MuscleMeat

HARD! - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Focus, goede pomp en een energierush.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1ste maal.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Zeer goed, fruitig - soort kersensmaak.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Bodyenfitshop.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending en prima (snelle) levering.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 20,-
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ~

Mijn review:

Vandaag voor het eerst getraind met de nieuwe PWO sup van Bodyenfitshop ''HARD!''.
Was zeer benieuwd. 1 scoop ingenomen op een lege maag. De smaak was net als veel andere PWO supps echt niet verkeerd. Fruity, beetje vergelijkbaar met ''Black Powder''.
Na een kwartier kreeg ik de eerste energiestoot en op weg naar de gym merkte ik dat m'n focus ook flink verbeterd was. Eenmaal in de sportschool flink 1,5 uurtje geknald en ook de pump (vooral in m'n schouders) bleef niet weg. Vond deze een beetje vergelijkbaar met NO(X), dus met andere woorden; zeer goed. Energierush was vrij goed, maar niet zo top als van Noxi. Maar dat hoeft ook niet, aangezien ik vanavond ook ooit nog een keertje in slaap wil komen ;-).
Enige grote nadeel is de eetlust. Kreeg m'n post workout shake al moeilijk naar binnen, en nu staat er hier een bak rijst voor m'n neus waar ik gewoon geen enkele hap van weg krijg. (Iemand hier ook problemen mee?) Voel me nog steeds top en hoop dat ik geen last krijg van een crash.

Conclusie; ben zeer onder de indruk van deze nieuwe PWO-booster. Ik hoorde alleen dat de prijs naar 25 euro gaat, en dán is Noxi per workout toch net iets goedkoper. Voor de mensen die op Noxi niet goed reageren, is deze zeker het proberen waard!
 
Vraagje voor B&F, HARD! staat nu bij de OP=OP categorie.. Gaat ie er dan uit? En zo ja, waarom?
Ja, de Hard! gaat er uit. We hebben nog een grote voorraad staan en verwachten een nieuwe en heftigere pre-workout van ons merk :)

Ralf
 
Welke nieuwe richtlijnen?
 
Kijk, goede ontwikkeling
 
Nou heb nu net 3 schepjes genomen, op naar de sportschool! Hopelijk voel ik er wat van deze keer, ik laat het straks weten.
 
Zo. Ik ging ongeveer 10 minuten nadat ik het genomen richting de sportschool. Een enorme drive om te gaan trainen terwijl ik er eerst niet zoveel zin in had. (kan ook gewoon placebo of iets dergelijks zijn). Tijdens het fietsen lichte tintelingen in het gezicht / oren. Veel zweten maar wat wil je met hard fietsen en dit weer + zweet altijd veel. Begonnen met deadliften en alsnog enorme drive om te knallen, setjes gingen echter niet merkbaar beter als normaal en na het deadliften was die rush wel weg en had ook niet meer energie als normaal, zweette me alleen helemaal de tering. Rest van de training ging gewoon zoals normaal. Ik had vantevoren nog weinig gegeten, alleen 400ml melk + 60 gemalen oats + 30whey omdat ik eerder steeds een normale maaltijd had genomen en wou zien hoe dit zou uitpakken. Al met al heb ik er dus niet zoveel aan gehad en het lijkt me niet verstandig nog meer scheppen te gaan nemen. Denk dat ik er gewoon geen baat bij heb helaas.
 
Zo. Ik ging ongeveer 10 minuten nadat ik het genomen richting de sportschool. Een enorme drive om te gaan trainen terwijl ik er eerst niet zoveel zin in had. (kan ook gewoon placebo of iets dergelijks zijn). Tijdens het fietsen lichte tintelingen in het gezicht / oren. Veel zweten maar wat wil je met hard fietsen en dit weer + zweet altijd veel. Begonnen met deadliften en alsnog enorme drive om te knallen, setjes gingen echter niet merkbaar beter als normaal en na het deadliften was die rush wel weg en had ook niet meer energie als normaal, zweette me alleen helemaal de tering. Rest van de training ging gewoon zoals normaal. Ik had vantevoren nog weinig gegeten, alleen 400ml melk + 60 gemalen oats + 30whey omdat ik eerder steeds een normale maaltijd had genomen en wou zien hoe dit zou uitpakken. Al met al heb ik er dus niet zoveel aan gehad en het lijkt me niet verstandig nog meer scheppen te gaan nemen. Denk dat ik er gewoon geen baat bij heb helaas.
Bedankt voor je review! :) Dat is inderdaad een beetje teleurstellend maar geef het nog een kans. Zoals je zelf zegt, er zijn meerdere factoren die een training kunnen beïnvloeden. Vaak lukt het een pre-workout in positieve zin, maar altijd belangrijk om het nog eens te proberen. Misschien was 3 scheppen een overkill? Probeer daarom ook eens 2 :)

