AndroidHealthClinic

Gym !

Bovendien kost een dopingcontrole behoorlijk wat, ik denk niet dat de Vlaamse Gemeenschap dat mobiel dopinglab uit zn zak gaat betalen, nee dat kreng moet opbrengen en de gebruiker zal er voor betalen... Pure belgische logica toch

doemme dacht dat ik in een skon landje woonde ag bij ons in den gym gebruikt er gene ene:rolleyes:

Dat mag je zeker eens doen. Persoonlijk denk ik dat AAS gebruik zelfs niet in competitieverband verboden is in Belgie. Lever je positieve plas krijg je gewoon een boete. Weiger je te pissen dan staat dat gelijk aan positieve plas...

In Belgie wil men er nu zelfs een wet doorkrijgen die de entourage van gebruikende sporters vervolgt. Bvb: je hebt een gym en er zit daar een man of 10 die gebruikt dan willen ze de eigenaar daarvoor mee aansprakelijk stellen. Bert Anciaux heeft dit een maand of 3 geleden op Terzake gezegd. ****land :mad: :mad: :mad:

Hehe, de dumbbells vliegen dan de gym uit, dan gaan ze nog maar tot 10KG :roflol:

Hehe, de dumbbells vliegen dan de gym uit, dan gaan ze nog maar tot 10KG :roflol:

Mn vorige gym in Jette was behoorlijk hardcore, dumbbells tot 62 kg, de mannen van de plascontrole zullen er vast en zeker wel eens langsgaan :rolleyes: Wel zien dat ze een paar stevige flikken meehebben of het zijn zij die zullen pissen... in hun broek :D

Het gebruik is altijd nog niet strafbaar, dus kunnen ze je niks maken.

Wat zijn je rechten tov deze soort controles trouwens? Kunnen ze gewoon een dopingtest vragen? Schending privacy?

Ik werk en train in België(grens) dus dan ben ik ook de klos :(

Het gebruik is altijd nog niet strafbaar, dus kunnen ze je niks maken.

nee maar kopen en bezitten wel,maar als je gerbuikt dan heb je gekocht,en heb je het wss ook in je bezit gehad...

hier in belgië heb je veel achterpoortjes voor allerlei zaken maar niet voor dit soort onderwerp,als ze je willen pakken,dan gaan ze je pakken...

Heb geen bron. Ja die ouwe van me. Oude diender ;) Alleen bezit en handel zijn verboden. Als ze dus doping in je bloed vinden kunnen ze je niets maken. Je moet op dat moment natuurlijk niet een rugtas vol middelen hebben..

Ik heb het trouwens over nederland. Hoe het in Belgie is weet ik eerlijk gezegd niet.

[edit]

Ok, in belgie kun je voor het gebruik wel wettelijk worden vervolgd. Nederland dus niet.

Code:
Strafmaatregelen en dopingwet 

De straf bij het gebruik van doping is meestal het niet mogen deelnemen aan wedstrijden voor een bepaalde tijd. De straf wordt opgelegd door de sportorganisaties en niet door de wet. Zo is het ook in Nederland en de meeste andere landen. België heeft wel een dopingwet. 
Deze Belgische wet vermeldt een hele lijst van middelen die sporters niet mogen gebruiken. Hiervoor kun je in België wettelijk worden vervolgd.

bron: Doping - scholieren . samenvattingen . com

Laatst bewerkt:
De straf wordt opgelegd door de sportorganisaties en niet door de wet

dan kan je toch geen boete krijgen? ze kunne je enkel zeggen dat je niet mag meedoen aan een wedstrijd...maar als je geen wedstrijd atleet bent...wat dan...dan kunnen ze totaal niets doen ofzo??

dan kan je toch geen boete krijgen? ze kunne je enkel zeggen dat je niet mag meedoen aan een wedstrijd...maar als je geen wedstrijd atleet bent...wat dan...dan kunnen ze totaal niets doen ofzo??

wat begrijp je hier niet aan? -> "België heeft wel een dopingwet. Hiervoor kun je in België wettelijk worden vervolgd."

