MuscleMeat

H

• Topic Starter Topic Starter
hmm ik ga er nog eens goed overnadenken jullie zetten me aan het twijfelen :p maar als ik het toch zou doen , iemand een goede link voor test en hoeveel en waneer je het bij de dianabol moet nemen ?

nja misschien was dat wel beter geweest :P maar nu ik de producten toch heb :dunno: zal er nog eens over nadenken , maar indien ik het doe is het wel mogelijk om winstrol kuurtje achterna tedoen om droog te zetten ? want over winstrol weet ik namelijk niet zoveel :p
De producten kun je ook nog bewaren. Ga je verdiepen in trainingsschema's en ga cleanbulken. Voor de zomer kun jij nog een paar kilo zwaarder zijn zonder dat je middelen hoeft te gebruiken. Daarnaast maakt winstrol je ook niet droog, dit doe je door middel van een voedingsschema en trainen. Winstrol maakt je alleen harder, en dat is alleen als je het neemt (dus in de zomer kak je weer in). En hou er ook rekening mee dat er een grote kans is dat aas voor acne zorgt tijdens maar vooral na een kuur. In de winter maakt dit niet zoveel uit maar ik denk niet dat jij in de zomer met puisten op je rug op het strand wil lopen..

De producten kun je ook nog bewaren. Ga je verdiepen in trainingsschema's en ga cleanbulken. Voor de zomer kun jij nog een paar kilo zwaarder zijn zonder dat je middelen hoeft te gebruiken. Daarnaast maakt winstrol je ook niet droog, dit doe je door middel van een voedingsschema en trainen. Winstrol maakt je alleen harder, en dat is alleen als je het neemt (dus in de zomer kak je weer in). En hou er ook rekening mee dat er een grote kans is dat aas voor acne zorgt tijdens maar vooral na een kuur. In de winter maakt dit niet zoveel uit maar ik denk niet dat jij in de zomer met puisten op je rug op het strand wil lopen..
voor puisten weg te werken heb ik wel isotretinoïne , kan ik aangraken via een bevriende apotheker , heb ik het al over gehad indien nodig :)

hmm ik ga er nog eens goed overnadenken jullie zetten me aan het twijfelen :p maar als ik het toch zou doen , iemand een goede link voor test en hoeveel en waneer je het bij de dianabol moet nemen ?
Je kennis is niet breed, maar je ego wel.. :who:

maarjah wat je kan doen:
1-12 Test E 500mg EW
1-4 Dbol 30mg ED
14-16 Nolva 20mg ED

Dbol in dit geval dus al kickstart.

Steroiden gebruik stopt je groei. Op 1.73 zou ik zelf toch nog de hoop hebben een paar cm te groeien.

voor puisten weg te werken heb ik wel isotretinoïne , kan ik aangraken via een bevriende apotheker , heb ik het al over gehad indien nodig :)
Je weet dat roa een tijdje kost voordat het zijn werk doet en het waarschijnlijk in het begin zelfs zal verergeren? En dat het ook ten strengste af te raden is om het tijdens de kuur te doen omdat dbol enorm zwaar op je lever is? Je hebt nog veel in te lezen voordat je ergens mee begint.

Dbol + roa is een slechte combi voor je lever, en dan is het ook nog niet bekend of je alcohol nuttigt.

Je weet dat roa een tijdje kost voordat het zijn werk doet en het waarschijnlijk in het begin zelfs zal verergeren? En dat het ook ten strengste af te raden is om het tijdens de kuur te doen omdat dbol enorm zwaar op je lever is? Je hebt nog veel in te lezen voordat je ergens mee begint.

Dbol + roa is een slechte combi voor je lever, en dan is het ook nog niet bekend of je alcohol nuttigt.
geen alcohol voor mij :) maar perfect cycle van athletic xtreme nemen ter ondersteuning van de lever ?

weetje wat ook een goeie oral kuur is

6weken nolva, 30mg per dag.

Hoe haal je het in je bolle kop om te gaan kuren met deze stats...

mijn probleem is gewoon dat ik overal wel mooi aankom , behalve de plek waar ik echt wil , mijn armen :headbang:

maandag borst en triceps , dinsdag rug en biceps , woensdag schouders en triceps , donderdag benen , vrijdag biceps en schouders in het weekend 2 rustdagen soms doe ik zondag nog benen en elke dag wat oefeningen buik buiten zaterdag en zondag

Nogal een ongelijk schema, maar op 66kg zou ik me ook nog helemaal geen zorgen maken over achterlopende spiergroepen. Pak je wel veel compound oefeningen? Nogal overkill voor schouders/triceps, die pak je 3x, bicep 2x, rug/borst/soms benen 1x.

Ik pak zelf amper isolatie oefeningen voor armen, zware compounds doen ze goed. afmaken met 1 isolatie oefening bi's/tri's op laag gewicht en hoog in reps +-12. Wat zijn je oefeningen?

Nouja, je schema opzet is in ieder geval geschikt kuurders :roflol:

Kan die vriend niet wat sust voor je regelen dan? Hoef je hier geen bronnen te vragen.
Ooh en een mooie pen voor mij [emoji16]

Terug
Naar boven