Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat mag je zeker eens doen. Persoonlijk denk ik dat AAS gebruik zelfs niet in competitieverband verboden is in Belgie. Lever je positieve plas krijg je gewoon een boete. Weiger je te pissen dan staat dat gelijk aan positieve plas...
In Belgie wil men er nu zelfs een wet doorkrijgen die de entourage van gebruikende sporters vervolgt. Bvb: je hebt een gym en er zit daar een man of 10 die gebruikt dan willen ze de eigenaar daarvoor mee aansprakelijk stellen. Bert Anciaux heeft dit een maand of 3 geleden op Terzake gezegd. ****land![]()
![]()
![]()

Hehe, de dumbbells vliegen dan de gym uit, dan gaan ze nog maar tot 10KG![]()
Wel zien dat ze een paar stevige flikken meehebben of het zijn zij die zullen pissen... in hun broek 
Het gebruik is altijd nog niet strafbaar, dus kunnen ze je niks maken.
Het gebruik is altijd nog niet strafbaar, dus kunnen ze je niks maken.
INL[/QUOTE
Me too!!
Aanpakken die Belgen!!! Hahahahahahahaha!!!!!!!!!!!
hahaha that's right !!!![]()
Alleen bezit en handel zijn verboden. Als ze dus doping in je bloed vinden kunnen ze je niets maken. Je moet op dat moment natuurlijk niet een rugtas vol middelen hebben..Strafmaatregelen en dopingwet
De straf bij het gebruik van doping is meestal het niet mogen deelnemen aan wedstrijden voor een bepaalde tijd. De straf wordt opgelegd door de sportorganisaties en niet door de wet. Zo is het ook in Nederland en de meeste andere landen. België heeft wel een dopingwet.
Deze Belgische wet vermeldt een hele lijst van middelen die sporters niet mogen gebruiken. Hiervoor kun je in België wettelijk worden vervolgd.
De straf wordt opgelegd door de sportorganisaties en niet door de wet
dan kan je toch geen boete krijgen? ze kunne je enkel zeggen dat je niet mag meedoen aan een wedstrijd...maar als je geen wedstrijd atleet bent...wat dan...dan kunnen ze totaal niets doen ofzo??

Dat mag je zeker eens doen. Persoonlijk denk ik dat AAS gebruik zelfs niet in competitieverband verboden is in Belgie. Lever je positieve plas krijg je gewoon een boete. Weiger je te pissen dan staat dat gelijk aan positieve plas...
In Belgie wil men er nu zelfs een wet doorkrijgen die de entourage van gebruikende sporters vervolgt. Bvb: je hebt een gym en er zit daar een man of 10 die gebruikt dan willen ze de eigenaar daarvoor mee aansprakelijk stellen. Bert Anciaux heeft dit een maand of 3 geleden op Terzake gezegd. ****land![]()
![]()
![]()
Dit moet zowat het meest absurde zijn dat ik ooit heb gehoord.
Krijgen ze er NOOIT door.
Hoe kan een sportschool eigenaar dat nou controleren en wat zouden dat zijn zaken gaan wezen.
**** ansiaux, big time ****ing overdated scoutsbroekje.
Mn vorige gym in Jette was behoorlijk hardcore, dumbbells tot 62 kg, de mannen van de plascontrole zullen er vast en zeker wel eens langsgaanWel zien dat ze een paar stevige flikken meehebben of het zijn zij die zullen pissen... in hun broek
![]()

en als ze dan iets in mn bloed zouden vinden, is dat dan een reden tot huiszoeking??aangezien ze dan zullen vermoeden dat ik thuis vanalles heb liggen?