Jij bent belg, je moet een plastestje doen en bent dus de lul. Viva la Nederland :D

Blijf toch gewoon naturel jongens dan heb je dat gezeur niet :thumbup:

dat ze eerst nekeer al die stomme poolse zwartwerkers gaan aanpakken, stomme bert anciaux

Dat mag je zeker eens doen. Persoonlijk denk ik dat AAS gebruik zelfs niet in competitieverband verboden is in Belgie. Lever je positieve plas krijg je gewoon een boete. Weiger je te pissen dan staat dat gelijk aan positieve plas...

In Belgie wil men er nu zelfs een wet doorkrijgen die de entourage van gebruikende sporters vervolgt. Bvb: je hebt een gym en er zit daar een man of 10 die gebruikt dan willen ze de eigenaar daarvoor mee aansprakelijk stellen. Bert Anciaux heeft dit een maand of 3 geleden op Terzake gezegd. ****land :mad: :mad: :mad:

Dit moet zowat het meest absurde zijn dat ik ooit heb gehoord.
Krijgen ze er NOOIT door.
Hoe kan een sportschool eigenaar dat nou controleren en wat zouden dat zijn zaken gaan wezen.
**** ansiaux, big time ****ing overdated scoutsbroekje.

Dit moet zowat het meest absurde zijn dat ik ooit heb gehoord.
Krijgen ze er NOOIT door.
Hoe kan een sportschool eigenaar dat nou controleren en wat zouden dat zijn zaken gaan wezen.
**** ansiaux, big time ****ing overdated scoutsbroekje.

In Belgie kan dat zeker... Jean Marie Dedecker heeft dat balletje aan het rollen gebracht. Hij zei dat jonge wielrenners door hun entourage aangezet worden tot doping. De vraag is in hoevere je kan aansprakelijk gesteld worden voor gebruikers in je zaal als eigenaar. Je kan vast gewoon zeggen dat je niet op de hoogte was van het gebruik van je klanten. Bij mn vorige gym gebruikte de meerderheid maar er hing een bord aan de receptie dat gebruik en verhandelen er verboden was, op die manier wijs je de verantwoordelijkheid gewoon af

Ik vind dit allemaal BS je maakt er de fitnesscentrums zeker niet beter van Dooral dat gezever met dat ****ing busje .ls dat de manier is om mensen aan het sporten te krijgen :mad: MY ASS !!!!!!!ACHTRLIJKE KLOOTHOMMELS:D

Nu we het er toch over hebben, in januari hebben ze een huiszoeking gedaan bij mij thuis en hebben een zakje dianaboltabletten (103 tabs) gevonden. Ik had die met men stomme kop ooit eens gekocht maar nooit mee begonnen. Ik was eigenlijk al half vergeten dat ik ze nog had. Proces voor oa die tabs volgt in januarie of februari 2007.
Aan welke strafmaat mag ik mij verwachten ivm die tabs.
Levenslang of de stoel?

En ontopic,
Bij ons in de training trainen er een hoop flikken, zelf gebruiken ze niet, maar dat zijn dan ook de enigen.
Ga daar morgen eens wat raad aan vragen. Zou toch handig zijn als ik een lijstje kan posten met de invallen voor 2007.
En bij ons gaan ze echt niet meewerken, dat word lachen op het bureau!

Peace

Laatst bewerkt:
Mn vorige gym in Jette was behoorlijk hardcore, dumbbells tot 62 kg, de mannen van de plascontrole zullen er vast en zeker wel eens langsgaan :rolleyes: Wel zien dat ze een paar stevige flikken meehebben of het zijn zij die zullen pissen... in hun broek :D

bij ons slechts tot 40 kg, dus dat valt best mee
bovendien is het straatje vrij smal, dus kunnen ze er vlg mij niet eens door met hun dwaze geel-zwarte mobiel:p

er bestond een tijdje terug toch zo'n website van de vlaamse gemeenschap waarop ze alle "gepakte" sporters met naam en toenaam hadden opgezet (vooral amateurs int wielrennen maar toch ook bb's dacht ik)
dacht dat ze die website moesten opdoeken wegens schendig van de privacy

en als ze dan iets in mn bloed zouden vinden, is dat dan een reden tot huiszoeking??aangezien ze dan zullen vermoeden dat ik thuis vanalles heb liggen?

Terug
Naar boven