen vrijwel nihil.
Juist, bips heb ik nog nooit geharst, was nooit nodig....was....misschien binnenkort maar eens "met de billen bloot" :roflol:

• Haha
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven