XXL Nutrition

Gyno... Wat vertel je aan de dokter?

Succes man!

Zo, ik ben weer thuis
bont en blauw, tepels vol hechtingen, en een heerlijk strak ding aan ^^
Maar goed, het goede nieuws, de chirurg heeft toch weefsel weggesneden, is nou weg voor onderzoek bij het lab... en als het klierweefsel is, word het vergoed

^^ gelukkigggg, scheelt heel wat centjes
K ben alleen nog niet in staat om foto's te maken, ik krijg dat hempje niet alleen uit.. En trainen zit er de komende weken ook niet in :)

goed man... sterkte met herstellen.. :thumbs:

sterkte met herstellen! als het weer toonbaar is, ff wat fototjes plaatsen, ben benieuwd!

Beterschap!

th_34275_Gyno_-_48uurnaoperatie1_122_557lo.jpg

th_34276_Gyno_-_48uurnaoperatie2_122_1151lo.jpg

Wow wat een verandering!! je moet je zeker geweldig voelen, omdat je er vanaf bent.

Beterschap

Ja joh, ze hebben me wel flink te pakken gehad man, dat strakke ding hebben ze omgedaan tijdens de narcose... moet wel flink hardhandig zijn gegaan, kan me nek amper bewegen

Maarja, als de zwelling straks weg is, en alles hersteld, super word het wel denk ik...

K Baal er alleen wel van dat ik niet kan trainen, mis de pump...

Ja joh, ze hebben me wel flink te pakken gehad man, dat strakke ding hebben ze omgedaan tijdens de narcose... moet wel flink hardhandig zijn gegaan, kan me nek amper bewegen

Maarja, als de zwelling straks weg is, en alles hersteld, super word het wel denk ik...

K Baal er alleen wel van dat ik niet kan trainen, mis de pump...

Beter man, ziet er goed uit!
Wel zou ik een paar weken rustig aan doen idd.
Heb je erg veel pijn aan de borst, of valt dit reuze mee?

Mwah, mwah, de pijn valt opzich wel mee, ik heb geen pijnstillers meer nodig ofzo, dus dat valt wel mee, slapen gaat ook gewoon goed, ik word zelfs wakker op me buik, dus dat zal ook wel goed zitten.

Het is alleen zo beurs als de t*ring, dat doet het meeste zeer, omdat dat hempje er de hele dag opduwt :)
En de gaten onder me oksels waar de drains zaten om het wondvocht weg te laten stromen doen ook wel wat zeer.

Maar langzamerhand krijg ik weer wel gevoel in me borstspieren, tepels etc, dus het gaat de goede kant op.

net resultaat man gefeliciteerd met het resultaat.. zal er super utizien als de zwelling weg is!

hoelang mag je niet trainen?

mooi werk trouwens!!

Weet niet, maandag zal ik het vragen aan de chirurg hoelang het duurt :)
Zal wel een 4-6 weken zijn, met een beetje geluk ... brr, gelukkig kan ik straks een flinke bulk gaan plannen voor na de zomer :)

nee normaal gesproken isset 4 weken ongeveer.. bij mij isset nu al 6 weken (zal nog een paar weekjes duren)

hou maar voor de zekerheid toch rekening met een maandje of 2;)

• Topic Starter Topic Starter
Congratz man!

Ik heb onlangs mijn eerste bezoekje aan de huisarts afgerond.. ik heb nog veel stappen te gaan voor ik zover ben als jij...

I envy you! ;)

Ik heb dit ook gehad. Ik heb het ook laten verwijderen.

Mijn 1e x was toen k 13 was en mijn 2e toen k 17 was.

Je ziet er nu nauwelijks iets van. De eerste keer hebben ze het gehecht en de 2e keer geplakt. Als ze die wond plakken zie je er echt bijna niks meer van. Heeft trouwens ook niks met gebruik van supplementen of aas te maken.

Zozo, lekker hoor Wildheart dat je wss ook doorverwezen bent voor foto's, gesprekjes, bloedprikken etc, etc ;-)
Er gaat meestal als er foto's gemaakt moeten worden wat tijd overheen, maar ach, dat is het wel waard ;-)

En @ ramb0.. Kwam het bij jouw terug of was het niet helemaal perfect naar je verwachtingen ofzo? Bij mij is het nou ook niet echt 'perfect'.. maar het is ook pas een week geleden, eerdat de zwelling HELEMAAL weg is, zijn we dik 3 maanden verder :) kijk maar altijd naar die programma's op tv waar ze mensen helemaal omtoveren, die zijn ook altijd nog super gezwollen (wel overdreven t.o.v. een gyno-operatie, maar voor de indruk)

Ikzelf moet morgen terug op controle, hopen dat de hechtingen eruit mogen, want ze jeuken echt verschrikkelijk.. dat is een goed teken zeggen me ouders, dan groeien ze er in weze uit :)
En morgen krijg ik ook de uitslag van het weefsel onderzoek, oftewel, krijg ik (lees ; me ouders, de lieve mensen) het geld terug van de verzekering...

hoeveel heeft het ze gekost en hoeveel zouden ze terugkrijgen?

• Topic Starter Topic Starter
@ Dani1305: Ik heb momenteel alleen nog een bloedonderzoek laten uitvoeren... mijn huisarts heeft nog geen vervolgacties voorgesteld. Ik wacht eerst dat onderzoek wel af en hoop dan dat mijn huisarts ook voorstelt om foto's te laten maken

Terug
Naar boven