Fitness Seller

Iemand ervaring met nep GS?

mavlesco

Cool Novice
Waardering
0
Ik ben weer begonnen met een kuurje.
Nou dacht ik, ik wil er 100% zeker van te zijn dat het geen rommel is, en pak GS. Na zoveel goede dingen gelezen te hebben op deze site en bodypage wist ik het zeker. Ik ben begonnen met een kuurtje deca400mg+testo enanthate500mg+testo cypionate200mg.En natuurlijk niet te vegeten, eten als een wilde. Maar na vier weken nog steeds geen vooruitgang . Alleen een beetje van het goed eten.

Het lot nummer=261323 exp.:02-2005 De deca is rood. enanthate groen. cypionate paars. Op alle etiketten zitten groene/roode vlekjes. En de etiketten zitten er een beetje belabberd op geplakt, niet zo mooi als bij organon. Op de onderkant van de amp staat een 11 en daaronder een 38bij deca een 63cyp en een 48enanth. Ik heb ze al vergeleken met andere ampullen op deze site Maar zie geen verschillen.

Heeft iemand ervaring met nep GS. Want dat kan ik nergens vinden.
Want ik begin me een beetje zorgen te maken.
Want Er is niks zo klote als nep rommel. Die kankerkoppen moesten ze ophangen aan de hoogste boom.

Hier de beloofde foto's van GS AMPULLEN http://www.pbase.com/mavlesco/galleries

Laatst bewerkt:
mavlesco zei:
Hey michel,
Valt ook niet altijd mee om dat naar binnen te krijgen, Het is een gewoonte geworden. Ik krijg s'morgens geen droge boterhammen naar binnen, en brinta is me teveel werk, hou ook niet zo van die brokjes die erin zitten, af en toe :D

Ik ben om een uur s'middags weer thuis. Slaap ik een uurtje of 2 á 3. (niet iedere dag). Werk ook maar 4 dagen.

Train 2 spiergroepen per keer, Meestal 1 lange en 1 korte spier. benen apart. wissel ik een beetje af. Ongeveer 45 a' 60 minuten ben ik daar mee bezig. Train 4 á 5 keer.
Doe af en toe een keer trainen met sets met veel herhalingen om de spieren te laten schrikken.

Ik heb altijd veel eiwitten gepakt. Maar als je met een kuur bezig bent let je er nog meer op. Dat doet iedereen denk ik.

Wel heb ik helemaal geen vocht vastgehouden. Vreemd genoeg misschien zelf iets droger geworden denk ik. Als ik het vast kan houden valt het misschien nog mee.
Ben net met clomid bezig.

Groet

brinta is bij mij binnen een minuut klaar. ik pak melk, doe het in de magnetron, een schep whey erbij (voor de snelle eiwitten), brinta erdoor en klaar. bovendien worden de eiwitten in tonijn trager opgenomen, dus dat is zeker geen optie voor mij sochtends vroeg. dus als ik het goed begrijp dan kom je zeker wel aan 8 a 9 uur slaap per dag in totaal?

opzich klinkt het totaalplaatje allemaal wel, wat betreft de eiwitten ben ik niet met je eens, die zijn bij mij altijd hoog gedoseerd of ik nou kuur of niet.

dat je iets droger bent geworden duidt erop dat je toch in je koolhydraten te laag zat kerel, anders kan je bij zo'n massakuur nooit en te nimmer droger worden.

maar goed mocht je droger zijn geworden in combinatie met 4 kilo massa dan vind ik dat niet slecht hoor

mavlesco zei:
(Was trouwens de laatste vier weken 950mg test, daarvoor 700mg)

Ik hoor wel eens vaker van mensen die van test niet groeien, en die dbol super goed gaan.
Ieder, mens reageert toch anders.
De ene staat van een xtc pil op zijn kop en de andere voel er niks van.
De een zweer bij deca en de ander bij boldenone.
Bij het meerendeel van de mensen is deca test de gouden combi.
Misschien bij mij niet?
Of miscchien is het nog allemaal ongedoseerde fake gewees?

