MuscleMeat

Executie van Saddam Hoessein zal gefilmd worden

Ook blij zijn dat generaliserende opmerkingen altijd onwaarheden zijn. In het geval dat het over bepaalde bevolkingsgroepen gaat kan het verkeerd worden opgevat (met als gevolg topic reports). Die ben ik dan liever voor.

moslims zijn over het algemeen gruwelijker als westerse landen en worden daarom ook minder geaccepteerd in het westen. Dat is dus geen generaliseren? want generaliseren zijn altijd onwaarheden.

Martie, je begrijpt er weer weinig van volgens mij ;)

Die zijn idd een stuk beschaafder dan moslims en christenen ja. :)

:roflol: Uit eerste hand kan ik je vertellen dat het heel erg tegenvalt. Alleen de Thais gebruiken namelijk die jaartelling, zo beschaafd zijn ze daar niet. Een land waar ze krantjes verkopen met foto's van de zwaarste ongelukken. Land waar ze zwaar onder de Yaa-ba de weg op gaan en dan ook zwaar crashen. Land waar je als buitenlander een Farang bent en eigenlijk weinig rechten kent. Maar verder zijn het wel aardige mensen hoor.

1 strop $10
valluikje bouwen $1000
paar beulen betalen $500

Saddam die krijgt wat hij verdient: priceless

Het mag dan Middeleeuws en onbeschaafd zijn, het is een pak efficienter en goedkoper dan die injecties, en het faalt nooit.

:roflol: Uit eerste hand kan ik je vertellen dat het heel erg tegenvalt. Alleen de Thais gebruiken namelijk die jaartelling, zo beschaafd zijn ze daar niet. Een land waar ze krantjes verkopen met foto's van de zwaarste ongelukken. Land waar ze zwaar onder de Yaa-ba de weg op gaan en dan ook zwaar crashen. Land waar je als buitenlander een Farang bent en eigenlijk weinig rechten kent. Maar verder zijn het wel aardige mensen hoor.

Inderdaad een stuk beschaafder dan moslims en christenen dus. :D

Gevaarlijk goedje, die gerin oil. Ik ben trouwens het nieuwe boek van Richard Dawkins aan het lezen, 'God als misvatting', Echt een aanrader! Als je wil stuur ik het je op als ik het uit heb. :)

Wisten jullie dat het vandaag een feestdag is volgens de Islam. En dat houdt in dat er geen mensen gedood mogen worden door toedoen van iemand anders.
Dat hoorde ik vandaag bij de Turkse bakker.

Lekker joh, broodje Döner...

Waar is dat filmpje nou. Ik moet het zien!

Die ene stelt niks voor.

Terug
Naar boven