MuscleMeat

Handje drukken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik heb menig jongen verslaan met armpje drukken(waaronder een vent met gigantische onderarmen ex stratenmaker) daar had ik t meeste moeite mee:P soms won ik wel eens een kratje bier:P

maar goede tips hiervoor:
doe veel hammercurl train je handen(grip)
leer de tegenstander pijn doen door alleen zijn hand al te pakken..(knijpkracht)
deadlift hold
bicepcurl
pak de zijkant van de biceps doormiddel van cable armpush(armpje drukken op cablestation)

njah meer tips heb ik zo niet... maar MAgnus die heeft de beste tips verder;)
 
ik heb menig jongen verslaan met armpje drukken(waaronder een vent met gigantische onderarmen ex stratenmaker) daar had ik t meeste moeite mee:P soms won ik wel eens een kratje bier:P

Vind je het gek dat je wint met jou stats :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
ik heb menig jongen verslaan met armpje drukken(waaronder een vent met gigantische onderarmen ex stratenmaker) daar had ik t meeste moeite mee:P soms won ik wel eens een kratje bier:P

maar goede tips hiervoor:
doe veel hammercurl train je handen(grip)
leer de tegenstander pijn doen door alleen zijn hand al te pakken..(knijpkracht)
deadlift hold
bicepcurl
pak de zijkant van de biceps doormiddel van cable armpush(armpje drukken op cablestation)

njah meer tips heb ik zo niet... maar MAgnus die heeft de beste tips verder;)

thnx for the tips!
:thumbs:
 
Met armpje drukken in de kroeg ben ik helemaal klaar mee.(nooit geen fan van geweest in het openbaar)
Mijn ervaring is toch meestal dat mensen niet tegen hun verlies kunnen.
Dit maakte ik laatst mee:
Ik zat in de kroeg langs 2 poolse gasten, een beetje te lullen.
Er was een oudere man bij van zon 55jr, die constant bleef zeuren om een potje armpje drukken, hij was zogenaamd kampioen enz enz.
Na een paar min van gezeur heb ik het toen maar gedaan, ik 135kg volop aan het powerliften elke dag tegen een man van 55 van ong 75kg, ik zag het nut er al niet van in maargoed..
Omdat die man zo zat op te scheppen en allemaal aan mijn arm liep te rukken zette ik dus een keer flink aan met als resultaat dat hij van de stoel afvloog op de grond met zijn hoofd tegen een kruk, natuurlijk zwaar lullig en ook niet mijn bedoeling.
3x raden waar dat op uitgelopen is.. dus was de laatste keer
 
Met armpje drukken in de kroeg ben ik helemaal klaar mee.(nooit geen fan van geweest in het openbaar)
Mijn ervaring is toch meestal dat mensen niet tegen hun verlies kunnen.
Dit maakte ik laatst mee:
Ik zat in de kroeg langs 2 poolse gasten, een beetje te lullen.
Er was een oudere man bij van zon 55jr, die constant bleef zeuren om een potje armpje drukken, hij was zogenaamd kampioen enz enz.
Na een paar min van gezeur heb ik het toen maar gedaan, ik 135kg volop aan het powerliften elke dag tegen een man van 55 van ong 75kg, ik zag het nut er al niet van in maargoed..
Omdat die man zo zat op te scheppen en allemaal aan mijn arm liep te rukken zette ik dus een keer flink aan met als resultaat dat hij van de stoel afvloog op de grond met zijn hoofd tegen een kruk, natuurlijk zwaar lullig en ook niet mijn bedoeling.
3x raden waar dat op uitgelopen is.. dus was de laatste keer

OMG!!:eek:
:roflol:
 
Met armpje drukken in de kroeg ben ik helemaal klaar mee.(nooit geen fan van geweest in het openbaar)
Mijn ervaring is toch meestal dat mensen niet tegen hun verlies kunnen.
Dit maakte ik laatst mee:
Ik zat in de kroeg langs 2 poolse gasten, een beetje te lullen.
Er was een oudere man bij van zon 55jr, die constant bleef zeuren om een potje armpje drukken, hij was zogenaamd kampioen enz enz.
Na een paar min van gezeur heb ik het toen maar gedaan, ik 135kg volop aan het powerliften elke dag tegen een man van 55 van ong 75kg, ik zag het nut er al niet van in maargoed..
Omdat die man zo zat op te scheppen en allemaal aan mijn arm liep te rukken zette ik dus een keer flink aan met als resultaat dat hij van de stoel afvloog op de grond met zijn hoofd tegen een kruk, natuurlijk zwaar lullig en ook niet mijn bedoeling.
3x raden waar dat op uitgelopen is.. dus was de laatste keer

- Hij heeft jou een kus gegeven en jullie zijn nu penvriendjes.......zoiets?

Niet.......ok ehhhm ff denken hoor.......