Als ik het niet probeer kom ik het nooit te weten.
Over een maandje of drie begin ik.
Dan zal ik posten hoe de vooruitgang dan is.

ja op zich is dat zeker waar, iedereen is verschillend maar je kan mij niet wijsmaken dat je niet groeit van 700 mg test en 400 mg deca.

was je vaak geil? dat is de maatstaf dat je goeie shizzle te pakken had vriend

• Topic Starter Topic Starter
Latin spirit zei:
ja op zich is dat zeker waar, iedereen is verschillend maar je kan mij niet wijsmaken dat je niet groeit van 700 mg test en 400 mg deca.

was je vaak geil? dat is de maatstaf dat je goeie shizzle te pakken had vriend

Je hebt zeker gelijk als je zegt dat ik meer massa had moeten krijgen.
Het viel mij ook zwaar tegen, had zeker 10 kilo verwacht.
Geil was ik de hele dag. Vooral s´morgens.Heb een paar keer ruzie met vriendin gehad omdat zij niet aan mijn behoeftes kon voldoen :).
Maar zij was op de hoogte van wat ik aan het doen was.
Dus ze begreep het wel.
Ik weet ook bijna zeker dat het goed spul was. Alles wijst erna.
En ik denk als die mannen van GS erachter komen dat iemand hun trotse merk namaken. Dat die gasten nog niet jarig zijn.......Als ze ze weten te vinden.

Maar bedankt voor je hulp maat

ok sorry ik ken iemand die dianabol heeft gebruikt lot 261323 ex; 02-2005 is fake overgens dat nummer en die datum zag ik ook terug op boldenone van gs

groove zei:
ok sorry ik ken iemand die dianabol heeft gebruikt lot 261323 ex; 02-2005 is fake overgens dat nummer en die datum zag ik ook terug op boldenone van gs

De deca en de test die ik had, had exact het zelfde lotn en exp datum, als de dianabol.
Volgens mij Hebben bijna alle A.S van GS het zelfde lotnummer en EXP datum.
Maar de Primo die ik heb gezien het een andere lot.261324 exp 02-2008.

Heb zelf ook D-bol van gs gehad, voegde ook weinig toe aan mijn kuur en geloof ook zeker niet dat het echt spul was.

Ga straks GS stanazolol gebruiken voor mijn nakuur, ben benieuwd hoe dat gaat.

wat me verbaasd is dat je zo weinig info van GS kan vinden. Je zou toch zeker wel denken dat er mee van te vinden is.

groove zei:
dit is zware bull!!!

Ik ken gasten en die gebruiken dat lot nummer ook en ik zelf ga het ook gebruiken en dat is echt geen fake shit!!

even over doping::: laat het testen bij een arts of sport arts, en als die lul van een arts gaat zeiken zeg je gewoon, zet vanavond de eerste als het verkeerd afloopt weet ik uw te vinden. nee slecht spel maar laat je doping eerst testen dan weet je zeker dat je echte hebt

groove zei:
even over doping::: laat het testen bij een arts of sport arts, en als die lul van een arts gaat zeiken zeg je gewoon, zet vanavond de eerste als het verkeerd afloopt weet ik uw te vinden. nee slecht spel maar laat je doping eerst testen dan weet je zeker dat je echte hebt

ja tuurlijk maat ik loop ook altijd met mijn hele kuur eerst langs bnij mijn huisarts of het ziekenhuis en dan vraag ik zo wat denk je dervan ?? Een arts ziet het verschil niet tussen echt of nep en deze gaat het ook niet voor je laten testen. Is ook een beetje lastig declareren

groove zei:

Dat kun je makkelijk zeggen ja, eerst laten testen. Maar als je niet dicht op de bron zit of geen connecties hebt in die wereld is dat een hele opgave om te laten testen. Ik weet niet waar ik moet zijn daarvoor, en denk de meeste onder ons.
Drugs kun je gratis laten testen in alle groten steden in nederland. Maar A.S. niet.

mavlesco zei:
Heb mijn kuur erop zitten, Heb in totaal misschien 4 kilo gewonnen.(vetperc niet gemeten).
Kracht ook wel wat genomen, maar niet wat ik ervan verwacht had.
Ongeveer 10% sterker geworden. Heb de laatste 4 weken Nog 250mg Sus uit iran bijgezet. Die was 100% niet fake. Zat ik toch bijna aan een gram test en 400mg deca.
Eigenlijk belachelijk veel.
Ik lees hier wel eens verhalen vanmeer als 10 á 15 kilo winst.

Ik denk dat het geen Fake was.Heb de flesjes ook met andere flessen op het internet vegeleken. Waren indentiek het zelfde. Ook met die vlekjes op het etiket. Ik denk dat het heeft te maken met de manier hoe je op dingen reageert. Ieder mens is anders. En ik heb niet echt veel aanleg. Moet echt keihard trainen en vreten voor een beetje bij te komen. Echt oneerlijk, als je sommige mensen ziet. Die hoeven maar na een bumbell te kijken en die groeien al.

Ik moest super vaak pissen en mijn hart maakte ook overuren leek wel.
En mijn vriendin had het ook zwaar te verduren.
En in de laatste weken kreeg ik vaak hooftpijn, Als ik me inspande.
En mijn rug is een maanlandschap aan het worden.
Dat zijn toch allemaal bijwerkingen van de test?

Aan het eten heeft het niet gelegen. Heb in de 3 jaar dat ik train 25 kilo erbij.(Kwam van58 ) gekregen(naturel). Mijn voedingsschema is goed in orde.Ik werk partime, dus rust heb ik genoeg. :)

Ik denk dat ik het eens over een andere boeg ga gooien, met gs boldenone+gs primo+d-bol Peaktop.
Ik laat wel horen hoe de progressie dan gaat. volgend jaar begin ik

Iemand ervaring met peaktop D-dol?
En is het normaal dat er in de primo van Gs Brokjes rondzweven. En ander lotnummer +expdaum
Heb wel al gehoor dat ie vrij dik is.
Wou ik toch even vragen, Nu ik toch bezig ben.

misschien een idee om een keer aan de sust te gaan of trenbolone...?
misschien dat je daar heel anders op gaat...
groeten
jw

groove zei:

Ff je gear laten testen komt al gauw op zo'n 100$ per analyse. In NL is mij niet bekend waar je je spul kunt laten analyseren.

Wordt lachen als je 3-4 verschillende middelen wilt gebruiken. ;)

Als je een betrouwbare dealer hebt, ben je al een heel eind.

Ik heb hier 2 potjes stanozolol van GS 1 hoge en lage kan dat? de 1 is zo een 2 cm hoger dan de ander wel met hetzelfde label.

Hey bro,

Ja hoor kan kloppen, GS was een maand of 3-4 terug even door de kleinere potjes heen had ik gehoord, dus ze moeten 100% okay zijn..succes ermee!

D.W.

ik heb ook vials van deca van merk gs lot.998574 exp:06-2009
wat denk jij ervan ben er zelf noch niet aan begonnen
groeten mookie

Robbert78 zei:
Heb zelf ook D-bol van gs gehad, voegde ook weinig toe aan mijn kuur en geloof ook zeker niet dat het echt spul was.

Ga straks GS stanazolol gebruiken voor mijn nakuur, ben benieuwd hoe dat gaat.

Kerel, als jij stanozolol als nakuur gebruikt ben je voor mij gewoon een onwetende prutser. Vind het dan ook zeeeeeeeeer zielig om hier dan als de alwetende te gaan verklaren dat GS Dbol fake is. Volgens mij weet je niet eens wat een nakuur is :(

mavlesco[B zei:
]En ik heb niet echt veel aanleg. Moet echt keihard trainen en vreten voor een beetje bij te komen. Echt oneerlijk, als je sommige mensen ziet. Die hoeven maar na een bumbell te kijken en die groeien al.

Aan het eten heeft het niet gelegen. Heb in de 3 jaar dat ik train 25 kilo erbij.(Kwam van58 ) gekregen(naturel). Mijn voedingsschema is goed in orde.Ik werk partime, dus rust heb ik genoeg. :) [/B]

.

Volgens mij spreek je jezelfhier tegen hoor ;)

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven