XXL Nutrition

Aankondiging GTA 5 Online 'DBB Crew' voor de PS3

dat gaat ngo wat lastig idd

jij kon mij wel joinen eh vanavond?

ALS je me invite wel

Toch nog een paar missies kunnen spelen met mensen hier! Voor de eerste avond :)

was je psn?

MaIavita :)

Ik was even online maar het was een hele lege speelwereld. Zonder andere players iig, klopt dat? Moet je dan eerst joinen of wat?

Heeft er ook iemand last van willekeurige DNS errors waardoor je niet in kunt loggen op PSN?

hmm ik zat daarnet met crank te playen, wie was dat?

Wat is nu het daadwerkelijke verschil tussen normale cash en 'banked' cash?
Als ik door iemand wordt vermoord, verlies ik nog steeds cash van mijn bank o_o, terwijl er wordt gezegd dat je geld daar safe is.

Wat is nu het daadwerkelijke verschil tussen normale cash en 'banked' cash?
Als ik door iemand wordt vermoord, verlies ik nog steeds cash van mijn bank o_o, terwijl er wordt gezegd dat je geld daar safe is.

Je verliest alleen medical costs (kan dus ook vanuit je banked cash komen). Daarentegen, als je op straat wordt gedood, kun je al je contant cash verliezen (als je meer dan 5k bij je hebt). Altijd banken dus boven de 5k, dan verlies je alleen 1-2k medical costs.

Sorry bro, toen we die shop overvielen wilde ik gewoon wat flessen kapot schieten, zodat die vent zou opschieten, maar omdat ik naast je stond knuppelde hij jou automatisch neer???

Daarna raakte stront de ventilator en had ik 4 **** politie voor de winkel. Schoot je toen dus per ongeluk kapot omdat ik de weg vrij moest maken om te vluchten. Zag niet eens dat jij tussen de wouten stond.

Wel weggekomen:cool:

Teamkill ging dus automatisch, ik richte niet eens op jou, maar omdat ik naast je stond deed hij automatisch een melee aanval terwijl ik op de flessen richte met mn pistool :o

Hahahaa het is je vergeven ;)

Top Fun met Snepke en Lloyd. Lars partypooper reject elke invite. :D

Haha yeah, zeker tof! Thnx voor de games, ik ga ff studeren, koken en trainen. Ben later weer on, peace!

Hmm zonde, we deden replay na t laatste potje maar hij flikkert iedereen eruit.

Ja wtf? Xd

Snepke en lloyd wat is jullie PSN? Jullie staan niet in de beginpost en ik ga vanavond een online character aanmaken!

Terug
Naar boven