- Hij had ineens een helder moment met zn zatte kop en kocht bij een winkeltje op de hoek een bosje bloemen voor jou?

Shit, ook niet dus......ehhhm 3x zei je toch?........oh ja.....

- Hij werd dus boos en jij hebt hem een innige knuffel gegeven omdat het ook niet jou bedoeling was om hem te kwetsen en nu zijn jullie immens goede vrienden die dagelijks contact hebben?

Aahh zie je wel dat ik het uiteindelijk wel wist! :D
 
Ik doe nou sinds een halfjaar aan kracht training

Maar toen ik nog studeerde en geen geld had was het de manier om te blijven drinken
Gewoon stevige jongens uitdagen om even armpje te drukken.

En geloof me de keren dat ik verloren heb kan ik op 1 hand tellen.

In ken inderdaad ook de pijn in mijn arm die soms weken aanhield ( niet blij mee )

Bij arm worstelen komt een ook techniek kijken.
Is hij te sterk laat hem bijna winnen, hou je pols van tafel en als hij zwakker word
Neem je het over.

Zorg er voor dat je goed verankert zit, zodat je niet van je kruk gedrukt word.

Ik ga hier niet al mij geheimen prijs geven, anders win ik nooit meer.

succes
 
Ik kan het sterker vertellen, maar dan moet ik liegen.

Haha ik lig in een deuk. :roflol:
Dit is een standaard uitspraak van me Pa en nu zie ik jou dit schrijven.....hihi. :D
 
Haha leuk om dit te weten. Aan het einde wel droog: Some people train too look pretty, I just train to be the strongest.
 
Haha ik lig in een deuk. :roflol:
Dit is een standaard uitspraak van me Pa en nu zie ik jou dit schrijven.....hihi. :D

Ja ach, ik kan het taalgebruik van de oude garde wel waarderen :D
 
Wel grappig hoe die Jones kerel (die blonde reus) in het begin denkt dat hij onklopbaar is.
Check de verbijstering op zijn gezicht op 1:39! Wel jammer voor hem dat zijn onderarm er in de 2e ronde zowat afgerukt wordt door Samuelsson. Heb die Samuelsson wel eens in een filmpje zien barbell curls doen met een kilo of 140... Niet normaal meer :-)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ring name(s) Nathan Jones
Height 2.11 m (6 ft 11 in)
Weight 159 kg (350 pounds) (25 stone)
Billed height 2.16 m (7 ft 1 in)
Born August 21, 1970 (1970-08-21) (age 38)
Gold Coast, Queensland, Australia
Trained by Ultimate Pro Wrestling
Mike Bell
Tom Howard
Debut October 11, 1997


Before his career as a wrestler, Nathan Jones was sentenced to 16 years in Boggo Road Gaol for eight armed robberies between 1985-1987, two of them in Tasmania. During the robberies, he became one of Australia's most wanted. He ended up serving seven years in a maximum-security prison and one year on work release.[1] While in prison, he was introduced to the sport of powerlifting. Within a short space of time, Nathan became the National Powerlifting Champion of Australia.

Nathan also began competing in strongman contests. On the strongman circuit, he was dubbed The Megaman for his imposing physique. As the reigning Australia's Strongest Man, he entered the World Strength Championship at Callander, Scotland on July 29-30, 1995. He took first place, topping a field that included 1993 World's Strongest Man Gary Taylor. The following weekend, he competed in the World Musclepower Championship held at Mintlaw, Aberdeenshire, Scotland. That contest was won by Magnús Ver Magnússon, with Nathan finishing fifth in a field of twelve competitors.[2]

Nathan next took part in the 1995 World's Strongest Man contest. In the arm wrestling event in the qualifying heat, after quickly defeating Phil Martin, twice, Nathan was then matched against Magnus Samuelsson, who had been Europe's arm wrestling champion for several years and who would become the World's Strongest Man in 1998. Samuelsson won the first round in a back and forth struggle. In the second round Nathan refused to go down, and pulled with his opposite arm, twisting his body. This resulted in breaking the arm he was using to wrestle (a spiral fracture of the humerus),[3] and Nathan was out of the competition. Jones returned to the World's Strongest Man competition in 1996 and placed 3rd in a qualifying heat behind Magnús Ver Magnússon and Jorma Ojanaho.[4]

He also participated in a MMA match at PRIDE 1 with PRIDE in October 1997, submitting to Japanese former sumo wrestler Koji Kitao in his only match.
 
Ik was ook altijd een dun mannetje maar versloeg bijna al mijn leeftijdgenoten met handje drukken.

Overigens nooit echt een verklaring voor kunnen vinden. Dus wat dat betreft vragen we ons hetzelfde af, maar zit ik aan de andere kant van de medaille.
 
ik heb altijd pijn als ik het doe maar is wel leuk om te zien
 
Back
Naar boven