MuscleMeat

GTA san andreas (ps2)

BIGTANK

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
de titel zegt het al ,

heeft een van jullie dit spel al aangeschaft ?
ben van plan om hem volgende week te kopen schijnt wel vet spel te zijn ...
voor de mensen die hem al hebben graag jullie mening

thnx !

gr BT

Zijn al paar topics over, die PS2 nichten vinden het wel tof jah. Maar als je eenxbox gewent bent ben ik bang dat het wel eens tegen zou kunnen vallen... :p

Wanneer komt ie op de pc uit ???

Ik heb het bij een maat van me gespeeld, en het is echt vet!

Super sfeervol, je voelt je bijna een echte gangsta nig*ah, met de taal erbij :D
Shit n**ga, get yo b*ch ass back in the car!

Verder:
Drive-by's met je homies :)
boksbeugel, xpack, bmx, enz.

Voordeel met dit soort spellen is de oneindige gameplay! :)

Rob G zei:
Zijn al paar topics over, die PS2 nichten vinden het wel tof jah. Maar als je eenxbox gewent bent ben ik bang dat het wel eens tegen zou kunnen vallen... :p
Oh, is GTA San Andreas al op de Xbox uit dan?
NEEN, dat is ie niet!
(jajaja, ik weet het als ie op de nixbox uitkomt zal ie wel mooier zijn bla bla bla, vuile microsoft sl*t :p ). ;)

Maargoed, Bigtank: mocht je enige interesse hebben in het spelen van een gangsta pimp motha****a dan log je NU uit en ren je naar de winkel!
Het is spel is zo super vet! Effe een eerlijke opsomming van de voor- en nadelen.
De nadelen:
- de graphics zijn niet super. Ze zijn iets beter als Vice City.
- De gameplay te voet is niet super strak. Het is niet irritant ofzo, maar het had iets strakker gekunt.
- Het richtsysteem als je te voet een wapen vuurt is beter als in Vice City maar vergt nog steeds enige oefening, en het voelt niet echt strak aan.

De voordelen:
- de atmosfeer. Die is net als in voorgaande GTA delen weer super! De sfeer van de stad, de sfeer van de buitenwijken en zelfs de sfeer van het platteland, het is perfect gedaan.
- De omvang. Je moet het gespeeld hebben om het te geloven. Ik heb er bijna 40 minuten over gedaan om een rondje rond het complete eiland te rijden, en ik hield het gas erop! De berg in het spel is ook geweldig, gisteren ben ik voor het eerst in een auto (een vw bus :D ) de berg afgereden, bizar.
- De gameplay in voertuigen is superstrak.
Replay value. Er is zo ontzettend veel te doen in San Andreas. Dit spel heb je niet in een weekje uitgespeeld. En als je ‘m hebt uitgespeeld dan heb je nog genoeg te doen.

Toch snap ik echt niet wat iedereen zo super vet vind aan die GTA spellen. Niets anti ps2 of zo, maar ik vond vice city en gta3 ook gewoon redelijk saaie spellen. Ok het is ff leuk dat je auto's kan jatten en zo. Maar wat Lauw ook al aan geeft bij de nadelen, het speelt gewoon niet echt lekker. Vooral het mikken met guns te voet is bagger, het autorijden gaat nog wel maar is ook niet echt soepel of zo. Ok opdrachten uitvoeren is wel ff leuk maar ik vond ook dat snel vervelen. Besturing is vaak muf en de ergernissen worden al snel erg groot. Maarja das natuurlijk persoonlijk...

Rob G zei:
Toch snap ik echt niet wat iedereen zo super vet vind aan die GTA spellen. Niets anti ps2 of zo, maar ik vond vice city en gta3 ook gewoon redelijk saaie spellen. Ok het is ff leuk dat je auto's kan jatten en zo. Maar wat Lauw ook al aan geeft bij de nadelen, het speelt gewoon niet echt lekker. Vooral het mikken met guns te voet is bagger, het autorijden gaat nog wel maar is ook niet echt soepel of zo. Ok opdrachten uitvoeren is wel ff leuk maar ik vond ook dat snel vervelen. Besturing is vaak muf en de ergernissen worden al snel erg groot. Maarja das natuurlijk persoonlijk...
PC :D

Dat is zeker persoonlijk…..
Want het autorijden vind ik echt superstrak. En ik vind het echt allesbehalve saai. Er is zoveel te doen. Gezien de verkoopcijfers ben je 1 van de weinigen die GTA niks aan vindt. ;)

Ik heb GTA ook op de pc en daar vond ik hetzelfde. Ik speel liever andere games.

Lauw zei:
Dat is zeker persoonlijk…..
Want het autorijden vind ik echt superstrak. En ik vind het echt allesbehalve saai. Er is zoveel te doen. Gezien de verkoopcijfers ben je 1 van de weinigen die GTA niks aan vindt. ;)

Daar moet ik je gelijk in geven :)

Werk in Gamestore en die dingen verkopen goed voor de rest speel ik het ook amper is gewoon hetzelfde als vorrige delen alleen maar met wat extras..Ik vond gta 1 en 2 veel leuker een tijd geleden..

Greetzz :D

• Topic Starter Topic Starter
ok ben overtuigd kga hem dit weekend halen :D
ik hou niet zo van spellen op de pc (of xbox :fu: )

thnx

GTA 1 was idd veel strakker voor die tijd! maargoed sequels...

Gta Hoertje Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

gta san andreas si gewoon de bom shit ! :D

Dit spel is echt lachen man, je kan zo onwijs veel shit doen hier ben je echt weken zoet mee.

Vet spel alleen sommige missies zijn k*t niet omdat ze moeilijk zijn maar om de opzet.

ben nu bij de missie op het strand waar ik moet gaan dansen....

Terug
Naar boven