Rob G zei:
Zijn al paar topics over, die PS2 nichten vinden het wel tof jah. Maar als je eenxbox gewent bent ben ik bang dat het wel eens tegen zou kunnen vallen...
Oh, is GTA San Andreas al op de Xbox uit dan?
NEEN, dat is ie niet!
(jajaja, ik weet het als ie op de nixbox uitkomt zal ie wel mooier zijn bla bla bla, vuile microsoft sl*t

).
Maargoed, Bigtank: mocht je enige interesse hebben in het spelen van een gangsta pimp motha****a dan log je NU uit en ren je naar de winkel!
Het is spel is zo super vet! Effe een eerlijke opsomming van de voor- en nadelen.
De nadelen:
- de graphics zijn niet super. Ze zijn iets beter als Vice City.
- De gameplay te voet is niet super strak. Het is niet irritant ofzo, maar het had iets strakker gekunt.
- Het richtsysteem als je te voet een wapen vuurt is beter als in Vice City maar vergt nog steeds enige oefening, en het voelt niet echt strak aan.
De voordelen:
- de atmosfeer. Die is net als in voorgaande GTA delen weer super! De sfeer van de stad, de sfeer van de buitenwijken en zelfs de sfeer van het platteland, het is perfect gedaan.
- De omvang. Je moet het gespeeld hebben om het te geloven. Ik heb er bijna 40 minuten over gedaan om een rondje rond het complete eiland te rijden, en ik hield het gas erop! De berg in het spel is ook geweldig, gisteren ben ik voor het eerst in een auto (een vw bus

) de berg afgereden, bizar.
- De gameplay in voertuigen is superstrak.
Replay value. Er is zo ontzettend veel te doen in San Andreas. Dit spel heb je niet in een weekje uitgespeeld. En als je ‘m hebt uitgespeeld dan heb je nog genoeg te doen.