DannyT
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 13%
Hallo ik ben nieuw hier en ik ben nu ongeveer 2 maandjes bezig met training. Nu wil ik graag weten of ik het goed aanpak. Ik ben erg intensief bezig met cardio ik heb de afgelopen 2 maanden bijna elke dag een uur gerent en 15 minuten gefietst en soms nog wat van die bootoefeningen met 2 dagen rust in de week. ik doe ook een beetje kracht training maar dit doe ik maar 3 keer in de week. Ik doe het ongeveer zo: Maandag doe ik anderhalf uur cardio en dan half uur armen en dinsdag alleen cardio woensdag doe ik vrij weinig alleen buikspier kwartier en wat kracht voor buikspieren en donderdag doe ik weer alleen cardio en vrijdag doe ik cardio en borst en dan 2 dagen helemaal niks. Toen ik begon met trainen was ik 92 kilogram en 1 meter 179 met een BF% van ongeveer 24% dit kwam omdat ik elke dag twee liter cola dronk en nauwelijks bewoog, ook rookte ik elke week een pak shag op en ik at allemaal troep met name burgers en hotdogs en 2 zakken chips als het niet meer was. Maar ik ben nu 4 maanden gestopt met roken, en ook heb ik sinds de laatste 2 maanden mijn hele dieet veranderd. Ik drink ALLEEN water en verse sinaasappelsap. Ik eet de hele dag door alleen maar salade en zoveel mogelijk groenten en pasta en ik train 5 dagen in de week maar ik heb geen spierpijn. Ik ben nog maar 18 jaar moet ik erbij zeggen. Ik heb de laatste 2 maanden bijna 17 kilo verloren en mijn BF% is gezakt van 24 naar 17. maar ik denk dat mijn gewicht nu wel ok is maar nu weet ik niet hoe ik alleen bf lager kan krijgen zonder nog meer gewicht te verliezen? Of werkt dat niet zo. Ik drink geen shakes op dit moment ik gebruik ook geen supplementen ik drink alleen water. Nu heb ik best veel geduld het hoeft niet extreem snel te gaan ik train eigenlijk alleen om mezelf goed te voelen en omdat ik heel hard wil rennen.
Nou weet ik niet of ik dit in het goede forum geplaatst heb, mocht dit niet het geval zijn verplaats hem maar.
Verder wil ik graag wat tips als ik iets fout doe, en plaats ook nog maar wat over voedsel wat ik absoluut moet vermijden en wat ik absoluut moet eten, ik eet best veel vlees maar geen varkensvlees omdat ik varken een vies beest vind xD.
Nou dank je wel voor het lezen en groetjes
Nou weet ik niet of ik dit in het goede forum geplaatst heb, mocht dit niet het geval zijn verplaats hem maar.
Verder wil ik graag wat tips als ik iets fout doe, en plaats ook nog maar wat over voedsel wat ik absoluut moet vermijden en wat ik absoluut moet eten, ik eet best veel vlees maar geen varkensvlees omdat ik varken een vies beest vind xD.
Nou dank je wel voor het lezen en groetjes