XXL Nutrition

HARD! - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Focus, goede pomp en een energierush.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1ste maal.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Zeer goed, fruitig - soort kersensmaak.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Bodyenfitshop.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending en prima (snelle) levering.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 20,-
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ~

Mijn review:

Vandaag voor het eerst getraind met de nieuwe PWO sup van Bodyenfitshop ''HARD!''.
Was zeer benieuwd. 1 scoop ingenomen op een lege maag. De smaak was net als veel andere PWO supps echt niet verkeerd. Fruity, beetje vergelijkbaar met ''Black Powder''.
Na een kwartier kreeg ik de eerste energiestoot en op weg naar de gym merkte ik dat m'n focus ook flink verbeterd was. Eenmaal in de sportschool flink 1,5 uurtje geknald en ook de pump (vooral in m'n schouders) bleef niet weg. Vond deze een beetje vergelijkbaar met NO(X), dus met andere woorden; zeer goed. Energierush was vrij goed, maar niet zo top als van Noxi. Maar dat hoeft ook niet, aangezien ik vanavond ook ooit nog een keertje in slaap wil komen ;-).
Enige grote nadeel is de eetlust. Kreeg m'n post workout shake al moeilijk naar binnen, en nu staat er hier een bak rijst voor m'n neus waar ik gewoon geen enkele hap van weg krijg. (Iemand hier ook problemen mee?) Voel me nog steeds top en hoop dat ik geen last krijg van een crash.

Conclusie; ben zeer onder de indruk van deze nieuwe PWO-booster. Ik hoorde alleen dat de prijs naar 25 euro gaat, en dán is Noxi per workout toch net iets goedkoper. Voor de mensen die op Noxi niet goed reageren, is deze zeker het proberen waard!
 
Probeer inderdaad eens 2 schepjes;)

Eldert

Als het goed is krijg ik het vandaag binnen....ben heel benieuwd! Lichaamsgewicht is ook belangrijk neem ik aan Eldert qua dosering?
 
Bij de meeste pre workouts wel maar staat er niet op No3 chrome bijvoorbeeld staat het op bij welk gewicht hoeveel caps.Denk dat ook wel belangrijk is om te onthouden dat iemand als jij meer nodig heeft dan iemand als ik scheelt bijna 30kg haha
 
Als het goed is krijg ik het vandaag binnen....ben heel benieuwd! Lichaamsgewicht is ook belangrijk neem ik aan Eldert qua dosering?

Denk het wel, toen ik het voor het eerst gebruikte, woog ik 95 kg en met 2 schepjes voelde ik niets, dan hebben ze me gezegd 3-5 schepjes te gebruiken en voelde voor mij gewoon aan zoals noxipro zonder de "crash" of andere nadelen die je hebt. Alleen de energie blijft minder lang en is ook minder krachtig maar is er zeker wel, en genoeg om zwaar te kunnen trainen.
 
Ok! Stop the presses!!!:)

Vanavond 3 scoops HARD met Nr.1 genomen ca 30 min voor de training.......
Goddomme!!! Rug en armen! Kon niet stoppen terwijl het toch echt klaar was! Enorme drive....ongekend! En jongens/meisjes ik ben heel wat gewend qua pre workouts maar deze slaat echt alles! Ben nu 1,5u klaar en geen crash! Hoe vet is dat? Zo! Dat was mijn info! Doe er je voordeel mee zou ik zeggen!!!
 
Ok! Stop the presses!!!:)

Vanavond 3 scoops HARD met Nr.1 genomen ca 30 min voor de training.......
Goddomme!!! Rug en armen! Kon niet stoppen terwijl het toch echt klaar was! Enorme drive....ongekend! En jongens/meisjes ik ben heel wat gewend qua pre workouts maar deze slaat echt alles! Ben nu 1,5u klaar en geen crash! Hoe vet is dat? Zo! Dat was mijn info! Doe er je voordeel mee zou ik zeggen!!!

