AndroidHealthClinic

Review HARD! - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Focus, goede pomp en een energierush.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1ste maal.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Zeer goed, fruitig - soort kersensmaak.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Bodyenfitshop.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending en prima (snelle) levering.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 20,-
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ~

Mijn review:

Vandaag voor het eerst getraind met de nieuwe PWO sup van Bodyenfitshop ''HARD!''.
Was zeer benieuwd. 1 scoop ingenomen op een lege maag. De smaak was net als veel andere PWO supps echt niet verkeerd. Fruity, beetje vergelijkbaar met ''Black Powder''.
Na een kwartier kreeg ik de eerste energiestoot en op weg naar de gym merkte ik dat m'n focus ook flink verbeterd was. Eenmaal in de sportschool flink 1,5 uurtje geknald en ook de pump (vooral in m'n schouders) bleef niet weg. Vond deze een beetje vergelijkbaar met NO(X), dus met andere woorden; zeer goed. Energierush was vrij goed, maar niet zo top als van Noxi. Maar dat hoeft ook niet, aangezien ik vanavond ook ooit nog een keertje in slaap wil komen ;-).
Enige grote nadeel is de eetlust. Kreeg m'n post workout shake al moeilijk naar binnen, en nu staat er hier een bak rijst voor m'n neus waar ik gewoon geen enkele hap van weg krijg. (Iemand hier ook problemen mee?) Voel me nog steeds top en hoop dat ik geen last krijg van een crash.

Conclusie; ben zeer onder de indruk van deze nieuwe PWO-booster. Ik hoorde alleen dat de prijs naar 25 euro gaat, en dán is Noxi per workout toch net iets goedkoper. Voor de mensen die op Noxi niet goed reageren, is deze zeker het proberen waard!

Heb zojuist Hard! besteld en ben erg benieuwd!
het is mijn eerste pwo, en tevens mijn eerste supp naast whey.
ik zal morgen laten weten hoe mijn training gegaan is!

Jeej, nieuw schepje :D
Deze is duidelijk groter dan de vorige, ik neem aan dat dit maatschepje gladgestreken 6 gram is? Heb er nu 2 op en heb heeel veel energie, dus ik ga snel naar de sportschool :p

Jeej, nieuw schepje :D
Deze is duidelijk groter dan de vorige, ik neem aan dat dit maatschepje gladgestreken 6 gram is? Heb er nu 2 op en heb heeel veel energie, dus ik ga snel naar de sportschool :p

Ja, 1 scoop is 6 gram (afgestreken) dus niet meer nemen eigenlijk:D

Heb hem zojuist binnen gekregen,en laat vanavond na de training even weten hoe het gegaan is!

Ben benieuwt hoe het is gegaan.

heb net mn Hard! genomen, hoelang duurt het ongeveer voordat ik het begin te merken?
klinkt voor jullie misschien als een domme vraag, maar het is m'n eerste pwo

heb net mn Hard! genomen, hoelang duurt het ongeveer voordat ik het begin te merken?

bij mij meestal 20-30 minuten, maar het hangt er ook vanaf of je net flink gegeten hebt ofniet

ik heb om 7 uur vis gegeten, dat was het laatste vandaag.
ik neem aan dat dat wel lang genoeg geleden is

Nee joh, is geen domme vraag :p
Ik zorg er altijd voor dat er minstens een uur tussen me laatste maaltijd en inname Hard! zit. Dan voel ik binnen 10 minuten al duidelijk de werking, en ik denk dat de volledige werking na 20 minuten optreedt. Gewoon even kijken hoe lang het bij jou duurt, want het zal vast en zeker per persoon verschillen :)

Nou hier gaat 'ie dan.
Heb om half 9 1 scoop Hard! genomen met 200 ml water.
Helaas heb ik er niet zoveel van gemerkt
Het enige verschil was dat ik een beetje meer kracht had dan normaal
Klein beetje meer energie, focus ook maar een klein beetje, en pomp helemaal niet.
De energie begint nu pas echt te komen, terwijl het toch al 2 en een half uur geleden is dat ik Hard! heb genomen.

Nou hier gaat 'ie dan.
Heb om half 9 1 scoop Hard! genomen met 200 ml water.
Helaas heb ik er niet zoveel van gemerkt
Het enige verschil was dat ik een beetje meer kracht had dan normaal
Klein beetje meer energie, focus ook maar een klein beetje, en pomp helemaal niet.
De energie begint nu pas echt te komen, terwijl het toch al 2 en een half uur geleden is dat ik Hard! heb genomen.
Had ik ook. 2 scoops do the trick :D

Ik zou je inderdaad aanraden om je dosering iets op te voren. 1,5-2 scoops misschien? Laat je hier even weten hoe het gegaan is als je dit test? Ik hoop en ben benieuwd of dit een betere werking heeft.

Ralf

Neem nu 3 scoops HARD! minder werkt simpelweg niet naar tevredenheid.. Potje is bijna leeg, ik geef het een 6/10.
Heb er misschien 20 doseringen over gedaan i.p.v aangegeven 40. Maar goed dat is lang genoeg anders gaat het vervelen :)

Aangezien HARD in de week aanbieding is en ik zoiezo deze week al aan een Preworkout zat te denken(Noxipro) heb ik besloten om toch HARD te halen!

Mijn vraag is dus hoeveel creatine er in dit product zit en of het verstandig is om creatine ernaast te supplementeren terwijl ik pas 3 weken ben gestopt met creatine en maar een kuur van ca. 37 dagen kan doen aangezien ik daarna op vakantie ga!?$@?

Terug
Naar boven