MuscleMeat

Aankondiging GTA 5 Online 'DBB Crew' voor de PS3

ooh binnenkort nog maar is kijken of ik doekoe heb

misschien verkoop ik deze boute gemma wel man

heeft me echt niet zoveel plezier opgeleverd als dat ik had verwacht

Wie wil dit nog kopen? :o

Speel echt amper nog op me ps3 helaas :(

Ik zit te twijfelen of ik een PS4 koop. Heb een 1 en 2 gehad, de 3 overgeslagen. Maar wil geen ****ing 12 weken wachten en heb eigenlijk ook geen tijd om te spelen. Dilemma's

Ik zit te twijfelen of ik een PS4 koop. Heb een 1 en 2 gehad, de 3 overgeslagen. Maar wil geen ****ing 12 weken wachten en heb eigenlijk ook geen tijd om te spelen. Dilemma's

Geen zin om te wachten + geen tijd om te spelen = geen ps4 kopen. Easy as phuck

Over 12 weken is 'ie echt niet goedkoper als nu hoor:p

wellus

angry.gif - 335589

niet echt eigenlijk :o
welke games heb je en zijn die een ps4 halen waard?

Ik ga sowieso ps4 halen als fifa 15 er is. Twijfel nog of ik elder scroll online voor pc of ps4 wil

Bf4/AC:black flag, fifa 14, nfs rivals.
Allemaal wel aardig vet. Bf4 nu veel aan het doen, maandag gehaald.

Wacht nog op infamous, lijkt me echt dik.

PS4 games worden volgend jaar pas aantrekkelijk. Nu allemaal floppie aangezien je die games op de PC met betere graphs kan spelen.

Zo irritant aan gta 5 dat ik nooit met 1 iemand in een sessie kom en als ik wil raven ofzo joint er nooit iemand .... dus maar weer afsluiten

Heb ik ook. Komt doordat mijn internet een verkeerd nat type heeft. Is gekomen met dat glasvezelgebeuren.
Heb het internet al afgezocht maar het lukt me maar niet om dat te wijzigen.

Ik heb gewoon zo veel mogelijk spelers toegevoegd die ook spelen zodat als ik online ga er altijd wel iemand online gta aan het spelen is waarbij ik kan joinen.

Er zijn alleen wel veel minder spelers online sinds het geld is afgepakt. Ik vind het ook k*t maar dan vooral omdat je gta niet kan spelen zoals het bedoelt is. Ik heb geen zin om eerst een half uur missies te spelen zodat ik weer wat raketten kan kopen om iemand af te knallen. Er moet gewoon weer een free mode in. Elkaar lekker irriteren en afknallen met wapens die op straat liggen.

PS4 games worden volgend jaar pas aantrekkelijk. Nu allemaal floppie aangezien je die games op de PC met betere graphs kan spelen.

Ik heb altijd op PC games gespeeld, heb sinds ps4 m'n PC niet meer aangeraakt.
Veel chiller om gewoon in bed te liggen en te gamen, aimen is wel ff wennen met shooters.

Terug
Naar boven