AndroidHealthClinic

Gym !

Ja hoor, in NL mogen we er alles mee doen, behalve verkopen.

Klopt :D , dat je het in je kont hebt zitten is in NL niet strafbaar , enkel de handel ervan :D

( hoe het zit bij een wedstrijd als je gepakt wordt weet ik echter niet , maar mocht je een boete krijgen dan zal deze waarschijnlijk door de bond worden opgelegd en niet door de overheid imo )

Klopt :D , dat je het in je kont hebt zitten is in NL niet strafbaar , enkel de handel ervan :D

Ja maar ik denk niet dat er 10 vials in passen :p

Ik zou nooit meewerken aan die bullshit. Ik ken mijn rechten en pis voor niemand. Alcohol plastest mag men ook weigeren dus een AAS test al helemaal.

Ja maar ik denk niet dat er 10 vials in passen :p

Ik zou nooit meewerken aan die bullshit. Ik ken mijn rechten en pis voor niemand. Alcohol plastest mag men ook weigeren dus een AAS test al helemaal.

10 vials, das pas een frontload !!!!!!!! :eek: :eek:

haha nee je hebt gelijk, lekker niets zeggen en laat ze maar lekker in het donker tasten :D :D

Voor mensen die nog verhoord gaan worden, hou deze richtlijn aan;

agent; Zo jongen, en nu ga je me alles over anabolen vertellen!

jij;

Oke meneer.
Anabolen zijn pillen die ze stieren geven om harder te groeien.
Voor mensen zijn anabolen levensgevaarlijk, het is immers voor vee bestemd.
Door anabolen krimpt je derde been en kan je nooit meer nken.
Ook wordt je superagressief en als je even stopt met trainen, dan zak je als een pudding in elkaar.
De bekendste anabolen gebruiker is Greg Valentino, en op youtube heb ik een filmpje gezien waarin alle anabolen uit zijn biceps lopen.

Nee agent, voor mij nooit anabolen, ik slik nog liever rattegif.

agent; oke jongen, jij mag weer verder trainen.

Jeetje goede aanpak :cool: maar niet tof voor de users :(

zolang ze maar niet in vilvoorde komen:mad: , k'denk dat ze daar 3 kwart zullen moet meenemen dan:rolleyes:

Ik ook, zou aan geen een onderzoek mee werken, ook al krijg ik dan een boete, ze hebben dan iig geen bewijzen, dat je daarwerkelijk wél iets heb gebruikt.

voor zover ik weet is weigeren gelijk aan een positieve test...als je trouwen niks gebruikt hoef je niet te wijgeren,zo redeneren ze hier in dit apenland... ik verhuis naar marokko...

Voor mensen die nog verhoord gaan worden, hou deze richtlijn aan;

agent; Zo jongen, en nu ga je me alles over anabolen vertellen!

jij;

Oke meneer.
Anabolen zijn pillen die ze stieren geven om harder te groeien.
Voor mensen zijn anabolen levensgevaarlijk, het is immers voor vee bestemd.
Door anabolen krimpt je derde been en kan je nooit meer nken.
Ook wordt je superagressief en als je even stopt met trainen, dan zak je als een pudding in elkaar.
De bekendste anabolen gebruiker is Greg Valentino, en op youtube heb ik een filmpje gezien waarin alle anabolen uit zijn biceps lopen.
Nee agent, voor mij nooit anabolen, ik slik nog liever rattegif.

agent; oke jongen, jij mag weer verder trainen.
Vette shit!
Zeer tegenstrijdig met mn principes, haat die vooroordelen, maar zo heb je ze wel.

Bij mij in de buurt (Gentbrugge), heeft ook iedereen in een potje moeten pissen en verklaring moeten afleggen. Is wel al 3maand terug denk ik.

Ze hebben vast wat in mijn drinken gestopt....;)

Als ze dan zonnodig bbérs willen pakken waarom doen ze het niet gewoon na een wedstrijd. 100% dat ze iedereen pakken.....

Hun doel is niet gebruikers te "pakken", ze willen gewoon de dealers vinden. Daarvoor doen ze die testen, kijken of je gebruikt, indien je gebruikt moet je verklaring afleggen en forceren je ze een beetje om alles tegen hen te zeggen. Maar hoef je niet te doen, dus laat je niet vangen!

Hun doel is niet gebruikers te "pakken", ze willen gewoon de dealers vinden. Daarvoor doen ze die testen, kijken of je gebruikt, indien je gebruikt moet je verklaring afleggen en forceren je ze een beetje om alles tegen hen te zeggen. Maar hoef je niet te doen, dus laat je niet vangen!

dan zeg je toch gewoon dat je even hebt gebruikt omdat je depresief was omdat je niet vooruit ging,en dat je er bijna volledig onderdoor ging,toen heeft iemand je de raad gegeven een kuurtje te doen,en zo ben je eraan begonne...het was een 1 malige gebeurtenis en bent nu tevreden over hoe je eruit ziet en het is dus nietmeer nodig om die rotzooi te gebruiken :)

bij mij is het min of meer zo gegaan..niet helemaal,maar toch er zit waarheid in!

re

Als ze iets vinden zeg je gewoon dat het een eenmalige gebeurtenis was , je hebt dit ergens van het internet gekocht , een of andere site , weet niet meer welke het was

voor zover ik weet is weigeren gelijk aan een positieve test...als je trouwen niks gebruikt hoef je niet te wijgeren,zo redeneren ze hier in dit apenland... ik verhuis naar marokko...

Dat zeggen ze om je bang te maken, ze zeggen dan: 'Je heb toch niets te verliezen als je clean bent', en ook al geven ze een boete, toch ben je niet positief gemeten! ;)
Ik zit helemaal niet ON, heel lang al niet meer, maar zou alsnog niet meewerken aan die shit!

Zie nog gebeuren dat dit ooit overwaait naar NL :rolleyes:

gewoon een keer in da potje schijten daar kunnen ze t mee doen... :p

amai,als ze bij mij in de fitness controle doen,gaan ze de flikken zelf mogen meepakken,hahahahahaha.er zijn een stuk of 4 flikken bij mij in de fitness en die gebruiken ook ze.

Heb gans die heisa met dat dopingbusje eens gevraagd aan men maatje die zit in zen laatste jaar rechten heeft alles eens opgezocht en zelfs aan zen rector gevraagd alles staat daar beschreven in een vlaams decreet waarin staat dat enkel iemand die aan wedstrijden deelneemt of zich erop voorbereid verplicht is om zo'n urinestaal te geven dus niet gewoon een bezoeker van een gym.Kan hem wel nog eens om die ganse riemram vragen en hier eens op t'forum te zetten maar ie was wel heel zeker van zen zaak zei ie

Dat mag je zeker eens doen. Persoonlijk denk ik dat AAS gebruik zelfs niet in competitieverband verboden is in Belgie. Lever je positieve plas krijg je gewoon een boete. Weiger je te pissen dan staat dat gelijk aan positieve plas...

In Belgie wil men er nu zelfs een wet doorkrijgen die de entourage van gebruikende sporters vervolgt. Bvb: je hebt een gym en er zit daar een man of 10 die gebruikt dan willen ze de eigenaar daarvoor mee aansprakelijk stellen. Bert Anciaux heeft dit een maand of 3 geleden op Terzake gezegd. ****land :mad: :mad: :mad:

Terug
Naar boven