Lekker hoor!:D:D

- Eldert
 
Lekker spul die Hard!..eerdaags even weer een ridje Heerenveen.
 
Vandaag voor het eerst Hard! gebruikt. Eén schepje genomen en gemengd met de beschreven hoeveelheid water op de verpakking.

Wat mij als eerste opviel was dat ik vrij snel begon te zweten en ervoer in het begin een lichte vreemde kriebel in mijn buik. Of dat nou kwam van de nieuwsgierigheid naar de werking van het product of door Hard zelf weet ik niet.

Tijdens de training zelf leek het er inderdaad op alsof ik iets meer zin, kracht en focus had voor de oefeningen. Echter was het niet voor mij dermate overdonderend zoals ik hier in sommige reacties lees. Wat wel opviel was dat mijn triceps en biceps lekker vol zaten tijdens en na de training.

Wellicht dat ik overweeg om overmorgen een halve schep er bij te gooien, mogelijkerwijs dat het dan meer effect heeft. Ben namelijk nog niet zo heel lang bezig met fitness en ben dus nogal terughoudend in gebruik van dergelijke producten.

's Avonds heb ik nu toch wel een vrij moe gevoel, wat betekend dat ik toch flink bezig ben geweest.

Smaak (refreshing bubblegum) vond ik trouwens niet echt je van het.
 
Je kunt hem gerust verhogen. Ikzelf heb hem op 3 scoops staan.


QUOTE=Seduction;6977595]Vandaag voor het eerst Hard! gebruikt. Eén schepje genomen en gemengd met de beschreven hoeveelheid water op de verpakking.

Wat mij als eerste opviel was dat ik vrij snel begon te zweten en ervoer in het begin een lichte vreemde kriebel in mijn buik. Of dat nou kwam van de nieuwsgierigheid naar de werking van het product of door Hard zelf weet ik niet.

Tijdens de training zelf leek het er inderdaad op alsof ik iets meer zin, kracht en focus had voor de oefeningen. Echter was het niet voor mij dermate overdonderend zoals ik hier in sommige reacties lees. Wat wel opviel was dat mijn triceps en biceps lekker vol zaten tijdens en na de training.

Wellicht dat ik overweeg om overmorgen een halve schep er bij te gooien, mogelijkerwijs dat het dan meer effect heeft. Ben namelijk nog niet zo heel lang bezig met fitness en ben dus nogal terughoudend in gebruik van dergelijke producten.

's Avonds heb ik nu toch wel een vrij moe gevoel, wat betekend dat ik toch flink bezig ben geweest.

Smaak (refreshing bubblegum) vond ik trouwens niet echt je van het.[/QUOTE]
 
Gister 2 scoops gedaan en 400ml water. Ik weet niet of het uitmaakt als ik het water erbij verhoog? En benen getraind, zweten als een malle maar dat doe ik sowieso wel gauw, merkte verder niks van extra drive of energie wat hier wel wordt beschreven. Misschien nog meer verhogen? Stats zijn 194cm en 86kg en ben vrij ''ecto'' en zou denken dat ik dan ook niet evenveel nodig zou hebben als bijvoorbeeld Reus of zeggen stats wat dit betreft niet zoveel?
 
Gister 2 scoops gedaan en 400ml water. Ik weet niet of het uitmaakt als ik het water erbij verhoog? En benen getraind, zweten als een malle maar dat doe ik sowieso wel gauw, merkte verder niks van extra drive of energie wat hier wel wordt beschreven. Misschien nog meer verhogen? Stats zijn 194cm en 86kg en ben vrij ''ecto'' en zou denken dat ik dan ook niet evenveel nodig zou hebben als bijvoorbeeld Reus of zeggen stats wat dit betreft niet zoveel?

Normaliter zeggen stats daarin wel wat maar ook je gevoeligheid voor de stoffen. Ikzelf heb gisteren 3 scoops gedaan. Probeer het anders gewoon. Succes iig. Let us know.
 
