MuscleMeat

Haaruitval

• Topic Starter Topic Starter
Alles terug. Maar goed ik had het ook niet heel drastisch. Linker widow peak was receding en ik had een dunnere haarlijn. Alles is teruggekomen.
Maar zonder masteron en die haarstack, dus stel jij doet alleen test, begint het dan ook weer uit te vallen? Dus die haarstack gebruik jij perm zeg maar?

Ik ben te homofiel om dat te laten gebeuren. Ik doe er alles aan om het te fixen, maakt me geen een fl**ker uit of ik moet iemand gaan moorden. Niemand pakt mijn haar af.
Ja begrijpelijk. Uiterlijk is nummer 1 prioriteit in deze wereld, daarna volgt de rest. Als dat niet op orde is ben je eigenlijk toch al een soort van dood. Je moet die wijfies laten zien dat het om jou draait, niet om hun.

Ik ben te homofiel om dat te laten gebeuren. Ik doe er alles aan om het te fixen, maakt me geen een fl**ker uit of ik moet iemand gaan moorden. Niemand pakt mijn haar af.
Wat ben ik blij dat ik niet jou kapper ben🤣🤣🤣

Maar zonder masteron en die haarstack, dus stel jij doet alleen test, begint het dan ook weer uit te vallen? Dus die haarstack gebruik jij perm zeg maar?
Ik kan zelf masteren gebruiken en geen uitval hebben of beperkt. Ik doe momenteel max 500 test. Ik had vroeger ook die urge om zo groot mogelijk te worden, maar naarmate je ouder wordt denk je anders na over dingen. Voor anderen hoef je het niet te doen, want 99% van de gasten zijn fucking dyel. En vrouwen geven meer om je kop en vooral DHT's maken je fucking lelijk. Ja ik gebruik keto for life.

Wat ben ik blij dat ik niet jou kapper ben🤣🤣🤣
Hou op met mij. Toevallig is mijn huidige kapper vandaag op vakantie en moest bij een andere die het niet heeft gedaan zoals ik wil. Ben nog steeds overstuur. Die shit maakt je zo fucking depressed.

Een goede kapper vinden is een van de meest stressvolle dingen in je leven. Letterlijk middeleeuwse martelpraktijken. En dan vragen ze of het goed is, terwijl je vanbinnen je longer eruit schreeuwt. Vreselijke ervaring.

Nee nee, ik heb een eigen bedrijf en werk op vrijwel alle basissen in noordoost NL🤗
Ahhhh dacht dat ik had gelezen dat je bij de Kmar had gezeten maar verkeerde persoon dan. Maarja vaseline. Wij gebruiken het voornamelijk voor rubber pakkingen in brandstof of olie leidingen om uitdroging te voorkomen van de pakking. Moet het wel pertroleum/zuur vrije vaseline zijn anders werkt het tegen.

Ik kan zelf masteren gebruiken en geen uitval hebben of beperkt. Ik doe momenteel max 500 test. Ik had vroeger ook die urge om zo groot mogelijk te worden, maar naarmate je ouder wordt denk je anders na over dingen. Voor anderen hoef je het niet te doen, want 99% van de gasten zijn fucking dyel. En vrouwen geven meer om je kop en vooral DHT's maken je fucking lelijk. Ja ik gebruik keto for life.

Hou op met mij. Toevallig is mijn huidige kapper vandaag op vakantie en moest bij een andere die het niet heeft gedaan zoals ik wil. Ben nog steeds overstuur. Die shit maakt je zo fucking depressed.
Gewoon lekker af een toe een blast en verder lekker cruisen. Als je groot bent van jezelf en die genen hebt. Blijf je op 500mg test ook groot. Je blijft er ten eerste in je gezicht veel beter uitzien, in jou geval behoud je je haar. Mentaal voel je je veel beter, althans dat geldt voor mij. Plus vrouwen vinden 9/10 keer een lichaam van rond de 100/105kg er ook nog is beter uitzien dan dat 115kg + werk. (Niet dat je het het daarvoor niet moet doen) maar het is win win.

Ahhhh dacht dat ik had gelezen dat je bij de Kmar had gezeten maar verkeerde persoon dan. Maarja vaseline. Wij gebruiken het voornamelijk voor rubber pakkingen in brandstof of olie leidingen om uitdroging te voorkomen van de pakking. Moet het wel pertroleum/zuur vrije vaseline zijn anders werkt het tegen.
Klopt dat was ik! Koning Willem 3 was ik aan het werk💪🏽 was blikseminslag geweest

Gewoon lekker af een toe een blast en verder lekker cruisen. Als je groot bent van jezelf en die genen hebt. Blijf je op 500mg test ook groot. Je blijft er ten eerste in je gezicht veel beter uitzien, in jou geval behoud je je haar. Mentaal voel je je veel beter, althans dat geldt voor mij. Plus vrouwen vinden 9/10 keer een lichaam van rond de 100/105kg er ook nog is beter uitzien dan dat 115kg + werk. (Niet dat je het het daarvoor niet moet doen) maar het is win win.
Natuurlijk zou ik overal zoveel mogelijk massa erop willen plakken, dat kut stemmetje blijft altijd. Niks is nooit goed genoeg. Alles kan groter, beter, droger. Er gaat niks boven die feel dat je steeds meer progressie ziet. Meer massa, meer aders, meer droogheid. Alles waar je zo hard voor hebt gewerkt heeft iets opgeleverd, dat voelt gewoon goed. Maar voor wat/wie/wat doe je het. Voor jezelf? Je bedoelt voor je BDD. We strugglen allemaal met die shit. Geen grote gast hier zou ooit kunnen voorstellen om zo skinny te zijn voordat hij begon. En plus je hebt een image gecreëerd van jezelf. Je kan niet meer terug. Alle mensen herkennen jou zoals jij nu eruit ziet. Kijk maar wat ze zeggen als je al die massa verliest. Die shit doet wat met je. Je bent gewoon fucking gevangen,

……..

Weet jij waarom er op sites als de haargroeispecialst, maar ook hier op het forum, zo positief wordt gepraat over de keto 2% shampoo. Terwijl wanneer je dit voorgeschreven krijgt door de huisarts voor bv roos, in de bijsluiter staat dat tot 10% van de gebruikers haaruitval als bijwerking heeft. Verder staat niks genoemd over positieve effecten op het haar.

Weet jij waarom er op sites als de haargroeispecialst, maar ook hier op het forum, zo positief wordt gepraat over de keto 2% shampoo. Terwijl wanneer je dit voorgeschreven krijgt door de huisarts voor bv roos, in de bijsluiter staat dat tot 10% van de gebruikers haaruitval als bijwerking heeft. Verder staat niks genoemd over positieve effecten op het haar.
Omdat ze willen dat je lelijk blijft. Overigens is het wel zo dat het haaruitval kan veroorzaken als je het te vaak gebruikt. Bij toeval hebben ze ontdekt dat het ook positief effect heeft op MPB

Dit zijn de dingen die ze je moeten leren op school niet onnozele dingen zoals de stelling van pytagras en andere fratsen. Zal veel zelfmoorden schelen.

Niemand heeft oprecht het beste met je voor behalve je moeder.

Terug
Naar boven