Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jup ik moet zeggen hij staat wel stylish op die foto ... zou hij geposeerd hebben? zou zo voor Ralph lauren kunnne werken...
moest ik ook aan denken. Alleen dacht ik aan Hugo BossNeukfouten moeten worden uitgeroeid, en we kunnen er hier ook wel van die gasten vinden, blijkt...

ik dacht eigenlijk dat dit ****ing forum over Bodybuilding ging, maargoed, gaat het hier opeens over de grootste neukfout die er gemaakt is. En t*ring nog aantoe, wat ken het bommen als er een film van hem komt, leuk toch??! Lekker onderuit op de bank zijn ****ing dood bekijken, geweldig. Neukfouten moeten worden uitgeroeid, en we kunnen er hier ook wel van die gasten vinden, blijkt...
. Ik vertrouw de "Iraakse authoriteiten" niet zo. Mocht het wél goed gaan allemaal, dan gebeurt het dus onaangekondigd en dan hoor je ineens dat saddam vorige week is omgebracht. Misschien vond dit proces zelfs wel twee weken geleden plaats... En was Elvis er ook bij.ik dacht eigenlijk dat dit ****ing forum over Bodybuilding ging, maargoed, gaat het hier opeens over de grootste neukfout die er gemaakt is. En t*ring nog aantoe, wat ken het bommen als er een film van hem komt, leuk toch??! Lekker onderuit op de bank zijn ****ing dood bekijken, geweldig. Neukfouten moeten worden uitgeroeid, en we kunnen er hier ook wel van die gasten vinden, blijkt...

ik dacht eigenlijk dat dit ****ing forum over Bodybuilding ging, maargoed, gaat het hier opeens over de grootste neukfout die er gemaakt is. En t*ring nog aantoe, wat ken het bommen als er een film van hem komt, leuk toch??! Lekker onderuit op de bank zijn ****ing dood bekijken, geweldig. Neukfouten moeten worden uitgeroeid, en we kunnen er hier ook wel van die gasten vinden, blijkt...

hoor zojuist dat hij geexcecuteerd is
volgens mij wordt de chaos in Irak alleen maar groter