Fitness Seller

Hard en zielig Hans teeuwen

ook leuk voor wie hem wel al gezien heeft hoor ;)

Poep! Poep! Poep! schreeuwt Hans. En het publiek lacht.
K*t! K*t! K*t! roept Hans. Het publiek lacht.
De koningin is een h**r! Het publiek ligt dubbel.

:rolleyes:

is 10 keer ' poep' roepen dan humor?

Voor niemand. 'Behalve als Hans Teeuwen het zegt, dan is hetzooooo grappig!'.

Ik denk dat mensen es objectief moeten nagaan in hoeverre Teeuwen zichzelf overschreeuwt en krampachtig probeert leuk te blijven.

Teeuwen's kunstjes zijn al zo vaak vertoond.
Poppetje erin, kastje dicht.

Ik vond 'Dat dan weer wel' z'n beste, van die ik heb gezien.
Hard & zielig was matig.

wat is dan wel humor voor jou dbc?

soms is humor zo flauw dat het grappig is en dat is soms ook zo bij hans. ik apprecieer hem wel, jammer dat ie gekapt is.

vond er toch goeie stukken inzitten. Het niveau overstijgt alleszins dat van chat & convo of gare hanenhok.

Toch leuk dat je een betaald artiest vergelijkt met de achterlijke inhoud van een lol-sectie op een forumpie op internet.;)

Ik lach me altijd helemaal ziek om die vent. Een halfuurtje ongeveer, dan is het genoeg.

...Dan kom je weer bij zinnen bedoel je en realiseer je je wat er mis ging?

Daar heb je DBC01 weer hoor. "Ik moet zijn humor niet, dus zijn humor is slecht". Ga ergens anders spelen, met je harde g.

Hans Teeuwen maakt schitterende humor voor wanneer je gewoon eens wilt lachen om eenvoudige simpele harde grappen, vind ik.

Als je intellectuele shit wilt ga je maar Herman Finkers ofzo luisteren. Ik kan veel verschillende soorten cabaret waarderen, en Hans Teeuwen maakt daar zeker deel van uit mijn zijn opvliegende grove grappen.

...Dan kom je weer bij zinnen bedoel je en realiseer je je wat er mis ging?

Nee, dan wordt het wat teveel van hetzelfde. Maar het is echt niet alleen maar poep en k*t wat hij schreeuwt. Soms zitten er echt meesterlijke dingetjes tussen. En wat benchmarc zegt, dat rauwe opvliegende karakter van zijn shows is vet. Ik wist trouwens niet dat jij ook van herman finkers hield, dbc. Is je niet brabo-helft soms twents?

is 10 keer ' poep' roepen dan humor?

Voor niemand. 'Behalve als Hans Teeuwen het zegt, dan is hetzooooo grappig!'.

Ik denk dat mensen es objectief moeten nagaan in hoeverre Teeuwen zichzelf overschreeuwt en krampachtig probeert leuk te blijven.

Teeuwen's kunstjes zijn al zo vaak vertoond.
Poppetje erin, kastje dicht.

So true, ik vind ook dat hij met de titel 'hard en zielig' redelijk blijk geeft van zelfkennis :D

Terug
Naar boven