AndroidHealthClinic

Hardbass 2013

aanwazig

ik ga elke persoon die eruit ziet alsof die lift veagen of die dbb heeft

Ik denk dat je dan weinig dbb'ers spreekt want de meesten hier trainen niet :o

Ben je ook wel even bezig, want iedereen komt naar hardbass om z´n body te showen. Altijd eigenlijk met hardstyle feesten.

kaartje is binnen!

Ik heb ook me ticket weer binnen!

Vooral benieuwd naar G4H :D

Wat een k*tfeest, slappe line up ook, hier ga ik dus echt niet €59,37 voor neertikken...

Line up is niet slecht vergeleken met andere feestjes met deze grootte. Dat uberhaupt thera er staat is al een hele vooruitgang. Ga volgende week kaartje halen denk ik.

Heb zaterdag ook meteen 4 kaartjes gehaald, had de bestelling om 13.04 afgerond. Toen begon het gezeik met de rabobank storing, gelukkig nu m'n kaartjes wel binnen. Helaas geen Vip upgrade:(

Zeur mode off\

Ik heb er zin in, thera, crypsis, g4h:D:D:D

line up is dikker dan die van qlimax, en vooral omdat gunz for hire erin zit!

al ga ik zaterdag wel naar qlimax, en eergister kaartje hardbass gehaald!

U EVEN LIFT BRA?

Nog steeds aan het twijfelen. Als ik kom dan doe ik het vooral voor team green.

niemand zin in de rauwe kicks van zatox dan? fuaaark

Line up is ook gewoon ziek weer, wauw

niemand zin in de rauwe kicks van zatox dan? fuaaark

Line up is ook gewoon ziek weer, wauw

Zatox draait samen met Brennan Heart en Psyko Punkz, vind de laatste 2 een beetje lame eigenlijk, past Zatox ook kats niet bij.
Vorig jaar was brennan heart gewoon in het eerste team geplaatst, was nog best wel leuk als je begint met spacen en je hoort lose my mind en just as easy langs komen.

Stiekem kijk ik ook wel een beetje uit naar headhunterz, heeft de laatste tijd echt goede tracks. Power of music vind ik awesome en zijn tracks van vorig jaar: doomed, eternalize, perfect weapon allemaal echt goeie platen :banana:

Zatox draait samen met Brennan Heart en Psyko Punkz, vind de laatste 2 een beetje lame eigenlijk, past Zatox ook kats niet bij.
Vorig jaar was brennan heart gewoon in het eerste team geplaatst, was nog best wel leuk als je begint met spacen en je hoort lose my mind en just as easy langs komen.

Stiekem kijk ik ook wel een beetje uit naar headhunterz, heeft de laatste tijd echt goede tracks. Power of music vind ik awesome en zijn tracks van vorig jaar: doomed, eternalize, perfect weapon allemaal echt goeie platen :banana:

VInd headhunterz echt jammerlijk laatste tijd, soms wel goede tracks maar was vroeger baas boven baas... Nu veel te mainstream. Psyko punkz vind ik persoonlijk best chil, en brennan heart heeft melodieen waar ik regelmatig op klaarkom.

Zatox is echt verrre van rauw.

Mening, vind zijn kicks echt wauw (niet elke track tho)

Terug
Naar boven