AndroidHealthClinic

Haaruitval

• Topic Starter Topic Starter
Boys onder elkaar!

Zelf heb ik een haartransplantatie gehad, en daarvoor een jaar lang vooraf goed geleefd inclusief vitamine Biotine en een medicijn finasteride geslikt!
Mijn behandeling was super goed/nu ken ik de eigenaar persoonlijk en heb mijn fitniss leven met hem gedeeld!
Hij zei jongen; pak geen testosteron want je verliest meteen alles/nu wil ik graag weten van jullie/

Als je elke dag finasteride slikt/waardoor je testosteron geremd word en je geen haar uitval krijgt/
Ga ik dan nog wel vooruit
Of kan ik in combinatie met dat medicijn wel gewoon kuren zonder dat ik m’n kapsel verneuk

Ik heb in het verleden wel eens wat gebruikt/maar na de behandeling alleen 1 kuur anavar gepakt en gelezen daar geen gezeik mee te krijgen

Is dit dan t enige wat ik nog extra kan doen of denken jullie bij combinatie met die finasteride het wel mogelijk is iets zwaarders te gaan doen!?

Zelf heb ik me erbij neergelegd en me gefocust op meer te gaan tonen, dus drogen en strakker/maargoed

Het liefste verbeter ik m’n pr’s waar ik dus wel iets voor nodig heb!

Graag jullie ondervindingen hierin, alvast bedankt boys
Gewoon proberen. als je merkt dat je meer haar verliest dan normaal, dan keuzes maken of stoppen of doorgaan, kiezen wat je meer waard is. Ik geloof niet dat je van “1” test kuurtje meteen al je haar uitvalt.

Haar is één van de voornaamste reden die mannen fucking onzeker maakt. De meesten doen ze zich gewoon stoer voor, maar als alleen in bed liggen janken ze zichzelf in slaap. Iedereen van jullie.

Kijk bijvoorbeeld naar Bradley Martyn. Heeft letterlijk alles; veel geld, eigen gym, genoeg lekkere wijven die hij kan fixen, op zich prima looks, goede body etc. En alsnog kan hij er niet overeen komen. Dus we houden op met die onzin.

Haar is één van de voornaamste reden die mannen fucking onzeker maakt. De meesten doen ze zich gewoon stoer voor, maar als alleen in bed liggen janken ze zichzelf in slaap. Iedereen van jullie.

Kijk bijvoorbeeld naar Bradley Martyn. Heeft letterlijk alles; veel geld, eigen gym, genoeg lekkere wijven die hij kan fixen, op zich prima looks, goede body etc. En alsnog kan hij er niet overeen komen. Dus we houden op met die onzin.
Vanaf mijn 18e werd ik al kaal en het maakt idd wel onzeker maar heb er nog nooit om moeten janken..😆 wel draag ik om die reden dagelijks hoofdbedekking ondanks kortste stand van de tondeuze👽

Vanaf mijn 18e werd ik al kaal en het maakt idd wel onzeker maar heb er nog nooit om moeten janken..😆 wel draag ik om die reden dagelijks hoofdbedekking ondanks kortste stand van de tondeuze👽
klopt en een enkele vorm van onzekerheid is voor ons mannen één te veel. Vrouwen ruiken die shit aan je als fucking bloedhonden.

Ik scheer bewust mijn hoofd kaal, begon ik mee toen ik 16 was en nog een volle bos met dik haar had...ben nu 42 en ben mijn hoofd al die jaren blijven scheren.

Dit is wie ik ben, heeft niks te maken met onzeker zijn omdat ik geen haar zou hebben. Als ik het zou laten groeien heb ik aan de zijkant haar en bovenop ook alleen bovenop veel minder. Maar boeit me echt totaal niet.

Ik ben en blijf een kaalkop.

💪🏽🦾

Ik scheer bewust mijn hoofd kaal, begon ik mee toen ik 16 was en nog een volle bos met dik haar had...ben nu 42 en ben mijn hoofd al die jaren blijven scheren.

