MuscleMeat

gyno door AAS? (blood test attached)

Stoner

Cool Novice
Waardering
1
Iemand van jullie die deze blood results kan interpreteren?

http://imageshack.us/photo/my-images/832/testwaarden.jpg/

Woordje uitleg,

ongeveer 6 jaar geleden heb ik een kuurtje van 10 weken gedaan (deca + sus).
Ik heb hierbij ook een nakuur gedaan met nolva.

Sinds 2 jaar geleden heb ik gemerkt dat mijn tepels "harder" en "puntiger" zijn geworden. Puffy nipples zoals ze heten, en nu wil ik nagaan of dit door AAS is, of door iets anders.

Ik heb dus mijn bloed waardes laten testen bij mijn huisarts, en volgens hem zijn die normaal. Maar die kent wss niet veel over AAS.

Kunnen jullie bevestigen dat deze waares normaal zijn?

alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Staat bij hormonen niet veel. Laat ook even je prolactine en oestradiol checken.

• Topic Starter Topic Starter
Wat zijn die 2 stoffen en kan er aan de hand daarvan geconcludeerd worder of ik effectief met een hormonale inbalans zit?

Vinden jullie 472 ng/dl niet wat weinig voor een 26 (bijna 27) jarige?

Heeft gyno altijd een hormonale inbalans als oorzaak?

Ja! Maar echte gyno gaat niet ongemerkt aan je voorbij.., harde dikke schijven onder de tepels....., dus niet het tepeltje zelf, maar de klierschijven eronder dus die gaan groeien!

Uw testosteronwaarde is toch heel normaal en de rest toch ook. Wat vind jij dan abnormaal aan je bloeduitslag? Is dat door een labo in Leuven gedaan?

njaa ik denk gewoon last te hebben van puffy tepels fzo, het is gewoon niet aangenaam dat je het kan zien door mn shirt.

Harde schijven, pijn, etc heb ik niet.

Ik moet eens fotos posten...

Het is gewoon dat het nu ongeveer 2jaar geleden begonnen is die puffy tepels en ik dacht dat het gyno was door de kuur die ik ooit gedaan heb.

over de bloedtest, afgenomen bij mijn huisarts en inderdaad hoogstwaarschijnlijk naar labo in leuven gestuurd.

Dat mijn waarden normaal zijn lucht wel op, ik dacht nochtans ergens online een lijst gezien te hebben met "normale waarden" voor mijn leeftijdscategorie in de 600.

Ik voel gewoon vaak dat mijn tepels gevoelig zijn, vooral op temperatuursverschillen. De typische kenmerken van dat als ik het koud heb, mijn tepels niet echt puffy zijn maar als het warm is wel.

Vandaar dat ik dacht aan gyno.

niet dus?

njaa ik denk gewoon last te hebben van puffy tepels fzo, het is gewoon niet aangenaam dat je het kan zien door mn shirt.

Harde schijven, pijn, etc heb ik niet.

Ik moet eens fotos posten...

Het is gewoon dat het nu ongeveer 2jaar geleden begonnen is die puffy tepels en ik dacht dat het gyno was door de kuur die ik ooit gedaan heb.

over de bloedtest, afgenomen bij mijn huisarts en inderdaad hoogstwaarschijnlijk naar labo in leuven gestuurd.

Dat mijn waarden normaal zijn lucht wel op, ik dacht nochtans ergens online een lijst gezien te hebben met "normale waarden" voor mijn leeftijdscategorie in de 600.

Ik voel gewoon vaak dat mijn tepels gevoelig zijn, vooral op temperatuursverschillen. De typische kenmerken van dat als ik het koud heb, mijn tepels niet echt puffy zijn maar als het warm is wel.

Vandaar dat ik dacht aan gyno.

niet dus?
Heb ik inderdaad ook stoor me er ook aan. Maar dit krijg je niet weg met nolva etc. Dit is gewoon vet onder je tepel. Ik sta nu op 10% en heb het nog. Krijg je alleen weg met liposuctie onder je tepel.

nja ik heb helemaal geen vet, weeg maar 74kg en ben 1m85 :)

en al was het vet, dat verklaar toch geen stijve tepels toch?

Wat zijn die 2 stoffen en kan er aan de hand daarvan geconcludeerd worder of ik effectief met een hormonale inbalans zit?

Vinden jullie 472 ng/dl niet wat weinig voor een 26 (bijna 27) jarige?

Heeft gyno altijd een hormonale inbalans als oorzaak?

Moet je effe googlen wat het is.
En een te hoge oestradiol en/of prolactine kan voor gyno zorgen ja.

Terug
Naar boven