Ralf
 
Ik had een potje Hard! een tijdje geleden aangeschaft aangezien mijn Noxipro op was en ik wat vernieuwends wou.
heb m nu 3 trainingen gebruikt;
de eerste training 1,5 schepje gebruikt. +- 20 minuten voor de training op een nuchtere maag.
geen erge tintelingen, een constante energie rush, goede pomp in de spieren.

De tweede training heb ik toen maar 2 schepjes gebruikt. +-20 min voor de training, nuchtere maag.
kreeg toen echt zin om te trainen, veel tintelingen bij me oren en op me handen. de training ging erg lekker, pakte aantal kilotjes meer etc. maar op ongeveer 3/4 van mijn training die dus een uurtje duurde werd ik opeens erg misselijk, kots neigingen.
Dacht dat het misschien door de airco kwam doe op me bakkes blies, dus nog eventjes doorgegaan en maar naar huis. uur na afloop was ik nog steeds misselijk.

de 3de training was eigenlijk hetzelfde als de 2de, weer misselijk en half kokhalsend. dit keer had ik airco op me kop gestraald gekregen, dus denk dat het door Hard! komt?

heb dus maar weer noxipro besteld, daar had ik de verschijningen van de kots en braak niet.
 
Ben zelf pas 1x misselijk geworden van Hard!.Mijn vriendin haar schuld ik vroeg of ze die shake wou maken.En ze had verkeerd gelezen en deed er 6 schepjes in.De training ging redelijk maar tijdens de cardio pas werd ik niet goed hahaha.
 
Ik kreeg er trouwens ook nog irritant hartkloppingen van bij geen inspanningen, wou ook maar niet zakken..
 
Een verhoging in de hartslag is normaal.Maar bij welke dosering had je daar last van?
 
gaat 1.3 dmaa ook verboden worden bij b&f?
 
Een verhoging in de hartslag is normaal.Maar bij welke dosering had je daar last van?



Bij 2 schepjes, dus tweede en derde training. heb dr van noxipro nooit echt last van gehad, niet zodanig dat het opviel.
 
gaat 1.3 dmaa ook verboden worden bij b&f?

Naar mijn weten komt die op de dopinglijst dus overal verboden.

---------- Post toegevoegd Wed 15 Aug 2012 om 10:33 ----------

Bij 2 schepjes, dus tweede en derde training. heb dr van noxipro nooit echt last van gehad, niet zodanig dat het opviel.

Ja het is altijd vervelend natuurlijk als dat gebeurt.Ik heb dat met nog geen pre workout ervaren.Maar als je er met noxipro geen last van hebt zou ik die aanhouden.Of Hard! maar 1 schepje
 
Laatst bewerkt door een moderator:
2schepjes had ik ook al geprobeerd maar ik zal het wel weer gebruiken. De drive om te trainen was in ieder geval wel prettig.
 
Naar mijn weten komt die op de dopinglijst dus overal verboden.

---------- Post toegevoegd Wed 15 Aug 2012 om 10:33 ----------



Ja het is altijd vervelend natuurlijk als dat gebeurt.Ik heb dat met nog geen pre workout ervaren.Maar als je er met noxipro geen last van hebt zou ik die aanhouden.Of Hard! maar 1 schepje

Weet je ook vnf wanneer? dan doe ik mijn voorraad alvast in.
 
De Hard! staat nu bij op=op.Komt een nieuwe van zonder de 1.3 No-Xplode is al vernieuwt.Echt een datum kan ik je niet geven die weet ik ook niet

---------- Post toegevoegd Wed 15 Aug 2012 om 13:17 ----------

2schepjes had ik ook al geprobeerd maar ik zal het wel weer gebruiken. De drive om te trainen was in ieder geval wel prettig.

Ik zou het dan houden bij 1 schepje tot 1,5 schepje ;)
 
Bij 1 schepje merkte ik helemaal niks he, beetje zonde.
 
Back
Naar boven