AndroidHealthClinic

Gym !

Kenjie

Competitive Bodybuilder
Elite Member
Waardering
0
Eerste Gym mag eraan geloven . In geel is een hele gym mee voor verhoor . IK vraag me af in hoever dit wel ok is voor de toekomst van de fitnes zalen .

En of zoon groot scheepse onderzoeken wel opleveren wat ze verwachten . Ik ben benieuwd naar meer info over het hoe en waarom ? En of er nog meer gym's gaan volgen .

Herentals

Heb gehoord dat er in Herentals ook al een hele gym verhoord is....

bij ons is ook al vaker een inval geweest dus hier in nl gebeurd het ook wel hoor

Eerste Gym mag eraan geloven . In geel is een hele gym mee voor verhoor . IK vraag me af in hoever dit wel ok is voor de toekomst van de fitnes zalen .

En of zoon groot scheepse onderzoeken wel opleveren wat ze verwachten . Ik ben benieuwd naar meer info over het hoe en waarom ? En of er nog meer gym's gaan volgen .

Een hele gym mee voor verhoor ?! :D

Jezus christus!

En ik maar lachen met de mensen hun homegyms :o

Mijn info bestaat eruit dat verschillende mensen uit een bepaalde gym verhoord zijn, voornamelijk over hun AS gebruik. Het was dus geen inval ofzo van die aard, de mensen verhoord hebben wel uiterlijke kenmerken van ASgebruik(voor zover dat kan natuurlijk).

Laatst bewerkt:
Heb gans die heisa met dat dopingbusje eens gevraagd aan men maatje die zit in zen laatste jaar rechten heeft alles eens opgezocht en zelfs aan zen rector gevraagd alles staat daar beschreven in een vlaams decreet waarin staat dat enkel iemand die aan wedstrijden deelneemt of zich erop voorbereid verplicht is om zo'n urinestaal te geven dus niet gewoon een bezoeker van een gym.Kan hem wel nog eens om die ganse riemram vragen en hier eens op t'forum te zetten maar ie was wel heel zeker van zen zaak zei ie

Ik dacht dat je AAS mocht gebruiken alleen niet mag helen en/of in bezit hebben.

Hoe zit dat dan?

Oh, is het alleen in België??

Hehehehehehehe.......:p

Terwijl daar de huisartsen kuurtjes voorschrijven!!
Gekke Belgen ook!!

Straks gaan ze ook nog kleuterscholen ondervragen op cocaïne gebruik...

Pff ik zou me altijd beroepen op het zwijgrecht

AAS word nog altijd aanzien als harddrugs dus ook gebruiken is verboden misschien in Nederland wel maar in Belgie niet spijtig genoeg:(

en Nederland is natuurlijk stukken beter qua beleid. :-)

kan iemand dat decreet idd eens goed opzoeken
ik weet liefst op voorhand wat mn rechten zijn
in de gym waar ik train, trainen heel wat powerlifters die aan competitie doen, en als ze dan iedereen meepakken, heb ik geen zin om een plasje af te staan (zeker nu ik lekker dbollekes slik:p )

Je bent verplicht in een potje te plassen geloof ik. Maar als ze iets vinden, maak je ze gewoon iets wijs dat je het van het internet hebt bestelt ofzo.. Veel kunnen ze je niet doen.

Terug
Naar boven