joeyvdv
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De producten kun je ook nog bewaren. Ga je verdiepen in trainingsschema's en ga cleanbulken. Voor de zomer kun jij nog een paar kilo zwaarder zijn zonder dat je middelen hoeft te gebruiken. Daarnaast maakt winstrol je ook niet droog, dit doe je door middel van een voedingsschema en trainen. Winstrol maakt je alleen harder, en dat is alleen als je het neemt (dus in de zomer kak je weer in). En hou er ook rekening mee dat er een grote kans is dat aas voor acne zorgt tijdens maar vooral na een kuur. In de winter maakt dit niet zoveel uit maar ik denk niet dat jij in de zomer met puisten op je rug op het strand wil lopen..nja misschien was dat wel beter geweestmaar nu ik de producten toch heb
zal er nog eens over nadenken , maar indien ik het doe is het wel mogelijk om winstrol kuurtje achterna tedoen om droog te zetten ? want over winstrol weet ik namelijk niet zoveel
![]()
voor puisten weg te werken heb ik wel isotretinoïne , kan ik aangraken via een bevriende apotheker , heb ik het al over gehad indien nodigDe producten kun je ook nog bewaren. Ga je verdiepen in trainingsschema's en ga cleanbulken. Voor de zomer kun jij nog een paar kilo zwaarder zijn zonder dat je middelen hoeft te gebruiken. Daarnaast maakt winstrol je ook niet droog, dit doe je door middel van een voedingsschema en trainen. Winstrol maakt je alleen harder, en dat is alleen als je het neemt (dus in de zomer kak je weer in). En hou er ook rekening mee dat er een grote kans is dat aas voor acne zorgt tijdens maar vooral na een kuur. In de winter maakt dit niet zoveel uit maar ik denk niet dat jij in de zomer met puisten op je rug op het strand wil lopen..

Je kennis is niet breed, maar je ego wel..hmm ik ga er nog eens goed overnadenken jullie zetten me aan het twijfelenmaar als ik het toch zou doen , iemand een goede link voor test en hoeveel en waneer je het bij de dianabol moet nemen ?

Je weet dat roa een tijdje kost voordat het zijn werk doet en het waarschijnlijk in het begin zelfs zal verergeren? En dat het ook ten strengste af te raden is om het tijdens de kuur te doen omdat dbol enorm zwaar op je lever is? Je hebt nog veel in te lezen voordat je ergens mee begint.voor puisten weg te werken heb ik wel isotretinoïne , kan ik aangraken via een bevriende apotheker , heb ik het al over gehad indien nodig![]()
geen alcohol voor mijJe weet dat roa een tijdje kost voordat het zijn werk doet en het waarschijnlijk in het begin zelfs zal verergeren? En dat het ook ten strengste af te raden is om het tijdens de kuur te doen omdat dbol enorm zwaar op je lever is? Je hebt nog veel in te lezen voordat je ergens mee begint.
Dbol + roa is een slechte combi voor je lever, en dan is het ook nog niet bekend of je alcohol nuttigt.
maar perfect cycle van athletic xtreme nemen ter ondersteuning van de lever ?Het enige wat die dingen doen is de AAS sneller afbreken wat je niet wilt hebben.geen alcohol voor mijmaar perfect cycle van athletic xtreme nemen ter ondersteuning van de lever ?
I see what you did thereHoe haal je het in je bolle kop om te gaan kuren met deze stats...

Wat is je trainschema?mijn probleem is gewoon dat ik overal wel mooi aankom , behalve de plek waar ik echt wil , mijn armen![]()
maandag borst en triceps , dinsdag rug en biceps , woensdag schouders en triceps , donderdag benen , vrijdag biceps en schouders in het weekend 2 rustdagen soms doe ik zondag nog benen en elke dag wat oefeningen buik buiten zaterdag en zondag
Zelf weten ofcourse, maar je zit bijna 10kg onder je lengte -1 meter. Nou niet echt stats om op te kuren.mijn probleem is gewoon dat ik overal wel mooi aankom , behalve de plek waar ik echt wil , mijn armen![]()
voor puisten weg te werken heb ik wel isotretinoïne , kan ik aangraken via een bevriende apotheker , heb ik het al over gehad indien nodig![]()