AndroidHealthClinic

Aankondiging GTA 5 Online 'DBB Crew' voor de PS3

serieus, hoezo verkocht?

Hoeveel kreeg je er nog voor? Ik wil bf4 ook maar ik wacht nog wel paar weekjes en koop hem dan op de PS4. Doe ik mijn PS3 wel weg.

ja tuurlijk moeten die dlc's snel komen, ik verwaht daar eerlijk gezegd een hoop van

online heeft me nog lang niet gebracht, wat ik er van verwachtte, zeker niet aangezien ze het behoorlijk hebben gehyped.

Ik vond er al een tijdje weinig aan. En ik hou niet van twijfelen. Gisteren BF4 gespeeld en dat was weer hartstikke leuk! GTA 5 online is voor mij een flop. Het was misschien 10 uurtjes leuk.
Hoeveel kreeg je er nog voor? Ik wil bf4 ook maar ik wacht nog wel paar weekjes en koop hem dan op de PS4. Doe ik mijn PS3 wel weg.
Ik wilde hem kwijt voor €40,- en kreeg direct na het plaatsen van de advertentie twee bieders. Ze wilden niet tegen elkaar op bieden dus ik heb hem verkocht aan de eerste die voorstelde om hem morgen op te halen.

Na het eten BF4 halen.

Voor €50,- heb je BF4 al en voor €10,- kan je je gegevens overzetten en BF4 spelen op je PS4 als je BF4 heb gekocht voor je PS3 ;)

Die DLC's mogen snel komen, anders gaat het spel voor mij binnenkort ook de kast in hoor.

Zelfs die DLC gaat GTA 5 niet redden van de releases die nu uit komen.

De single player was weer hartstikke leuk, maar online is GTA er nog niet klaar voor.

BF4 dus straks halen, daarna misschien nog een goede single player aanschaffen zoals Black Flag.

Heb je dan gewoon de PS4 versie als je hem upgrade? Dan schaf ik BF4 morgen ook aan namelijk, zag hem vandaag liggen voor 49 euro maar dacht dan kan ik hem straks opnieuw gaan halen.

Ik heb me net nog wel vermaakt met GTA, beetje door de stad andere spelers afmaken.

Ìk vind gta nog steeds erg verslavend. Vooral 't racen , andere players killen en veel geld hebben op gta 5.

volgens mij kun je zegamaar bepaalde games met korting op de ps4 aanschaffen als je ze voor de ps3 hebt gekocht, check ff de psstore voor meer info

Volgens mij klopt het wat kale bald zegt.

Dus morgen aanschaffen Marcel ;)

pff bad sport. :( morgenavond mag ik weer.

ik speel overigens aanzienlijk minder dan in het begin, vaak geen zin om zo lang te wachten op het laden om gta online te spelen.

gta is toch minder leuk geworden.

Ik heb de laatste tijd echt dikke sniper kills. Eén van de mindere, maar toch een zieke afstand (zie image). Uit helikopters schieten van een mega afstand gaat ook steeds makkelijker.

Ze zaten beide in een eigen auto, 1e pic is uitgezoomd, 2e ingezoomd. Auto's zijn niet meer zichtbaar, omdat ik te lang wachtte met telefoon pakken. Ze waren al gespawned en weggereden.

hst6dj.jpg - 328779
2ibk9k2.jpg - 328780

Om een idee van de afstand te geven:

etw5jc.png - 328781

Laatst bewerkt:
Ik heb de laatste tijd echt dikke sniper kills. Eén van de mindere, maar toch een zieke afstand (zie image). Uit helikopters schieten van een mega afstand gaat ook steeds makkelijker.

Ze zaten beide in een eigen auto, 1e pic is uitgezoomd, 2e ingezoomd. Auto's zijn niet meer zichtbaar, omdat ik te lang wachtte met telefoon pakken. Ze waren al gespawned en weggereden.

hst6dj.jpg - 328788
2ibk9k2.jpg - 328789

Om een idee van de afstand te geven:

etw5jc.png - 328790

Netjeesss :p

ik speel niet eens meer :D
helemaal gehad met constant dezelfde missies en door dat glitchen heb ik dus niets meer om voor te spelen.

Terug
Naar boven