Fitness Seller

Gynaecomastie!! hard nog altijd:(

• Topic Starter Topic Starter
thx maat. ja bij mij zit ie gewoon strak. en moet ik ook elke dag masseren mijn borst?

thx maat. ja bij mij zit ie gewoon strak. en moet ik ook elke dag masseren mijn borst?

kan zeker geen kwaad, er zit natuurlijk geen prothese onder dus je littekenweefsel kan niet een bepaalde kan op gedrukt worden waardoor je rare vormen krijgt.

Wellicht zal je litteken weefsel sneller(en beter) herstellen door het masseren. Zolang je geen pijn voelt of irritatie ziet is er niets om je druk om te maken.

Ik zal je vertellen, ik ben rond me 15e ook voor gyno onder t mes geweest. dit had betrekking tot de pubertijd, ik deed karate op hoog niveau en t zat mij behoorlijk in de weg (gevoelig) vooral met trainen. Het heeft wellicht een half jaar geduurd vorodat het er 'redelijk normaal' uit zag. Zelf was ik uiteraard nog lang niet tevreden. Het heeft nóg wel een half jaar geduurd voordat de zenuwen in de tepel zelf helemaal herstelt waren. Ook heeft het zeker 9 à 10 maanden geduurd voordat ik mijn tepels op dezelfde horizontale hoogte zaten.

MAAR ik heb nog NOOIT, maar dan ook NOOIT van iemand iets gehoord van wat heb jij bij je tepel(s).

• Topic Starter Topic Starter
ja thx maat, en hoe lang duurde vooraleer dat die vocht zich weg trok? want je ziet duidelijk dat de ene dikker is dan de andere. want als je naar mijn foto zie, dan zie je nog altijd dat het opgezwollen is he.

Terug
Naar boven