In het verleden heb ik samples van Noxipro en Maximize geprobeerd. Op Noxipro ging ik echt zo hard, dat het bijna eng was. Pure gefocuste energie en ik kon toen ik letterlijk niet stoppen met squatten.

Na de positieve verhalen een paar weken geleden Hard! gekocht. 1 scoop hard heeft nauwelijks effect. Enige merkbare effect is dat je wat meer concentratie hebt. Zin om te trainen of extra energie toename zijn nihil. Langzaam de dosis opgevoerd, deze week 2 scoops genomen. Meer resultaat; veel tintelingen in m'n neus en oren. Wel een lekker gevoel. Focus nam ook toe, maar energie niet.

Grote voordeel van Hard! is dat je geen keiharde crash hebt en ook dat je er niet misselijk van wordt, zoals ik had bij Noxi achteraf. Dat was gewoon te heftig.

Nadeel van Hard is dat je er veel van moet nemen voordat het werkt en als het werkt, is het effect niet heel groot.

Cijfer voor mij: 7-.
 
In het verleden heb ik samples van Noxipro en Maximize geprobeerd. Op Noxipro ging ik echt zo hard, dat het bijna eng was. Pure gefocuste energie en ik kon toen ik letterlijk niet stoppen met squatten.

Na de positieve verhalen een paar weken geleden Hard! gekocht. 1 scoop hard heeft nauwelijks effect. Enige merkbare effect is dat je wat meer concentratie hebt. Zin om te trainen of extra energie toename zijn nihil. Langzaam de dosis opgevoerd, deze week 2 scoops genomen. Meer resultaat; veel tintelingen in m'n neus en oren. Wel een lekker gevoel. Focus nam ook toe, maar energie niet.

Grote voordeel van Hard! is dat je geen keiharde crash hebt en ook dat je er niet misselijk van wordt, zoals ik had bij Noxi achteraf. Dat was gewoon te heftig.

Nadeel van Hard is dat je er veel van moet nemen voordat het werkt en als het werkt, is het effect niet heel groot.

Cijfer voor mij: 7-.

Duidelijk, bedankt:)

offtopic: een goede post workout (maaltijd) scheelt aanzienlijk in je crash;) probeer het maar.

-Mike
 
Volgende keer 3 schepjes dan maar, ben benieuwd. Maakt het uit hoeveel water je erbij gebruikt? Lijkt me niet toch
 
Oke, ik dacht misschien doordat je 3x zoveel schepjes doet ook 3x zoveel water, maar zal t gewoon met 300ml mengen dan. Vandaag geen trainen (sportschool dicht om 14:00 :( ) dus misschien morgen proberen.
 
Oke, ik dacht misschien doordat je 3x zoveel schepjes doet ook 3x zoveel water, maar zal t gewoon met 300ml mengen dan. Vandaag geen trainen (sportschool dicht om 14:00 :( ) dus misschien morgen proberen.

Nee hoor, hangt van je smaak af. Succes!

-Mike
 
zal ook ff me mening neer zetten:

Half uur voor de training genomen op een lege maag zoals bedoeld is. Vorige keer wat gegeten 2uur gewacht en 1% iets van gevoeld. dus nu lege maag en 1,5schepje. moet goed zijn toch? Jazeker! heerlijke training gehad, oefeningen gingen makkelijker als normaal op hetzelfde gewicht. 2 pr's neer gezet:lifter:(welke er al aan zaten te komen maar Hard! gaf net het duwtje in de rug) en een heerlijke pomp gehad. Smaken verschillen, maar deze smaak (refreshing bubblegum) vind ik zelf heel lekker :zuip:, doet me een beetje herinerren aan een ijsje dat k vroeg altijd at :D Jammer dat het eruit gaat.
Edit: Beetje misselijk gevoel in me maag, de welbekende crash? iig, dit moet je niet laten tegen houden om het te nemen!

9-10
 
Laatst bewerkt:
Hard! is nog steeds in de aanbieding! OP=OP!

Hard! - voor de beste training van je leven.

Ralf
 
Back
Naar boven