MuscleMeat

Hallo

Tines

Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
65kg
Hallo,

Ik weet niet of dit het goede topic is, zo niet dan hoor ik dat vanzelf.

Ik zou me eerst even voorstellen:

Ik ben Martijn ik ben 16 jaar, bijna 17 ga nu naar 4-havo, doe nu 1 jaar aan Kempo (vechtsport) en ben al paar maanden bezig met het trainen van mijn buikspieren en armspieren (door middel van push ups en halters en buikspieroefeningen van de training.

Laatst keek ik in de spiegel, even kijken of het al wat veranderd is en ja dat was het ook, maar mijn linker kant van mijn buikspieren is groter dan mijn rechter helft. En dat geldt ook voor mijn borstspieren. Links is weer groter dan rechts.

Ik heb ook het gevoel als ik gewone sit-ups doe met mijn armen in mijn nek, dat ik mijn linker helft ook meer aan span dan rechts en dat kan ik gewoon niet verhelpen.

Iemand een idee hoe ik mijn rechter deel van mijn lichaam meer kan gebruiken? En dat het weer gelijk wordt.

Ik was overigens niet van plan om naar een sportschool te gaan en vervolgens daar te gaan trainen, want ik heb het ja,, nogal druk. School, Kempo, werk en natuurlijk vrienden :P .

Ik hoop dat iemand mij kan helpen,

Martijn.:)

Probeer met je rechterarm te :wanker: inplaats van je rechter ;):p:rolleyes:

1m79 65kg :roflol:

- je bent ziekelijk mager
- je staat kei droog
- blokjuuuhhsss en bicceeepppzzz ftw toch!!!

zolang dit maar groot is, zal de rest een worst wezen toch !
:sd:

nee, als je je hiervoor aanmeldt om alleen dat, denk ik niet dat je hulp zal krijgen

nog zo een debiel :roflol:

je moet touwtje springen op alleen je rechter been als warming up, dan je routine weer uitvoeren en je zult merken dat je nu ook je rechter deel nu ook goed aanspant

• Topic Starter Topic Starter
Wokeey, bedankt dan maar:(

---------- Toegevoegd om 11:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:07 ----------

je moet touwtje springen op alleen je rechter been als warming up, dan je routine weer uitvoeren en je zult merken dat je nu ook je rechter deel nu ook goed aanspant

Kijk, hier heb ik wat aan. Hartstikke bedankt voor je tip.:)

Hallo,

Ik ben Martijn ik ben 16 jaar, bijna 17 ga nu naar 4-havo, doe nu 1 jaar aan Kempo (vechtsport) en ben al paar maanden bezig met het trainen van mijn buikspieren en armspieren (door middel van push ups en halters en buikspieroefeningen van de training.

Laatst keek ik in de spiegel, even kijken of het al wat veranderd is en ja dat was het ook, maar mijn linker kant van mijn buikspieren is groter dan mijn rechter helft. En dat geldt ook voor mijn borstspieren. Links is weer groter dan rechts.

Ik heb ook het gevoel als ik gewone sit-ups doe met mijn armen in mijn nek, dat ik mijn linker helft ook meer aan span dan rechts en dat kan ik gewoon niet verhelpen.

Iemand een idee hoe ik mijn rechter deel van mijn lichaam meer kan gebruiken? En dat het weer gelijk wordt.

Ik was overigens niet van plan om naar een sportschool te gaan en vervolgens daar te gaan trainen, want ik heb het ja,, nogal druk. School, Kempo, werk en natuurlijk vrienden :P .

zit je dan niet op het verkeerde forum en kan je niet beter naar het fitness forum.iedereen hier zit met een grote regelmaat in de sportschool

zit je dan niet op het verkeerde forum en kan je niet beter naar het fitness forum.iedereen hier zit met een grote regelmaat in de sportschool

Ja, misschien heb je daar wel gelijk in. Maar dit was de enigste 'site' / forum, waar ik dacht dat jullie mijn vraag wel konden beantwoorden.

Maar bedankt voor de moeite:)

maak je er maar niet te druk om het trekt vanzelf wel bij ik zien dat je a.jong bent en er nog een heleboel moet groeien en b.je nog erg licht ben en als je straks wat zwaarder word trekt het vanzelf wel bij (meestal) succes ermee

maak je er maar niet te druk om het trekt vanzelf wel bij ik zien dat je a.jong bent en er nog een heleboel moet groeien en b.je nog erg licht ben en als je straks wat zwaarder word trekt het vanzelf wel bij (meestal) succes ermee

Oke :) dat merk ik dan wel idd. En ik zal binnenkort wel een touwtje kopen :P Hopelijk dat dat helpt.

Hallo,

ik denk dat je meer positieve en hulpzame reacties zal krijgen als je je hele lichaam traint. ik dacht ook vroeger dat mijn abs en biceps de enige spieren waren totdat ik op dit forum begon te lezen. je moet gewoon je hele lichaam trainen of niets. ook zul je echt meer moeten eten. (ik neem aan dat je nu wel je hele lichaam gaat trainen)

groet pieter

edit: ik lees net dat je niet van plan bent om regelmatig naar de sportschool te gaan. dus mijn bericht heeft weinig zin. je zou idd beter naar een fitness forum kunnen gaan.
en trainen kost niet zoveel tijd hoor. ongeveer 3 uurtjes in de week.

Laatst bewerkt:
Ik zou wel naar de sportschool willen, maar dat komt qua tijd gewoon niet uit. Als ik over 2 jaar mijn havo diploma heb gehaald (wat toch wel het belangrijkste is) ga ik me aan melden bij de sportschool. En hoezo zou ik dan niet ondertussen gewoon het een en ander thuis trainen als ik tijd over heb?

Terug
Naar boven