XXL Nutrition

Gyno

Peiling Peiling Heb je gyno gehad tijdens/na je kuur?

• Ja

Stemmen: 19 41,3%
  • Nee

Stemmen: 21 45,7%
  • Ik denk gyno te hebben.

Stemmen: 6 13,0%

• Totaal stemmers
    46
  • Topic Starter Topic Starter
Nope nog nooit letro geprobeerd.

Ik denk dat ik het binnenkort wel eens ga proberen stoor me gigantisch aan die gyno. Maar vraag me af of het gaat helpen aangezien ik het niet heb gekregen van middelen die aromatiseren of naar oestrogeen converteren. Heb altijd al puffy nips gehad vanaf mn 14e al dus vraag me het stevig af of het wel zin heeft.

Ik denk dat ik het binnenkort wel eens ga proberen stoor me gigantisch aan die gyno. Maar vraag me af of het gaat helpen aangezien ik het niet heb gekregen van middelen die aromatiseren of naar oestrogeen converteren. Heb altijd al puffy nips gehad vanaf mn 14e al dus vraag me het stevig af of het wel zin heeft.
Nolva heeft mijn gyno iets verminderd en doet de puffyness ook weg.

Eigenlijk gewoon omdat je ronduit helemaal uitgedroogd bent. Voelde me voor de rest erg kut dus dat was het nu ook weer niet waard.

Letro is nog harder dan nolva dus ik ga het zeker niet proberen.

Als je weinig alcohol drinkt bedoel je? Ik iig wel, bier verhoogd oestrogeen ook

Ja ik drink al 3/4 maanden geen druppel meer maar mijn gyno wordt volgensmij niet groter van oestrogeen. Ben momenteel bezig met test-mast maar merk eigenlijk niet dat die wat groter word. Dacht eerst dat die wel groter werd maar volgensmij is dat puur vocht. Arimidex doet ook vrij weinig aromasin ookal eerder geprobeerd deed eigenlijk ook niks dus vraag me af wat nou wel werkt. Lijkt mij dat letro dan ook niks doet aangezien dat ook je oestrogeen flink naar beneden haalt.

Terug
Naar boven