Fitness Seller

gyno verwijdering

reus0348

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m88
Massa
114kg
Vetpercentage
13%
Goedenavond vrienden van de spuit.

jullie zullen mij niet kennen, ik lees al jaren mee over onder andere gyno maar poste zelf nooit.
Nu heb ik gister mijn gyno laten verwijderen en vind ik dit toch wel belangrijk voor andere leden die hier net als ik aan kapot gaan.
Ik had flinke puffy nipples * 4cm diameter met n paar flinke erwten erin.
en een hoop overtollig vetweefsel van toen ik een dikkertje was.

Ben bij een paar klinieken geweest en de methode was steeds het zelfde halve tepel lossnijden en zo een en ander verwijderen.
Kosten liepen uiteen van 2500 tot 3100 euro
Volledig voor eigen rekening uiteraard.
Nu ben ik onlangs bij een andere arts geweest die dacht het op een liposuctie wijze weg te krijgen, door middel van een soort raspje het overtollig klierweefsel te verwijderen en ook nog eens voor een lagere prijs.

Zoals gezegd gister ben ik geholpen, en vandaag heb ik met het douchen het drukverband voor het eerst even af gehad en ik moet zeggen het lijkt erop dat het perfect gelukt is.

Ik zal als er intresse in is snel de voor en na fotos posten al is het uiteraard nog te vroeg voor het eindresultaat.

Ik zeg...doen!

• Topic Starter Topic Starter
Zal ik zeker doen!

Verder heb ik een vraag.
Ik wil in het volgende jaar weer een kuurtje starten bestaande uit test tren en mast, doseringen nog niet vastgesteld. En omdat ik gyno gevoelig ben en niet al het weefsel is weggehaald (om een deuk te voorkomen) zal ik wel moeten oppassen. en waarschijnlijk al iets mee laten lopen om nieuwe problemen te voorkomen. Ik ben erg nieuwsgierig wat voor ideeen jullie hebben over de doseringen die ik tot me moet nemen en wat ik mee zal laten lopen. nolva of misschien al meteen ari of in het uiterste geval zelfs letro??

Bedankt voor de foto's die je gaat posten. Was het toevallig deze methode?

http://en.klinikakolasinski.pl/brea...ynecomastia-treatment-using-shave-method.html

Hoeveel kostte het als ik vragen mag?
van wat ik gehoord heb is er nog onenigheid of gyno, eenmaal verwijderd, weer kan terugkomen. Ik zou zeggen: vraag het aan je arts.
Als je gevoelig bent voor gyno is tren sowieso niet echt een slimme keus. je kan het beter bij test / mast houden en dan eventueel ook nolva ernaast laten lopen (10ed).

Ik ben benieuwd naar je foto's

voor en na fotos

voor en na fotos.
deze nafoto is twee dagen na de operatie genomen.
zag er eigenlijk meteen al goed uit.
heb nu nog een klein beetje zwelling rond de tepel.
hoop dat dat nog verder weg trekt.
ga me er iig geen zorgen over maken en maak de balans op als de zes weken voorbij zijn.
ben nu iets meer dan een week verder en de vier ingang gaatjes zijn al zo goed als verdwenen.
en nu maar wachten tot ik weer vol mag trainen.

forum voor.jpg - 33796

Forum na.jpg - 33797

ziet er een stuk beter uit, leuk voor je man. ;)

Goeie verandering!

Wat is de kostprijs van de methode die jij hebt ondergaan dan?

Prachtig resultaat nu al man!
ben ook wel benieuwd naar de kostprijs??

Info over kliniek en kostprijs via pm En ik wacht even met aanbevelen tot ik het eindresultaat kan zien over een weeek of vijf. Want heb nu het idee dat er wat meer klierweefsel weggehaald had moeten worden maar dit kan ik natuurlijk pas zeggen als alle zwelling weg is

Zal ik zeker doen!

Verder heb ik een vraag.
Ik wil in het volgende jaar weer een kuurtje starten bestaande uit test tren en mast, doseringen nog niet vastgesteld. En omdat ik gyno gevoelig ben en niet al het weefsel is weggehaald (om een deuk te voorkomen) zal ik wel moeten oppassen. en waarschijnlijk al iets mee laten lopen om nieuwe problemen te voorkomen. Ik ben erg nieuwsgierig wat voor ideeen jullie hebben over de doseringen die ik tot me moet nemen en wat ik mee zal laten lopen. nolva of misschien al meteen ari of in het uiterste geval zelfs letro??

Test laag houden en letro laten meelopen, 2 kwartjes per week.

Dit werkt voor mij, wellicht niet voor jou, gyno is nogal persoonsgebonden.

Info over kliniek en kostprijs via pm En ik wacht even met aanbevelen tot ik het eindresultaat kan zien over een weeek of vijf. Want heb nu het idee dat er wat meer klierweefsel weggehaald had moeten worden maar dit kan ik natuurlijk pas zeggen als alle zwelling weg is

geef mij ook even een PMEtje aub alvast bedankt
;)

Graag pm hier. Zit er ook wat mee verveeld..

wow nice man PM hier heen wordt goed gewaardeerd!

Test laag houden en letro laten meelopen, 2 kwartjes per week.

Dit werkt voor mij, wellicht niet voor jou, gyno is nogal persoonsgebonden.
Beter aromasin, oestrogeen is voor meer zaken nodig en aangezien letro het voor 98% elimineert..

Ontopic: mooi resultaat, ben benieuwd wat zoiets kost.

Beter aromasin, oestrogeen is voor meer zaken nodig en aangezien letro het voor 98% elimineert..

Ontopic: mooi resultaat, ben benieuwd wat zoiets kost.

Akkoord, al bereik ik met twee kwartjes Letro per week lagere E2 waarden dan de volle 25mg Aromasin per dag. Scheelt wel wat.

Komt er op neer dat OP in het vervolg sowieso een AI zal moeten laten meelopen, of zeer laag in Test blijven en hoog in DHT's.

Het is echt zelf een beetje zoeken wat werkt voor de één, werkt weer niet voor de ander.

Voor mij ook een pm'tje graag, heb ook last van dit probleem...

Mij ook pm por favorrr

Super resultaat! Kan het overtollige vetweefsel gewoon ook verdwijnen met een cut? De gyno natuurlijk niet weet ik ook.

Netjes gedaan hoor!!

Terug
Naar boven