Fitness Seller

Gyno... Wat vertel je aan de dokter?

En dat is dus het verschil per verzekeraar waarschijnlijk, ik weet niet over welke verzekering jij praat, maar bij Aevitea dachten ze er dus anders over..
Jaja, nog precies een week, dan lig ik onder narcose :cool:

Spannende week breekt aan...

Hier overigens wat pre-pics...

http://img43.imagevenue.com/img.php?image=19983_Photo_0141_122_763lo.jpghttp://img105.imagevenue.com/img.php?image=19989_Photo_0140_122_777lo.jpghttp://img151.imagevenue.com/img.php?image=19989_Photo_0139_122_1045lo.jpg

Maar je weet toch niet of ze het gaan vergoeden, dus misschien hebben hun ook dezelfde visie..

Gaan ze ook liposuctie uitvoeren in de borst?
Als mijn verzekeraar (VGZ) goedkeuring geeft, zuigt de chirurg ook het vet weg, gaf deze al aan.

Succes volgende week man!

Succes kerol!

Maar je weet toch niet of ze het gaan vergoeden, dus misschien hebben hun ook dezelfde visie..

Gaan ze ook liposuctie uitvoeren in de borst?
Als mijn verzekeraar (VGZ) goedkeuring geeft, zuigt de chirurg ook het vet weg, gaf deze al aan.

Succes volgende week man!

@HB89
Thnx kerel!

@Ironmind
Op dit moment vergoeden ze het niet stond in de laatste brief, omdat het pseudogyno zou zijn, ofzo, lang gebrabbel, begrijp er niks van ^^

Ja, er wordt vet weggezogen en waarschijnlijk ook klierweefsel weggesneden.. maar omdat op de foto niet duidelijk was dat het klierweefsel vergroot was, wordt het niet vergoed, en is het eigenlijk een liposuctie, terwijl je duidelijk kan voelen dat er een harde rand onderzit, die erg groot is.

En dat is dus het verschil per verzekeraar waarschijnlijk, ik weet niet over welke verzekering jij praat, maar bij Aevitea dachten ze er dus anders over..
Jaja, nog precies een week, dan lig ik onder narcose :cool:

Spannende week breekt aan...

Hier overigens wat pre-pics...

http://img43.imagevenue.com/img.php?image=19983_Photo_0141_122_763lo.jpghttp://img105.imagevenue.com/img.php?image=19989_Photo_0140_122_777lo.jpghttp://img151.imagevenue.com/img.php?image=19989_Photo_0139_122_1045lo.jpg

Oei, dat is idd flinke gyno. veel suc6!!

Volgens mij neem ik Wildheart z'n topic over, sorry ;-)
Mja KaLe.. vertel mij wat, ik snap zelf ook niet dat ik er geen jaren eerder over begonnen ben...
word aanstaande zondag 19.. en maandag onder het mes ^^ leuk cadeautje

dani als jou verzekering dit niet vergoed zou ik een andere zoeken.

kun je je arts geen brief laten schrijven dat je duidelijk last hebt van vrouwelijke borstvorming.

@HB89
Thnx kerel!

@Ironmind
Op dit moment vergoeden ze het niet stond in de laatste brief, omdat het pseudogyno zou zijn, ofzo, lang gebrabbel, begrijp er niks van ^^

Ja, er wordt vet weggezogen en waarschijnlijk ook klierweefsel weggesneden.. maar omdat op de foto niet duidelijk was dat het klierweefsel vergroot was, wordt het niet vergoed, en is het eigenlijk een liposuctie, terwijl je duidelijk kan voelen dat er een harde rand onderzit, die erg groot is.

Hey, dat is k*t man... Pseudogyno = Vet! Althans, dat zeggen ze graag, dan hoeven ze het immers niet te vergoeden...
Maar die operatie's zijn niet goedkoop hoor, zou nog eens met de chirurg in gesprek gaan, kan hij misschien bij jouw verzekering aangeven, dat het werkelijk opgezette klierweefsels zijn!

Niet geschoten, altijd mis.. Je kan ook naar een andere verzekeraar gaan..

• Topic Starter Topic Starter
Mijn verzekeraar zegt in een brochure:

Borstvorming bij mannen (‘gynaecomastie’)
Chirurgische correctie van deze borstvorming komt voor vergoeding in aanmerking wanneer er aantoonbaar klierweefsel aanwezig is en deze gynaecomastie langer dan 12 maanden bestaat. Daarbij moeten er ernstige pijnklachten bestaan die gerelateerd zijn aan het klierweefsel en/of sprake zijn van een verminking. Verminking wil zeggen dat er een duidelijk vrouwelijke borstvorm zichtbaar is.

