AndroidHealthClinic

Executie van Saddam Hoessein zal gefilmd worden

ik heb altijd wel sympathie gehad voor die man,hij heeft iets

Misselijkmakend om iemand z'n laatste momenten te filmen.

ik dacht eigenlijk dat dit ****ing forum over Bodybuilding ging, maargoed, gaat het hier opeens over de grootste neukfout die er gemaakt is. En t*ring nog aantoe, wat ken het bommen als er een film van hem komt, leuk toch??! Lekker onderuit op de bank zijn ****ing dood bekijken, geweldig. Neukfouten moeten worden uitgeroeid, en we kunnen er hier ook wel van die gasten vinden, blijkt...

ik dacht eigenlijk dat dit ****ing forum over Bodybuilding ging, maargoed, gaat het hier opeens over de grootste neukfout die er gemaakt is. En t*ring nog aantoe, wat ken het bommen als er een film van hem komt, leuk toch??! Lekker onderuit op de bank zijn ****ing dood bekijken, geweldig. Neukfouten moeten worden uitgeroeid, en we kunnen er hier ook wel van die gasten vinden, blijkt...

Over neukfouten gesproken, je bent zelf ook niet echt een vlammend personage, wel?

Waarschijnlijk hangen ze hem morgen al op. Hij is overgedragen aan de Irakese authoriteiten.

Ja, zou zo maar kunnen. Of hij ontsnapt of er gebeurt iets anders waardoor hij zoek raakt:D. Ik vertrouw de "Iraakse authoriteiten" niet zo. Mocht het wél goed gaan allemaal, dan gebeurt het dus onaangekondigd en dan hoor je ineens dat saddam vorige week is omgebracht. Misschien vond dit proces zelfs wel twee weken geleden plaats... En was Elvis er ook bij.

Ik verwacht morgenochtend toch wel de beelden van zijn executie, volgens een Irakese rechter zal hij uiterlijk zaterdag hangen.

treist, afgevaardigden uit de usa erbij....zijn wapenleveranciers komen even kijken of hij wel echt dood is. Triest volk.

waarom denk je dat er nog een seizoen van 24 komt?

Bbbbb.. baterry Aziz

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Misschien pleegt hij wel zelfmoord op de valreep, zie ik hem nog wel toe in staat. Ofwel wachten ze tot het vuurwerk om hem op te knopen :)

Ben jij dom ofzo?

Weet je wel in welke sectie je zit? :hamer:

Volgens mij ben jij ook een neukfout met je uitspraken. :rolleyes:

hoor zojuist dat hij geexcecuteerd is
volgens mij wordt de chaos in Irak alleen maar groter

Terug
Naar boven