XXL Nutrition

gyno verwijdering

Kent iemand klinieken of artsen in Belgie die deze methode gebruiken?

Mooi resultaat man.

Voor mij ook een pm. Maar zou ook wel graag een plaats in Belgie kennen of hoe deze methode exact noemt dan kan ik eens opzoeken.

• Topic Starter Topic Starter
Hij noemde het gewoon liposuctie.allen voor de klier gebruijt hij een soort raspjes

---------- Post toegevoegd Tue 27 Nov 2012 om 19:31 ----------

Ik ben nu 2.5 week verder, heb gister weer voor het eerst borst getraind.
Niet te zwaar max 70 kilo en lekker veel herhalingen en ik moet zeggen dat het lekker ging, geen centje pijn. Schouders armen en buik gaan al weer maximaal.

Info over kliniek en kostprijs via pm En ik wacht even met aanbevelen tot ik het eindresultaat kan zien over een weeek of vijf. Want heb nu het idee dat er wat meer klierweefsel weggehaald had moeten worden maar dit kan ik natuurlijk pas zeggen als alle zwelling weg is

En heb je dat idee nu nog?
Is het uberhaupt mogelijk om de borstklier volledig te laten verwijderen?

Het is nu alweer beter en de weken zijn nog niet voorbij.
ben bij drie artsen geweest en ze zeggen allemaal wat anders.
Volgens mij kunnen ze de klier wel geheel weghalen maar krijg je dan een flinke deuk achter je tepel.

Het is nu alweer beter en de weken zijn nog niet voorbij.
ben bij drie artsen geweest en ze zeggen allemaal wat anders.
Volgens mij kunnen ze de klier wel geheel weghalen maar krijg je dan een flinke deuk achter je tepel.

Klopt, als ze het helemaal weghalen blijft het lelijk met een deukje achter je tepel.
Hoe ziet het nu uit? Wel beter?

Ik ben heel erg tevreden en het is me alles mee gevallen.
De volgende dag kon ik weer autorijden en heb na het weekend gewoon weer gewerkt.
Had verwacht helemaal bont en blauw te zijn van de lipo, maar nergens last van.
Nauwelijks zwelling of wat. Ga vanavond maximaal borst pakken. Echt zin in!
Als ik had geweten dat het zo makkelijk was en ik er zo weinig last van zou hebben had ik het eerder gedaan.
Sterker nog als t bij een volgend kuurtje weer komt ga ik gewoon weer op die tafel liggen ;)

Geweldig resultaat! Before and after pics is een wereld van verschil.

Terug
Naar boven