Fitness Seller

GTA san andreas (ps2)

Er zitten veel 'mysteries' in het spel, zoals ghost cars (achtervolgen je), een bigfoot (naar horen zeggen), een geest (van een van je overleden ouders), een zombie-lab, een ufo, naar het schijnt loopt er ook een gek rond, er zou ook iets raars in het water zitten, enzovoort enzovoort
De sfeer is geweldig, voertuigen ook, muziek en sT, mooie grafix (nog meer op pc), ...

ik kan niet wachten totdat het op pc uitkomt :)

Zwier zei:
Vet spel alleen sommige missies zijn k*t niet omdat ze moeilijk zijn maar om de opzet.

ben nu bij de missie op het strand waar ik moet gaan dansen....
Hehe, die is koel! Hint: tik met je voet mee op de maat. Je moet de knoppen op de maat van de muziek indrukken.

Ik ben nu bij de beruchte supply lines missie (van Z, de RC-shop eigenaar in San Fiero). Wat een klote missie is dat! Dan moet je met een miniatuur vliegtuigje een stel bevoorrading busjes en motoren afknallen. De besturing van het vliegtuigje is zo lastig dat de hele missie 1 grote frustratie wordt. :(

• Topic Starter Topic Starter
zijn er nog online codes te krijgen ?
weet wel dat ze in een boekje staan ....

Ja, codes zijn er al
maar die moet je niet gebruiken totdat je het hebt uitgespeeld
zoals ik al gedaan heb :cool:

echt super mooi spel, alles is goed.
het richten is in het begin wennen maar hoe vaker je met een wapen schiet worden je aim skills hoger
en als ze hoog genoeg zijn krijg je
2x handgun
2x uzi
(om hogere aiming rank te krijgen ga je naar amunation en daar is een schiethal)

codes zijn makkelijk te vinden, gewoon ff op google zoeken

jetpack en in een straaljager vliegen is gaaf

ik ben nu met mn broertje multiplayer aan t doen. kun je met zn 2en btje door los santos rond lopen en chaos veroorzaken. een rijdt op de motor en dan ander mag schieten, dit is echt dikke lol.

kan niet begrijpen dat je dit niet leuk vindt. ???

mensen die t wel spelen nog veel speel plezier.

kan je ook mense dood make of niet ik wil
paar mesne dood make als het mag?

• Topic Starter Topic Starter
hahahahaha mafkees
ja man je kan alles doen, op cops schiete :p

Terug
Naar boven