MuscleMeat

Gyno

Peiling Peiling Heb je gyno gehad tijdens/na je kuur?

• Ja

Stemmen: 19 41,3%
  • Nee

Stemmen: 21 45,7%
  • Ik denk gyno te hebben.

Stemmen: 6 13,0%

• Totaal stemmers
    46
ik heb het gehad vanaf klein kinds af aan al. Alleen had ik de pseudo variant waarbij het niet het borstweefsel is wat vergroeid is maar gewoon vetweefsel wat op een aparte plek op is gaan stapelen. Daarvoor ben ik 2 keer geopereerd en heb ik een mammografie laten maken.

jaaa ik weet het, het is echt fucking irritant dat je er altijd maar weer rekening mee moet houden. benijd diegene die er nooit last van hebben ;)

En irriteer me kapot aan veel gyno Posts / Topics waarin de theoretische experts het wel weten......, want zusenzoblabla-kanniet-gyno-krijgen-zonder-oestrogeen f**k dat! Krijg ook bij tren only smerige gyno [emoji30]

En ook: ' nolva only bestrijd gyno ook tegen tren, geen letro nodig blablablabla..., zeggen ze omdat hun leerboeken dat zeggen ipv praktijkervaring....., kan er om janken broer

• Topic Starter Topic Starter
En irriteer me kapot aan veel gyno Posts / Topics waarin de theoretische experts het wel weten......, want zusenzoblabla-kanniet-gyno-krijgen-zonder-oestrogeen f**k dat! Krijg ook bij tren only smerige gyno [emoji30]

En ook: ' nolva only bestrijd gyno ook tegen tren, geen letro nodig blablablabla..., zeggen ze omdat hun leerboeken dat zeggen ipv praktijkervaring....., kan er om janken broer
baal je ook van dit topic dan? :o

Haha nee man, meer dat een 'expert' bv iemand adviseert met nolva only verder te bestrijden/behandelen, terwijl de beste man dat al 3 weken doet zonder enige verbetering te zien... Dat bv, en nog legio voorbeelden dat er advies wordt gegeven op het gebied van gyno, zonder dat degene die het advies geeft gyno heeft gehad ever

Haha nee man, meer dat een 'expert' bv iemand adviseert met nolva only verder te bestrijden/behandelen, terwijl de beste man dat al 3 weken doet zonder enige verbetering te zien... Dat bv, en nog legio voorbeelden dat er advies wordt gegeven op het gebied van gyno, zonder dat degene die het advies geeft gyno heeft gehad ever
Daarom heb ik dit topic onder andere gemaakt. Benieuwd hoe de mensen hier die gyno hebben/hebben gehad er vanaf zijn gekomen :D

in jouw geval zou een operatie toch uitkomst moeten bieden? klierweefsel weg laten snijden is in bijna 99% van de gevallen genoeg om het te voorkomen. Of je moet de AAS skippen maar dat is waarschijnlijk geen optie :D

ik had met na m'n dbol kuurtje gyno, trok helemaal weg met de nakuur, 300 test-e 500 tren-e 12 weken, geen last

in jouw geval zou een operatie toch uitkomst moeten bieden? klierweefsel weg laten snijden is in bijna 99% van de gevallen genoeg om het te voorkomen. Of je moet de AAS skippen maar dat is waarschijnlijk geen optie :D

Nog zo'n misvatting!
Als je geopereerd bent, snijden ze niet de volledige klier weg, maar laten ze een deel zitten anders krijg je een gat/deuk in je borst.
Ik ben al 2x geopereerd eraan, die Belgisch arts (in NL!) die ik de 2e keer had, zei dat ik er gewoon heel gevoelig voor ben, dus onderdrukken iets tijdens de kuur, opruimen na de kuur.

Dr. Fabre heet hij volgens mij, weet niet waar hij nu werkt, ergens oosten van het land.
Voor mensen die het proberen via zorgverzekering, laat je dooorverwijzen naar hem ;)

Nog zo'n misvatting!
Als je geopereerd bent, snijden ze niet de volledige klier weg, maar laten ze een deel zitten anders krijg je een gat/deuk in je borst.
Ik ben al 2x geopereerd eraan, die Belgisch arts (in NL!) die ik de 2e keer had, zei dat ik er gewoon heel gevoelig voor ben, dus onderdrukken iets tijdens de kuur, opruimen na de kuur.

Dr. Fabre heet hij volgens mij, weet niet waar hij nu werkt, ergens oosten van het land.
Voor mensen die het proberen via zorgverzekering, laat je dooorverwijzen naar hem ;)

aaah, bij mij hebben ze alleen vet weggezogen en de huid strakker getrokken

Ik heb men gyno gekregen vorig jaar na een aantal weken sarms. Gyno kreeg ik bij week 2 van me nakuur, heb momenteel nog steeds een gyno en zit nu op test/mast.

In het verleden nooit geen gyno gehad
Niet bij deca tren d bol enz

Een keer kickstart Turinabol gedaan bij een test kuur toen gyno gekregen
Sinds dien is het bij iedere kuur weer gevoelig en worden de schijven groter
Ook met hgh wordt het iets erger

Met femera is het te minimaliseren en niet zichtbaar meer maar tijdens een kuur zet het weer op
Nu femera tijdens de kuur en is het goed te doen iets gevoelig maar zet niet meer op

In het verleden nooit geen gyno gehad
Niet bij deca tren d bol enz

Een keer kickstart Turinabol gedaan bij een test kuur toen gyno gekregen
Sinds dien is het bij iedere kuur weer gevoelig en worden de schijven groter
Ook met hgh wordt het iets erger

Met femera is het te minimaliseren en niet zichtbaar meer maar tijdens een kuur zet het weer op
Nu femera tijdens de kuur en is het goed te doen iets gevoelig maar zet niet meer op

Heb je last van sides op femera?

Bij tren krijg ik puffy nipples. En een klein knobbeltje achter de tepel tijdens de cruise trekt dit normaal gesproken weg. Nu ook weer met tren bezig en het is weer prijs alleen doordat ik dit keer iets hoger heb gedoseerd ook erger met de tepels... Ari helpt niet, ligt echt aan prolactine dus volgende keer tren met cabergoline. Gelukkig zit ik nu in de laatste week van de blast.

Toch wel interessant om te zien dat de stemmen gelijk oplopen. De gevoeligheid ligt dus best hoog bij de mensen.

Ik ben 17 en heb ook last van gyno, het is zo dat ik een soort van bultje achter mijn tepel voel. Ze zijn ook altijd soort van opgezwollen. Ik heb dit al van men zestiende, heb eens gevraagd aan de dokter of dit weg gaat, en daarop zij ze dat je geluk moet hebben dat het weg gaat anders zal het met een operatie moeten worden weggehaald!
Echt jammer want het stoort me wel, en je word er op wedstrijden erg op afgestraft als je gyno hebt :/

Ik ben 17 en heb ook last van gyno, het is zo dat ik een soort van bultje achter mijn tepel voel. Ze zijn ook altijd soort van opgezwollen. Ik heb dit al van men zestiende, heb eens gevraagd aan de dokter of dit weg gaat, en daarop zij ze dat je geluk moet hebben dat het weg gaat anders zal het met een operatie moeten worden weggehaald!
Echt jammer want het stoort me wel, en je word er op wedstrijden erg op afgestraft als je gyno hebt :/
Zonde man, had je status al gelezen.

Terug
Naar boven