XXL Nutrition

Gs

pipo

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
die spullen van GS zijn erg goed, ze hebben wel af en toe verschillende etiketten maar de spullen zijn zuiver en er zit ook in wat er in hoort te zitten.
ik zelf heb bijna alles van GS al gehad en ben er zeer over te spreken.
de underground labs hebben vaak betere spullen dan de fake shit die verkocht word onder de naam organon bijv. of schering.
de meeste lui willen alleen maar goedkope slaolie injecteren!!

dus undergroundlabs ga zo door!!

Is dit een verkoop praatje? 1e post en dan meteen zeggen hoe goed je iets vind.

Steve vraag dan gewoon of ie je kan leveren :D

Nee hoeft niet Juriaan ik ben al voorzien :D

Haha Pipo probeert men langzaam duidelijk te maken dat er ook andere etiketten zijn zodat ie zijn eigen gekopieerde etiketten erop kan plakken ;)

Af en toe verschillende etiketten?? Ze zijn ook een keer van eitket gewisseld... En je moet ook geen fake organon of schering kopen... Hoe dan ook, human grade is altijd beter dan de generieke varianten..

Eerst laten testen. Kost een paar centen maar dan heb je wel zekerheid. Ook een betrouwbare leverancier kan aan het flesje niet zien of het echt of vals is. Of je moet rechtstreeks van de fabriek kopen, maar die luxe heb ik niet.

Ja ok, maar waar laat je het testen, zo makkelijk is het ook weer niet om dat te laten doen he.

Chief zei:
Eerst laten testen. Kost een paar centen maar dan heb je wel zekerheid. Ook een betrouwbare leverancier kan aan het flesje niet zien of het echt of vals is. Of je moet rechtstreeks van de fabriek kopen, maar die luxe heb ik niet.

Testen? hehehe dat wilt iedereen maar vertel ons maar waar :p

Zie volgende link:
http://www.ergogenics.org/labtest3.html

Je moet dus eerst een e-mail sturen naar:
info@ergogenics.org

Duurt wel even maar is de moeite. Ik maak er gebruik van als ik het niet vertrouw. Kost geen geld (behalve het toesturen). Je wordt niet specifiek geïnformeerd over jouw monster tenzij je goed kunt zeuren (en dat kan ik).

Hahaha er is weer iemand die in ergogenics geloofd

Heb je een lab zodat je alles kan testen! ik twijvel niet aan de echtheid van GS.. maar er zullen ook GS copiers komen als ze zo een goede naam houden!!

dus heb je een lab?

die vraag is tuurlijk voor pipo

Terug
Naar boven