AndroidHealthClinic

Iemand ervaring met nep GS?

mavlesco

Cool Novice
Waardering
0
Ik ben weer begonnen met een kuurje.
Nou dacht ik, ik wil er 100% zeker van te zijn dat het geen rommel is, en pak GS. Na zoveel goede dingen gelezen te hebben op deze site en bodypage wist ik het zeker. Ik ben begonnen met een kuurtje deca400mg+testo enanthate500mg+testo cypionate200mg.En natuurlijk niet te vegeten, eten als een wilde. Maar na vier weken nog steeds geen vooruitgang . Alleen een beetje van het goed eten.

Het lot nummer=261323 exp.:02-2005 De deca is rood. enanthate groen. cypionate paars. Op alle etiketten zitten groene/roode vlekjes. En de etiketten zitten er een beetje belabberd op geplakt, niet zo mooi als bij organon. Op de onderkant van de amp staat een 11 en daaronder een 38bij deca een 63cyp en een 48enanth. Ik heb ze al vergeleken met andere ampullen op deze site Maar zie geen verschillen.

Heeft iemand ervaring met nep GS. Want dat kan ik nergens vinden.
Want ik begin me een beetje zorgen te maken.
Want Er is niks zo klote als nep rommel. Die kankerkoppen moesten ze ophangen aan de hoogste boom.

Hier de beloofde foto's van GS AMPULLEN http://www.pbase.com/mavlesco/galleries

Laatst bewerkt:
ik ken zeker al vier personen die nul, nul effect hebben van de dbol van gs, hier vertrouwd niemand de orals nog, over de injects valt niet te klagen....

top resultaten met de injects.. boldenone, test enanth, tren acetaat en tevens de clen :D heerlijk spul.. hoop dat het merk in stand gehouden wordt en er niet al te veel fakes op de markt verschijnen.. zou erg zonde zijn :(

ECLIPSE zei:
top resultaten met de injects.. boldenone, test enanth, tren acetaat en tevens de clen :D heerlijk spul.. hoop dat het merk in stand gehouden wordt en er niet al te veel fakes op de markt verschijnen.. zou erg zonde zijn :(

You love test enanth. GS? :cool:
This week I try it!!!

Hoi,
Normaal lees ik enkel mee, ik heb nu echter toch een vraag die ik nergens beantwoordt zie staan.. Ik heb dbol van gs zonder breeklijn, nu las ik net in wat hele oude topics dat ze wel een breeklijn hebben.. misschien is dat tegenwoordig niet meer zo, vandaar deze vraag :) (begin een beetje achterdochtig te worden, omdat ik van 30mg per dag na 7 dagen nog niets merk.. heb hiervoor nog nooit dbol bij mn kuur gebruikt)

Mensen de kans dat je op fake GS stuit is zeer klein als je het aan mij vraagt.
Vaak word er te veel van de kuur verwacht en door omstandigheden zoals mischien verkeerde voeding weinig rust slechte trainingen etc.. blijven de gewenste resultaten uit of vallen ze tegen.
Zorg in ieder geval dat je een betrouwbare leverancier hebt van GS bv 1 die rechtstreeks bij mensen afneemt van GS en dan weet je zeker dat je 1000% echte spullen hebt.
De rest is dan natuurlijk aan jezelf;)

Amen

ik ben op dit moment bezig en gebruik naast test en deca ook dbol van gs en mij hoor je er niet over klagen ik ben er meer dan tevreden over en heb eerdaas ook de winny tabs ervan ! Nogmaals ik denk net als vele dat het nog te veel underground is maar zeg nooit nooit je hebt van die lijpers erbij die er alles aandoen om geld te maken en zo n reputie als gs te verklotuh!!!!

k krijg t tog wel een beetje benauwd van die verhalen over fake gs.
ben bgonnen aan test enth van gs maar hoop dat het goed aanslaat.
ben wel vaak goed gegaan op dbol van gs, zonder breeklijn ook.

maartenonnink zei:
k krijg t tog wel een beetje benauwd van die verhalen over fake gs.
ben bgonnen aan test enth van gs maar hoop dat het goed aanslaat.
ben wel vaak goed gegaan op dbol van gs, zonder breeklijn ook.

Zoals ik dus al zei zorg dat je een betrouwbare leverancier krijgt die rechtstreeks bij de bron koopt dan weet je tog zeker dat je 100% echte hebt. ;)

Ik heb Test ent en Deca van Generic Supplements
Ze zijn allebij Kleurloos in een Vival van 10ml

Hoe kan het dat sommige dan de kleur rood hebben ofzo of groen?
er moet 1 van de 2 dan wel Fake zijn.. ?

erwinrt zei:
Ik heb Test ent en Deca van Generic Supplements
Ze zijn allebij Kleurloos in een Vival van 10ml

Hoe kan het dat sommige dan de kleur rood hebben ofzo of groen?
er moet 1 van de 2 dan wel Fake zijn.. ?
dit lijkt me sterk want volgens mij zijn de decas altijd rood en de enhate groen.

wel is mijn laatste kuur van gs ook niet goed aangeslagen, maar denk niet persee fake te hebben gehad want was namelijk maar 4 weken gestopt tussen kuren in en heb slechte weken gehad met veel stress en dat soort dingen, ik moet wel zeggen dat ik er ook aan heb gedacht dat ik fakes had, maar haal bij mijn weten bij betrouwbare bron die volgens mij rechtstreeks haalt, maar goed ik weet het dus niet maar mijn twijfel is er wel.

heb test van aburaihan werkt goed.. heb methandrostolone van GS werkt goed..
heb ook deca van GS.. werkt eerlijk gezegd niet.. en ben niet de enige die niet reagereerd op de deca van GS.

zouden daarvan toch wel fakes van in omloop zijn?

hilo zei:
dit lijkt me sterk want volgens mij zijn de decas altijd rood en de enhate groen.

wel is mijn laatste kuur van gs ook niet goed aangeslagen, maar denk niet persee fake te hebben gehad want was namelijk maar 4 weken gestopt tussen kuren in en heb slechte weken gehad met veel stress en dat soort dingen, ik moet wel zeggen dat ik er ook aan heb gedacht dat ik fakes had, maar haal bij mijn weten bij betrouwbare bron die volgens mij rechtstreeks haalt, maar goed ik weet het dus niet maar mijn twijfel is er wel.

Het is toch allebij doorzichtig. Wel een heeel klein beetje gelig maar toch geen rood. Kan wel een foto maken? maar dat word morgen dan.

Zal die foto`s hier posten van mijn spulletjes

erwinrt zei:
Het is toch allebij doorzichtig. Wel een heeel klein beetje gelig maar toch geen rood. Kan wel een foto maken? maar dat word morgen dan.

Zal die foto`s hier posten van mijn spulletjes

hahahhahha..

De stickers op de flesjes zijn rood of groen bro..niet de vloeistof!

grtjes DW

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven