AndroidHealthClinic

Gym !

Nu we het er toch over hebben, in januari hebben ze een huiszoeking gedaan bij mij thuis en hebben een zakje dianaboltabletten (103 tabs) gevonden. Ik had die met men stomme kop ooit eens gekocht maar nooit mee begonnen. Ik was eigenlijk al half vergeten dat ik ze nog had. Proces voor oa die tabs volgt in januarie of februari 2007.
Aan welke strafmaat mag ik mij verwachten ivm die tabs.
Levenslang of de stoel?
Peace

hoe zijn ze dan bij jou terecht gekomen?geklikt?

Belachelijk zeg dit soort praktijken. Ik zou dat soort testen gewoon keihard weigeren. Juridisch gezien kunnen ze je tot niets verplichten. Thuis goed je gear opbergen (in computerkasten bv. :D)

Belachelijk zeg dit soort praktijken. Ik zou dat soort testen gewoon keihard weigeren. Juridisch gezien kunnen ze je tot niets verplichten. Thuis goed je gear opbergen (in computerkasten bv. :D)

Juridisch gezien??
We hebben het over Belgie hier ''kontknager''.

Niet meewerken werd als positief gezien las ik laatst.

heb juist met de sportschooleigenaar zitten praten bij mij in de gym. volgens hem gaan ze zeer zeker in 2007 nog es binnenvallen, ik train er nu pas een maandje of 2 maar hij zei dat ze het voorbije jaar al es waren langskomen.

het gaat als volgt hier in belgie. als je in de gym moet pissen knn ze meteen zien of je pos bent of niet, is dat zo hebben ze METEEN het recht om mee naar je thuis te gaan en de boel te onderzoeken.

ik vond dit angstaanjagend om te horen, what the **** is het de laatste jaren toch allemaal met het gerecht!!!!!!

heb juist met de sportschooleigenaar zitten praten bij mij in de gym. volgens hem gaan ze zeer zeker in 2007 nog es binnenvallen, ik train er nu pas een maandje of 2 maar hij zei dat ze het voorbije jaar al es waren langskomen.

het gaat als volgt hier in belgie. als je in de gym moet pissen knn ze meteen zien of je pos bent of niet, is dat zo hebben ze METEEN het recht om mee naar je thuis te gaan en de boel te onderzoeken.

ik vond dit angstaanjagend om te horen, what the **** is het de laatste jaren toch allemaal met het gerecht!!!!!!

:eek:

Bevelschrift?

ze moeten toch nog steeds naar de onderzoeksrechter bellen en een bevelschrift aanvragen hoor. Zo makkelijk gaat dat allemaal niet. Want dan kan je je op een procedure fout beroepen, als het voorkomt.

Gewoon niet meewerken!

gewoon niet meewerken is zo simpel niet hier, het is allemaal zo simpel niet meer de laatete tijd, gymeigenaar zei ook dat het het laatste jaar allemaal snel gevorderd is met die zaken.
als je pos bevonden word , zou het aantonen dat je gebruikt , dus ook dat je waarsch in het bezit bent van bepaalde verboden middelen. en hierbij hebben zei dan het recht om je huis te doorzoeken. hier hebben ze al toelating voor alvorens ze de gym binnenkomen, dit is allemaal om het proces te versnellen en te vergemakkelijken voor hun.
als ze iets vinden de eerste keer en het is niet veel (bv 100 tabs of 10 amps testo ofzo, dan zien ze dat als eigen gebruik en zal de boete in de meeste gevallen rond de 250€ zijn. de tweede maal een geldboete tot 5000€ en een voorwaardelijke celstraf...

in Geel een hele Gym meegenomen voor verhoor? waar dan? en waneer
naar mijn weten zijn er 4 gym's in Geel : Berkven, Olympia, B- Active en Olympian healt center bij de Sjarel
dit is het eerste dat ik er van hoor dan
geloof dit verhaal eigenlijk niet
Ben zelf ook van de kempen daarmee

gewoon niet meewerken is zo simpel niet hier, het is allemaal zo simpel niet meer de laatete tijd, gymeigenaar zei ook dat het het laatste jaar allemaal snel gevorderd is met die zaken.
als je pos bevonden word , zou het aantonen dat je gebruikt , dus ook dat je waarsch in het bezit bent van bepaalde verboden middelen. en hierbij hebben zei dan het recht om je huis te doorzoeken. hier hebben ze al toelating voor alvorens ze de gym binnenkomen, dit is allemaal om het proces te versnellen en te vergemakkelijken voor hun.
als ze iets vinden de eerste keer en het is niet veel (bv 100 tabs of 10 amps testo ofzo, dan zien ze dat als eigen gebruik en zal de boete in de meeste gevallen rond de 250€ zijn. de tweede maal een geldboete tot 5000€ en een voorwaardelijke celstraf...

Is toch niet moeilijk.. JE gaat gewoon niet pissen!!!
Klinkt dom, maar is het beste voor jezelf! (niet voor mij dan, maar in dit geval wel voor jou).
Gewoon zeggen: ik werk hier niet aan mee, ook al krijg je boete, ze hebben geen echte positieve test, zijn dus niet bemachtigd je huisie in te gaan! ;)

Als ik aan de anabole zit motte ze wel meer meeneme als een korps om mij van me plek te krijgen!

Anders klaag je ze gewoon aan, je doet toch niks verkeerd. Wacht er wel ff tot je bloed weer zuiver is, zodat je er ook nog een bloedonderzoekje bij kan doen :D

en wat dan als je wel positief plast maar ze niets vinden bij een huiszoeking?

gekke jongens die belge..

iemand een idee waar de TS zit ???

Eerste Gym mag eraan geloven . In geel is een hele gym mee voor verhoor . IK vraag me af in hoever dit wel ok is voor de toekomst van de fitnes zalen .

En of zoon groot scheepse onderzoeken wel opleveren wat ze verwachten . Ik ben benieuwd naar meer info over het hoe en waarom ? En of er nog meer gym's gaan volgen .

Hoeveel leden hadden ze daar dan? werden zekers TE gespiert door het schillen van de pataten:rolleyes:

Terug
Naar boven