Dit is wie ik ben, heeft niks te maken met onzeker zijn omdat ik geen haar zou hebben. Als ik het zou laten groeien heb ik aan de zijkant haar en bovenop ook alleen bovenop veel minder. Maar boeit me echt totaal niet.

💪🏽🦾
Heb je het scheermes kaal ja?
Maar zo was hij niet bedoeld, als je het scheert met een tondeuze dan blijf je kale plekken zien. Zelfs met scheermeskaal

• Like
Waarderingen: K82
Heb je het scheermes kaal ja?
Maar zo was hij niet bedoeld, als je het scheert met een tondeuze dan blijf je kale plekken zien. Zelfs met scheermeskaal
Scheermes ja. Die paar kale plekken die in extra heb achterop mijn kop daar mogen andere mensen lekker tegen aan kijken, heb ik totaal geen last van.

Maar ik snap het wel hoor, voor sommige mannen is het hebben van hoofdhaar, of het niet hebben er van, echt een ding.

💪🏽🦾
Goed verhaal. Ik ga het nog een keer lezen.

Ik weet nog goed dat ik de eerste keer Masteron gebruikte en ik tijdens het douchen een hele pluk met haren in mijn had zag chillen. Ik was bereid om 112 te bellen, want Ik kreeg geen lucht meer. Ik zag mijn leven voorbijflitsen. Nooit meer

Waarom doen we deze shit niet. Vrouwen hebben ook pruiken, nep nagels, nep t**ten, nep wimpers, nep billen. Waarom mogen wij niks nep

Insane verschil trouwens

Ik weet nog goed dat ik de eerste keer Masteron gebruikte en ik tijdens het douchen een hele pluk met haren in mijn had zag chillen. Ik was bereid om 112 te bellen, want Ik kreeg geen lucht meer. Ik zag mijn leven voorbijflitsen. Nooit meer
Maar op normaal testosteron heb je geen last van haaruitval, want dan zet toch ook om naar dht?

Alles heeft te maken met de gevoeligheid van de haarfollikels(aka genetics). Sommige mensen nemen 200 test en verliezen alsnog haar. En sommigen blasten 700mg test en verliezen niets.

Test zet om naar DHT na een bepaalde hoeveelheid(zo ver ik weet). Ik zou bij voorbaat altijd preventief shit nemen. Hoe langer je wacht hoe kleiner de kans is dat je het nog kan fixen. Beetje hetzelfde principe als met gyno. Ik heb beiden weten terug te draaien omdat ik er vroegtijdig bij was. Als iedereen dat zou doen, zou hetzelfde gebeuren bij hen.

Alles heeft te maken met de gevoeligheid van de haarfollikels(aka genetics). Sommige mensen nemen 200 test en verliezen alsnog haar. En sommigen blasten 700mg test en verliezen niets.

Test zet om naar DHT na een bepaalde hoeveelheid(zo ver ik weet). Ik zou bij voorbaat altijd preventief shit nemen. Hoe langer je wacht hoe kleiner de kans is dat je het nog kan fixen. Beetje hetzelfde principe als met gyno. Ik heb beiden weten terug te draaien omdat ik er vroegtijdig bij was. Als iedereen dat zou doen, zou hetzelfde gebeuren bij hen.
Ja ok duidelijk. Welke stack zou jij/heb jij gebruik(t)en zodra je merkt dat er haarverlies in het spel is?

Ja ok duidelijk. Welke stack zou jij/heb jij gebruik(t)en zodra je merkt dat er haarverlies in het spel is?
Ik zou eerst kijken of de supplementen die er zijn iets voor jou uithalen. Begin met keto shampoo(2%). Pumpkin seed oil/Saw palmetto heeft bij mij ook wonderen gedaan voor thickness. Er zijn talloze studies die dit overigens beamen. Daarna ga je over naar de hardcore stuff zoals Duta/fina/monix etc. Als dat allemaal niks uithaalt, wat ik betwijfel, als je alleen test zou gebruiken, dan zou ik deca only doen oid.

Of zo'n laag mogelijk dose test met fina. Het lijkt mij sterk dat iemand zo fucked is dat dat allemaal niet werkt.

Terug
Naar boven