AndroidHealthClinic

Contest Log Het is wat het is, de uitgestelde beloning.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inmiddels op vakantie adres aangekomen.
Gisteren sportschool gekeken en vandaag getraind.
Andere apparaten, Hammer strenght, Nautilus, en Techno gym. En een hele zwik aan bb en db's.
1x trainen kost 15euro, doe dan maar een 14dgn abonnementtje. Kost wat, maar dan heb je ook wat :lifter:
Borst 3 oef, keer 2 werksetjes.
Rug 3 oef, keer 2 werksetjes.
Delts 2 oef, keer 2 werksetjes .
Biceps 1 oef, 2 werksetjes.
Triceps 1oef, 2 werksetjes.
Alles tussen de 8 en 15 hh.
Nu even iets relaxter trainen. Na dippen vorige week, met 20kg en bw, last van rechter schouder.
20240624_134357.jpg

Vanavond klein uurtje wandelen :thumb:
Trainze !
Lekker rustig daar 💪

Die ken ik nog niet maar is nu wel geniaal te noemen.

M. I. L. F.

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag benen, armen en buik getraind.
Begonnen in de Techno gym hal, extensions en curls om op te warmen, maar de bewegingsbaan voelt niet goed, lijkt te klein te kort, niet wat ik wil voelen.
20240626_113840.jpg

Toen Hammer Smith toestellen geprobeerd. De hs iso lateral kneeling leg curl en de hs iso lateral leg extension. Die voelde beide beter.
Toen nog gesquat, maar ben nu safety bar gewend, dan is gewoon squatten akward.
Voor de tri s cgbp en spullen crushers. En voor de bi s bb curl en alleen links db curl. Rechts voelt overbelast en links moet toch bijtrekken. En afgesloten met hammercurls. Omvang blijft nu wel 40 cm.
20240626_122706.jpg

Buik, 3 oefeningen, 3 setjes.
En vanavond uit eten :thumb:

Heerlijk die drukte daar! Geniet van je etentje. :marvin:

• Like
Waarderingen: K82
Skinny men's Toetje...
20240626_183944.jpg

De Almsnitzel met champignons, jus en gesmolten kaas met frietjes en mayo, had ik al op voor ik aan een foto maken dacht.

Slagroom is ook zonder suiker in DE en Oostenrijk. Zit er wel ijs in je Bananasplit ?

17204337033536227162333508850734.jpg
Gewicht tijdens de vakantie, op gevoel gegeten. Had ook keuken weegschaal mee, maar alleen gebruikt voor het wegen van voldoende eiwitten.

Vandaag 87,5 en straks trainen. En vanaf vandaag voeding weer met fatsecret app bijhouden.

IMG-20240701-WA0004.jpg

Tijdens de vakantie ook op 29-6 upper getraind.
En op 2-7 benen.
Begonnen met leg curl en extensions, licht gewicht om op te warmen. Daarna wilde ik gaan squatten, maar ik ben een safety bar gewend, en dan is een straight bar, vreemd.
Maar ze hadden daar een hipthrust machine, en deze geprobeerd en beviel goed. Deze beweging ga ik toevoegen aan de benen training.
Verder gewandeld, berg op en af en op een supbord, stand up padeling cardio gedaan.
Zaterdag terug gekomen, 8 uur in een auto rijden, is niet mijn ding.
Zondag gerust.

Maandag 8-7-'24 Upper 1.

Rope Triceps extensions overhead langzaam spier op volle lengte
Rope hammer curls, ellebogen naar voren brengen
Skull cruschers
Db curl op incline bank, rechts verzuurde veel eerder dan links
Reverse bb curls op incl bench
Machine side raises deadstop/full contract, iets lichter dan anders, ivm gevoeligheid schouder
Bb ohp, lats goed aanspannen
Cable row, mlx breed explosief naar me toe, langzaam, terug op lengte.
BP slow, 5x5
Pec deck, langzaam spier op volle lengte
Lat pull down, lmx breed, explosief naar me toe, langzaam, terug op lengte.
Shrugs met db

Wel prettig je eigen sportschool, met je eigen oefeningen, weinig kracht verloren tijdens de vakantie, met een weekje ben ik wel weer op niveau.
Inmiddels ruim 14 dagen last van nek en schouder, schouderblad, en trapezius en rechterarm, alles rechts. Niet tijdens het trainen, meer tijdens rust.
Twijfel tussen huisarts, omdat het iets neurologisch lijkt te zijn, straalt vaag uit, of fysio, die het bewegingsapparaat beter kent.
De huisarts, zal doorverwijzen, de fysio gaat misschien zelf iets bedenken, en behandelen. Naja, zolang ik gewoon kan trainen, en het niet erger wordt...

Morgen benen, en dan beetje lui bij huis, lezen in de zon, het wordt mooi weer, of tour kijken bij de airco,
Trainze :thumb:

Ron beton

Dinsdag 9-7-'24 Benen

Opwarmen met extensions en curls
Squatten
Hip thrust
Extensions
Curls, unilateraal, want links lift teveel mee met rechts
Standing calfes afgewisseld met rope crunches voor abs
Hanging leg raises

Ik train eigenlijk nooit in korte broek, maar mijn vriendin zei, je hebt er de benen voor. 20240709_141331.jpg
Maar ging niet helemaal goed, met mijn squat techniek. Training gewoon afgemaakt. Prima training, en verder beetje uit de warmte gebleven. Beter voor herstel.
Trainze !

Ik train eigenlijk nooit in korte broek, maar mijn vriendin zei, je hebt er de benen voor. 20240709_141331.jpg
Maar ging niet helemaal goed, met mijn squat techniek. Training gewoon afgemaakt. Prima training, en verder beetje uit de warmte gebleven. Beter voor herstel.
Trainze !
Je moet ook niet meer bij die boer over het prikkeldraad gaan. Je kunt gewoon achter het prikkeldraad blijven om schaapjes te kijken

Naar aanleiding van pijn klachten nek, schouder en vage uitstraling contact gehad met huisarts en doorverwezen naar fysio. Vanmorgen eerste behandeling gehad, dry needeling, drie plaatsen aangeprikt, het voelt een beetje alsof de naald nog in de schouder zit, maar verder voelt het al beter. Ik mag gewoon blijven trainen, beetje oppassen bij bewegingen ver van het lichaam ivm eventuele instabiliteit.

Ik denk dat de klacht is ontstaan toen ik tijdens het dippen met extra gewicht van 15 naar 20kg ben gegaan. De triceps kon het wel aan, maar de schouder en traps die de boel moesten stabiliseren niet. Dit was op 18-6, ruim 3 weken geleden.
Denk dat het gecut en dus minder voeding hier deels debet aan is.
Verder rustdag vandaag,misschien beetje fietsen als cardio als schouder iets minder gevoelig is en het droog blijft.
Laters!

Naar aanleiding van pijn klachten nek, schouder en vage uitstraling contact gehad met huisarts en doorverwezen naar fysio. Vanmorgen eerste behandeling gehad, dry needeling, drie plaatsen aangeprikt, het voelt een beetje alsof de naald nog in de schouder zit, maar verder voelt het al beter. Ik mag gewoon blijven trainen, beetje oppassen bij bewegingen ver van het lichaam ivm eventuele instabiliteit.

Ik denk dat de klacht is ontstaan toen ik tijdens het dippen met extra gewicht van 15 naar 20kg ben gegaan. De triceps kon het wel aan, maar de schouder en traps die de boel moesten stabiliseren niet. Dit was op 18-6, ruim 3 weken geleden.
Denk dat het gecut en dus minder voeding hier deels debet aan is.
Verder rustdag vandaag,misschien beetje fietsen als cardio als schouder iets minder gevoelig is en het droog blijft.
Laters!
Sterkte er mee!

Donderdag 11-7-'24
1:15 rustige rit op de weg op de mtb.

Zaterdag 13-7-'24 Upper 2

Eerst alles, elle-bogen, schouders, nek etc. goed opgewarmd.
Dips met machine, even geen bw dips, iets gecontroleerde met machine.
CGbp
BB curl
Facepull's
Db side raises
Pull up, overhand, lichaamsgewicht ondersteund.
Machine rows, breast supported
Incline bp
Db fly's, meer van achteren naar voren, zodat ik het boven in de borst voel
Shrugs
Buik, ab machine

Maandag 15-7-'24 Benen

Squatten
Hip thrust
Extensions
Seated calfes afgewisseld met rope crunches voor abs
Hanging leg raises

Tijdens de vakantie waarschijnlijk rond de 2700kcal gegeten, andere producten en uit eten etc, maar veel gewandelt etc.
Vorige week, precies op de 2500kcal gegeten.
19 juni ( Waar ik 19 zeg, bedoel ik vrijdag de 12de, stop de tijd) woog ik 86,7 na de vakantie 87,5 en nu al weer een paar dagen op de 86,3 én kan het gewicht waar ik mee train goed vasthouden.
Deze week kies ik ervoor om 2300kcal te eten, om dat laatste beetje vet weg te krijgen.
Na deze week weer werken, en dan wil ik niet te laag zitten in energie, ik ben mezelf niet als ik honger heb.
Dan misschien hoog/laag.

Mijn vriendin vroeg waar er nog wat af moest dan ? Ik zeg, buik, kijk de tricep is wel goed zo, maar hier, net onder de navel...
Zegt zij, ja maar, je kunt niet plaatselijk afvallen.

Das het goede antwoord, daarom mag ze morgen weer mee, een uurtje of iets meer fietsen :thumb:

Trainze !

Laatst bewerkt:
Dinsdag 16-7-'24
Fysio, tweede behandeling, Na de behandeling, dry needling en trek en druk werk, trekt de klacht wel weg, maar komt telkens na een aantal dagen terug. Morgen (23-7) weer een behandeling.

Woensdag 17-7-'24
Uurtje op de racefiets, zelfde rondje als vorige week op de mtb, iets sneller.

Vrijdag 19-7-'24 Upper 1.

Cable row, mlx breed explosief naar me toe, langzaam, terug op lengte.
BP slow, 5x5
Pec deck, langzaam spier op volle lengte
Lat pull down, lmx breed, explosief naar me toe, langzaam, terug op lengte.
Db curl op incline bank, rechts verzuurde veel eerder dan links
Skull cruschers
Tri press down
Bb curl

Alles 10% minder gewicht, en geen schouders en traps omdat daar iets niet goed zit. Rechterkant trapezius, daar zit een draadje spieren die niet willen ontspannen, en de spanning doorgeeft aan rechter schouder, en bicep/brachialis. Bij het trainen heb ik er geen last van, maar wel als ik op de bank zit of in bed lig.

(Zaterdag en Zondag beidde 10 uur gewerkt)

Maandag 22-7-'24

Vanmorgen een uur met de hond gewandeld
Squatten
Hip thrust
Extensions
Standing calfes afgewisseld met rope crunches voor abs
Hanging leg raises
sit up's

Weinig energie, squatten ging te stroef, de rest ging wel. Goede pomp na hip thrust.
Het doel was om 2300kcal te gaan eten, 200 minder dan de week hiervoor. Maaltijden een beetje aangepast, 1x een zwak moment gehad, schade 1 snickers f that shit.
Al met al uitgekomen op 2000ckal gemiddeld, eerste dagen iets te veel, laatste dagen iets meer te weinig gegeten. Nu de maaltijden en kcal wel weer op orde op 2000kcal.
Honger of trek valt wel mee, tis meer dat ik weinig energie heb en alles, ook een uurtje wandelen, meer energie lijkt te kosten.
Gewicht vanmorgen, 85,8 anderhalve kilo na de vakantie eraf. Gewicht zegt mij niet zo veel meer, dat stadium ben ik voorbij, de prestaties in de sportschool, en de spiegel, zegt genoeg. :thumb: ik wil die onderste blokjes zichtbaar hebben en de linea alba, de lijn door het midden van de blokken, ook zichtbaar.

Trainze !

Aanvulling, sinds de begin foto's ben ik 2 kilo lichter, in ongeveer 7wkn. Lekker langzaam.

Laatst bewerkt:
Was de 85.8kg het resultaat van ~ 2300kcals ?
Dan zie ik geen reden om nu al naar 2000kcals te gaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven