Dinsdag 16-7-'24
Fysio, tweede behandeling, Na de behandeling, dry needling en trek en druk werk, trekt de klacht wel weg, maar komt telkens na een aantal dagen terug. Morgen (23-7) weer een behandeling.
Woensdag 17-7-'24
Uurtje op de racefiets, zelfde rondje als vorige week op de mtb, iets sneller.
Vrijdag 19-7-'24 Upper 1.
Cable row, mlx breed explosief naar me toe, langzaam, terug op lengte.
BP slow, 5x5
Pec deck, langzaam spier op volle lengte
Lat pull down, lmx breed, explosief naar me toe, langzaam, terug op lengte.
Db curl op incline bank, rechts verzuurde veel eerder dan links
Skull cruschers
Tri press down
Bb curl
Alles 10% minder gewicht, en geen schouders en traps omdat daar iets niet goed zit. Rechterkant trapezius, daar zit een draadje spieren die niet willen ontspannen, en de spanning doorgeeft aan rechter schouder, en bicep/brachialis. Bij het trainen heb ik er geen last van, maar wel als ik op de bank zit of in bed lig.
(Zaterdag en Zondag beidde 10 uur gewerkt)
Maandag 22-7-'24
Vanmorgen een uur met de hond gewandeld
Opwarmen met extensions en curls
Squatten
Hip thrust
Extensions
Curls, unilateraal, want links lift teveel mee met rechts
Standing calfes afgewisseld met rope crunches voor abs
Hanging leg raises
sit up's
Weinig energie, squatten ging te stroef, de rest ging wel. Goede pomp na hip thrust.
Het doel was om 2300kcal te gaan eten, 200 minder dan de week hiervoor. Maaltijden een beetje aangepast, 1x een zwak moment gehad, schade 1 snickers f that shit.
Al met al uitgekomen op 2000ckal gemiddeld, eerste dagen iets te veel, laatste dagen iets meer te weinig gegeten. Nu de maaltijden en kcal wel weer op orde op 2000kcal.
Honger of trek valt wel mee, tis meer dat ik weinig energie heb en alles, ook een uurtje wandelen, meer energie lijkt te kosten.
Gewicht vanmorgen, 85,8 anderhalve kilo na de vakantie eraf. Gewicht zegt mij niet zo veel meer, dat stadium ben ik voorbij, de prestaties in de sportschool, en de spiegel, zegt genoeg.

ik wil die onderste blokjes zichtbaar hebben en de linea alba, de lijn door het midden van de blokken, ook zichtbaar.
Trainze !
Aanvulling, sinds de begin foto's ben ik 2 kilo lichter, in ongeveer 7wkn. Lekker langzaam.