MuscleMeat

Gyno Hulp

semmyselfish

Novice
Waardering
0
In mijn jongere jaren heb ik een operatie tegen gyno. Die operatie was geslaagd maar nu ben ik wat ouder en is overduidelijk verschil in mijn borst en de rest van mijn lichaam. ( Ben best gespierd van mezelf ) Ik ga nu al een tijdje 2/3 keer per week naar de gym.. Maar merk niet echt dat er überhaupt een klein beetje beweging in mijn borst zit. Ondanks zware borst oefeningen en voldoende rust.

mijn vraag is daarom is het voor mij nog wel mogelijk om een grotere borst te krijgen of kan dit niet meer vanwege mijn operatie

Hebben ze de gyno of je spieren weggehaald... ?

• Topic Starter Topic Starter
[quote name="Stunna" post=8798152]Hebben ze de gyno of je spieren weggehaald... ?[/QUOTE] <br />
<br />
Of hersencellen???<br />
<br />
Denk dat dit een gevalletje is van te weinig / niet genoeg eten of je training eens tegen het licht houden.<br/>

Ahahaha
Ik had last van t**ten terwijl ik gewoon een postuur heb. Dus dit was toen weggehaald.

De reden waarom ik dit vraag is omdat ik na work outs nooit Het gevoel heb dat er een spanning op me borst staat. Het lijkt gewoon alsof er daar niks gebeurd

Hmm.. je snapt me niet helemaal, dus ga het proberen wat simpeler uit te leggen. Ze hebben de Gyno weggehaald, niet je spieren. Dus je spieren groeien gewoon bij correcte voeding & training & rust. Daar zal jouw probleem ook liggen.

[quote name="Stunna" post=8798152]Hebben ze de gyno of je spieren weggehaald... ?
<br /> <br /> Of hersencellen???<br /> <br /> Denk dat dit een gevalletje is van te weinig / niet genoeg eten of je training eens tegen het licht houden.<br/> Ahahaha Ik had last van t**ten terwijl ik gewoon een postuur heb. Dus dit was toen weggehaald. De reden waarom ik dit vraag is omdat ik na work outs nooit Het gevoel heb dat er een spanning op me borst staat. Het lijkt gewoon alsof er daar niks gebeurd[/QUOTE]

Geen spanning / gevoel hebben van workout na borst training...dan lees je eigenlijk toch al waar het probleem ligt?

• Topic Starter Topic Starter
Bij de workout zelf je zou je denken, maar ik fitness altijd met 2 vrienden en we doen gwn altijd dezelfde oefeningen. Dus snap niet waarom zij dan wel na afloop wat voelen

Omdat zij de oefening beter uitvoeren?

Omdat zij de oefening beter uitvoeren?

Dit, daarbij is jezelf vergelijken met andere personen toch wel de meest slechte wijze van je eigen progressie bijhouden.

Training, voeding en rust zijn de drie benodigdheden om progressie te boeken, is de progressie er niet dan is het misschien wijs eens naar deze punten te kijken...Genoeg info en hulp daarvoor te vinden in andere secties van dit forum.

Bij de workout zelf je zou je denken, maar ik fitness altijd met 2 vrienden en we doen gwn altijd dezelfde oefeningen. Dus snap niet waarom zij dan wel na afloop wat voelen

Probeer eens je schouders tot failure te trainen vóór je borst training.

Dan komt er meer druk op je borst te staan.

Ken meerdere personen die gyno operatie hebben gedaan tsja
ziet er niet uit zeg heb zelf vorig jaar Mei aan één kant van mijn
borst een gyno gedeeltelijk laten wegzuigen(liposuctie), geweldig!
Had maar aan één kant plus heel kleine maar resultaat is super goed!
Heb vele jaren geleden eens kuurtje gedaan niks bij effect ofzo tot 40+
het natuurlijke testo gehalte in je lichaam neemt af en toen kwam die oeps

---------- Toegevoegd om 18:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:03 ----------

Op de foto ben ik bijna 42 jaar jong met handen hoog zie je het slecht hij zit links foto rechts nu foetsie

Terug
Naar boven