Fitness Seller

Gyno

Peiling Peiling Heb je gyno gehad tijdens/na je kuur?

• Ja

Stemmen: 19 41,3%
  • Nee

Stemmen: 21 45,7%
  • Ik denk gyno te hebben.

Stemmen: 6 13,0%

• Totaal stemmers
    46
Zelfde schuitje bij mij is het alleen nooit echt weggetrokken zwaar hinderlijk en het verneukt je physique zo hard =/
Jha, er is een grote kans dat het blijft, en inderdaad het verneukt je physique :/

hoop voor je dat het goed komt
Bedankt man! hoop het ook!

In Griekenland is het stukken goedkoper om je te laten opereren. Vriend van me is recent nog daar geweest
Hier kost het iets van een 600 euro dacht ik, maar nu naar Griekenland gaan voor dat is wat gek vindt ik :)

Dan dekt de verzekering een deel maar dat gaan ze niet doen als je aas gebruikt omdat het dan "je eigen schuld" is

Niet echt extreem eigenlijk libido is merkbaar minder maar alles doet wat het moet doen alleen zin is ver te zoeken haha

Wel jeuk waar je echt soms gek van wordt
Blijft krassen als je eenmaal begint

Okey thanks zal even zien. Ik loop ook al een jaar met die gyno merk wel dat die sochtends kleiner is dan savonds. En als ik weinig drink ik die ook wel kleiner.

Okey thanks zal even zien. Ik loop ook al een jaar met die gyno merk wel dat die sochtends kleiner is dan savonds. En als ik weinig drink ik die ook wel kleiner.

Heb ik ook in de avond is het wat groter lijkt wel.
Als het warmer is ook iets meer Puffy zeg maar.
Heb ook aro en nolva tijdens de kuur geprobeerd maar merk dat dat te weinig af doet.
Mocht je femera gebruiken wel de rebound opvangen is genoeg over te vinden hier

• Topic Starter Topic Starter
Op de schaal van 1/10, de mensen die hier hebben gereageerd.. Hoe erg is de gyno bij jullie?

Ik heb werkelijk gyno. Recidief uit de pubertijd. Ik merk wel dat het snel reageert op AAS. Door de vorm van mijn borst ziet het er vanaf de voorkant nog oke uit, behalve mijn tepel dan. Vanaf de zijkant hangt er net een miniborstje aan mijn pecs. Lang leve stijve tepels.

Heb een tijdje geleden een mail gelezen van de IFBB dat je niet meer mag competen als je gyno hebt, wat de reden ook is. RIP.

Heb ik ook in de avond is het wat groter lijkt wel.
Als het warmer is ook iets meer Puffy zeg maar.
Heb ook aro en nolva tijdens de kuur geprobeerd maar merk dat dat te weinig af doet.
Mocht je femera gebruiken wel de rebound opvangen is genoeg over te vinden hier

Ja ik heb ook ari en aro geprobeerd maar doet eigg ook weinig heb het bij ari momenteel nog op een halve tab gehouden straks maar eens uppen zien of dat wel helpt.
En anders toch maar een keer proberen. Maar die sides staan mij niet echt aan eigg

Ik heb werkelijk gyno. Recidief uit de pubertijd. Ik merk wel dat het snel reageert op AAS. Door de vorm van mijn borst ziet het er vanaf de voorkant nog oke uit, behalve mijn tepel dan. Vanaf de zijkant hangt er net een miniborstje aan mijn pecs. Lang leve stijve tepels.

Heb een tijdje geleden een mail gelezen van de IFBB dat je niet meer mag competen als je gyno hebt, wat de reden ook is. RIP.

Ik heb echt precies hetzelfde. Heb jij femera al weleens geprobeerd dan?

Vincent, ben jij dat op je profielfoto? en waar is die gyno te zien dan? ???
Jha dat ben ik, het is zo dat het in sommige foto's niet altijd zichtbaar is, in andere foto's dan weer wel.
Ook de poses maken een groot verschil hoe goed je gyno zichtbaar is of niet :/

Terug
Naar boven