MuscleMeat

Halfbroer Saddam onthoofd bij z'n ophanging

Lijkt mij een rare gedachte als je daar zou staan, wetende dat het binnen enkele minuten afgelopen is. Angst, niet normaal waarschijnlijk.
ach, volgens mij heeft hij zelf genoeg genoten van dit soort gebeurtenissen toen hij nog "de man" was in irak.

sja...k*t dat het zo gelopen is, hopelijk was het een pijnloze dood...onthoofding lijdt pas na 5-6 seconden tot de dood...die maak je dus nog mee bewust:(

vroegah gebeurden executies in Arabische landen gewoon met een oudewets hakblok en een vlijmscherp kromzwaard en in Saudie Arabië nog steeds zelfs...hij had minder mazzel:o

wat k*t? dit is uitschot van irak en dat zegt al veel :')

• Topic Starter Topic Starter
sja...k*t dat het zo gelopen is, hopelijk was het een pijnloze dood...onthoofding lijdt pas na 5-6 seconden tot de dood...die maak je dus nog mee bewust:(

vroegah gebeurden executies in Arabische landen gewoon met een oudewets hakblok en een vlijmscherp kromzwaard en in Saudie Arabië nog steeds zelfs...hij had minder mazzel:o

dat lijkt me echt bizar zeg, zie je daar je eigen lichaam nog liggen zonder kop brrr..

Dat lijkt me eerlijk gezegd flauwekul. Door de klap ben je direct buiten bewustzijn. Daarbij is het ook erg vreemd dat als je kop er niet af scheurt je wel buiten bewustzijn zou gaan en als je kop er vanaf scheurt (dus breekt ook alles wat er te breken valt) je nog 6 seconden bij bewustzijn zou blijven. Vreemd :rolleyes:

Wat boeit het? Als je haar maar goed zit!

Dat lijkt me eerlijk gezegd flauwekul. Door de klap ben je direct buiten bewustzijn. Daarbij is het ook erg vreemd dat als je kop er niet af scheurt je wel buiten bewustzijn zou gaan en als je kop er vanaf scheurt (dus breekt ook alles wat er te breken valt) je nog 6 seconden bij bewustzijn zou blijven. Vreemd :rolleyes:

probeer het uit, zorg dat je wel snel kan typen, want we willen natuurlijk wel weten hoe het echt zit :p

Wat boeit het? Als je haar maar goed zit!

:roflol:

die linksboven?? nee daar zie je ze niet op het schavot staan

Is een hoax, Fok! zuigt. Net zoals andere sites overigens, die foto's zijn met recht OUD!!

Terug
Naar boven