- Waardering
- 972
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die DLC's mogen snel komen, anders gaat het spel voor mij binnenkort ook de kast in hoor.

Ik vond er al een tijdje weinig aan. En ik hou niet van twijfelen. Gisteren BF4 gespeeld en dat was weer hartstikke leuk! GTA 5 online is voor mij een flop. Het was misschien 10 uurtjes leuk.
Ik wilde hem kwijt voor €40,- en kreeg direct na het plaatsen van de advertentie twee bieders. Ze wilden niet tegen elkaar op bieden dus ik heb hem verkocht aan de eerste die voorstelde om hem morgen op te halen.Hoeveel kreeg je er nog voor? Ik wil bf4 ook maar ik wacht nog wel paar weekjes en koop hem dan op de PS4. Doe ik mijn PS3 wel weg.

Die DLC's mogen snel komen, anders gaat het spel voor mij binnenkort ook de kast in hoor.
?volgens mij kun je zegamaar bepaalde games met korting op de ps4 aanschaffen als je ze voor de ps3 hebt gekocht, check ff de psstore voor meer info
Downloadable content. Zeg maar uitbreidingen/patches met nieuwe stuff.
ow.. lijkt me dat dat nog wel ff duurt voordat ze daarmee komen, aangezien het het online gedeelte nog niet zo heel lang uit is.
Ik heb de laatste tijd echt dikke sniper kills. Eén van de mindere, maar toch een zieke afstand (zie image). Uit helikopters schieten van een mega afstand gaat ook steeds makkelijker.
Ze zaten beide in een eigen auto, 1e pic is uitgezoomd, 2e ingezoomd. Auto's zijn niet meer zichtbaar, omdat ik te lang wachtte met telefoon pakken. Ze waren al gespawned en weggereden.
![]()
![]()
Om een idee van de afstand te geven:
![]()