De chirurg in het ziekenhuis, welke ik gesproken heb, geeft ook aan dat niet alleen de gevallen met lichamelijke klachten worden geholpen.
Dus ook wanneer het op een vrouwenborst gaat lijken!

Succes met de operatie over een week!

Bij welke zorgverzekeraar zit jij dan? Ik zit bij CZ maar kan helemaal nix vinden of ze deze operatie dekken ja of nee...

Volgens mij neem ik Wildheart z'n topic over, sorry ;-)
Mja KaLe.. vertel mij wat, ik snap zelf ook niet dat ik er geen jaren eerder over begonnen ben...
word aanstaande zondag 19.. en maandag onder het mes ^^ leuk cadeautje

wat gaat je die liposuctie kosten dan? (als het niet vergoed wordt)

@lobstar
Gezien de tijdsdruk die erachter stond (graag voor de zomer...) heb ik dat niet overwogen, maar achteraf (Als het achteraf alsnog niet vergoed word zeg ik wel gelijk mijn polis op ja)

@Chrisje21
1800 euro

@ all
misschien wordt het achteraf nog vergoed, daar ga ik echt nog wel moeite voor doen... maar gezien het feit dat het op zeer korte termijn was, en er betaald MOEST worden... maar uit eigen zak betaald

@Dani1305

jezus,, ik snap echt niet waarom het bij jou niet vergoed wordt!! Dat van jou is echt veel erger dan dat van mij ,, gewoon voor blijven vechten, dit moeten ze gewoon vergoeden

en succes met je operatie;)

belachelijk als het in jou geval niet vergoed zou worden!
terwijl je je scheel betaald aan premies tegenwoordig...:mad:

Dit kan toch niet anders dan door AS gekomen zijn? ???

Tip: Bij bezoek huisarts draag kleding waarbij je shape wordt verdoezeld, zeg nooit dat je gebruikt hebt, dan ben je al je recht kwijt bij huisartsen. Als ze vragen naar dopinggebruik zeg je uiteraard nee, zoiets zou je zeker niet erbij kunnen hebben bij de al bestaande crisis waarin je nu zit.

Zorg dat je interieur schoon is bij bezoek en dat je bloed je niet veraad, wacht tot de halfwaarde tijd langdurig z'n werk heeft gedaan. Of probeer sabotage te plegen zodat ze niets kunnen vinden in je bloed.

Op wie doelde je hier?
Niet op mij hopelijk, aangezien ik nog nooit gebruikt heb... en er ook bloed is getest daarop :rolleyes:
Maar goed, genoeg over mij :o :o

flink foto's maken van te voren.. dan heb je "bewijs" voor de verzekering..
misschien hebje dat ook al gedaan hoor.. dat weet ik niet:o
Heb je al een smet je verzekering gebeld om te vragen wat er voor nodig is omd eze operatie vergoed te krijgen? Misschien heb je wel een advies nodig van een 2e arts en dat is makkelijker te doen voor de operatie dan achteraf ( logisch )..

In ieder geval succes ermee

Bij welke zorgverzekeraar zit jij dan? Ik zit bij CZ maar kan helemaal nix vinden of ze deze operatie dekken ja of nee...

Ik zit nu bij VGZ, ben er speciaal voor verandert van maatschappij.
Zit er nu 10maanden, dus ik heb hun nu 10maanden betaald, nu mogen ze terug betalen :P.
Maar ik weet nog steeds niet of ze het wel of niet vergoeden btw, wacht nog op antwoord...
Dus over enkele weken kan ik je een antwoord geven.

Je kan ook gewoon: Gynaecomastie operatie ed in de zoekmachine (Google) typen, dan vind je voldoende over wie het wel of niet vergoed en onder welke voorwaarde!

Succes!

Op wie doelde je hier?
Niet op mij hopelijk, aangezien ik nog nooit gebruikt heb... en er ook bloed is getest daarop :rolleyes:
Maar goed, genoeg over mij :o :o

Ik vind 't wel extreme gyno hoor. Ieder geval, als jij aantoont dat dit niet door gebruik komt en verzekering vergoed 't niet zo ik dat ECHT schandalig vinden! Je kunt er niets aan doen en hier heb je gewoon onder te lijden.

Ik vind 't wel extreme gyno hoor. Ieder geval, als jij aantoont dat dit niet door gebruik komt en verzekering vergoed 't niet zo ik dat ECHT schandalig vinden! Je kunt er niets aan doen en hier heb je gewoon onder te lijden.

Mja, bedankt man... zeker lijd ik eronder... strand is niet echt me favo plek :o :o

Nog een paar uur... dan is het zover :)
Zal zo snel mogelijk post-operatieve foto's plaatsen :)

Terug
Naar boven