Fitness Seller

Halo 3

Ik vond Halo 2 ook vet.. weet niet wat iedereen er zo k*t aan vond ???

Legendary uitgespeeld samen met een maat van mij :), nu nog alle skulls zoeken. Ben ook bezig met ranked matches nu, beste xbox live ervaring tot nu toe!

Ik vindt singleplayer die ik had gezien maar saai, heel droge actie. Een simpele shooter bied kwa singeplayer meer dan wat halo doet wat ik gezien heb.

Ik vindt singleplayer die ik had gezien maar saai, heel droge actie. Een simpele shooter bied kwa singeplayer meer dan wat halo doet wat ik gezien heb.

Missie 1 en 7 zijn saai maar de rest is echt een geweldige aaneenschakeling van actie.

Heb je het wel gespeeld?

ik vind halo zoiezo gaar, ik snap gewoon niet waarom er zoveel mensen zjin die gek zijn op dat spel.

Halo 3 was echt weer geweldig, de shields die toegevoegd zijn zijn ook erg tof om te gebruiken. Echt n toppertje!

Maar hoe is de grafische vooruitgang ten opzichte van Halo 2?

Ik ga hem zo uit de verpakking halen! :D Ik had hem al even in huis maar ik had het megadruk andere dingen, nu ben ik ziek en kan ik mooi de hele dag spelen. Jeej!

Nee, alleen effe 15 min gezien bij een vriend, ik vondt er geen **** aan.

Je kan niet goed oordelen over een game waarbij je maar 15 minuten GEZIEN heb. Je kan het niet eens beoordelen na 15 min SPELEN. Het is echt gewoon een topgame, lekkere snelle multiplayer ook :D

Terug
Naar boven